צילום: סלסלה טעם וצבע מהטבעסלסלה טעם וצבע מהטבע – המתנה שאף אחד לא מצפה לה אבל כולם רוצים לקבל
יש מתנות יום הולדת שכבר הפכו לשגרתיות, אבל מגש פירות מעוצב, צבעוני וטרי הוא חוויה יוצאת דופן שנשארת בזיכרון ומתאימה פשוט לכולם
תעצמו עיניים רגע. דמיינו שליח מגיע אליכם הביתה, מחייך, ומושיט לכם סלסלה יפיפייה מלאה פירות טריים, בוהקים, עם ריח מתוק שמציף את הבית. הופתעתם? התרגשתם? אז דמיינו מה יקרה אם אתם תהיו אלה שתשלחו את הרגע הזה למישהו אחר. בדיוק כאן נכנסת לתמונה סלסלה טעם וצבע מהטבע. לא עוד מתנה צפויה. לא עוד קופסה משעממת.אלא חוויה מרגשת עם צבע, טעם, בריאות וניחוח שמייצר חיבור אמיתי.
לא עוד מגש – אלא אמירה של סגנון ורגש
הדבר הראשון שמרגישים כשפותחים את אחת מהסלסלות של סלסלה זה שזה לא עוד מגש פירות. זה מרגיש כמו משהו שתוכנן במיוחד עבורך עיצוב אסתטי, בחירת פירות טרייה ומדויקת, ופרזנטציה שמושכת את העין עוד לפני שטועמים. זה בדיוק מה שמבדיל בין סלסלה לבין כל מתנה אחרת: היא נוגעת בלב עוד לפני שמגיעה לפה.
מגש פירות ליום הולדת – הדרך הכי מתוקה לחגוג
יש מתנות יום הולדת שכבר הפכו לשגרתיות, אבל מגש פירות מעוצב, צבעוני וטרי הוא חוויה יוצאת דופן שנשארת בזיכרון. עם שילוב מדויק של טעמים, ריחות וצבעים, מגש הפירות של "סלסלה טעם וצבע מהטבע" מוסיף נגיעה חגיגית, בריאה ומרגשת לכל שולחן יום הולדת. הוא מתאים לילדים, מבוגרים, טבעונים ולכל מי שאוהב ליהנות מהטבע במיוחד כשמדובר על מגשי פירות לימי הולדת .

- טיב טעם תוריד את מחירי הפירות והירקות ב-30% - המניה קופצת ב-5.5%
- תוכנית מכס אפס: שר האוצר חתם על צו לביטול המכס על יבוא מוצרי מזון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא רק פירות – אלא הפקה שלמה
מה שהופך את מגשי סלסלה למשהו באמת מיוחד, זו האפשרות להוסיף טאץ' אישי: שוקולד איכותי, פונדו שוקולד בליווי פירות טריים, יין קטן, ברכה עם הקדשה וכל זה בתוך מארז מעוצב למשעי, שעושה אפקט של וואו כבר בפתיחה. תחשבו על זה ככה: זו לא רק מתנה. זו הפקה קטנה של רגש, עטופה בטעמים וצבעים.
לאיזה מטרה זה מתאים? לכל אחת!
בראנץ' משפחתי
מתנה למטפלת בסוף שנה
תשומת לב לאמא אחרי יום קשה
סלסלת תודה לשותפה לעסק
מתנה בלי סיבה רק כי מתחשק
אין צורך באירוע גדול. לפעמים רגע אחד קטן של מתנה טרייה עושה את כל ההבדל.
מתנה בריאה? גם וגם!
הפירות לא רק טעימים הם גם נותנים תחושת רוגע, ניקיון וקלילות.
כל סלסלה מגיעה עם פירות עונתיים שנבחרו בקפידה, תוך הקפדה על היגיינה, טריות ואסתטיקה.
גם מי שבררן, טבעוני, בדיאטה או סוכרתי יכול ליהנות ממארז מותאם אישית.
עיצוב שנראה מיליון דולר, אבל לא עולה כמוהו
אחד הדברים המפתיעים באתר של סלסלה הוא כמה קל להרשים בלי לקרוע
את הכיס.
המחירים נוחים, הגיוון רחב, והעיצובים נראים יוקרתיים כאילו יצאו ממגזין גורמה.
זו הזדמנות לתת למישהו תחושת VIP, מבלי להשקיע הון.
למה כולם מדברים על סלסלה?
כי היא מציעה בדיוק את מה שכולנו מחפשים היום:
מתנה עם משמעות
עיצוב שנראה מדהים
בריאות בלי לוותר על הנאה
נוחות בהזמנה
מהירות בהגעה
ויותר מהכול היא מרגשת. פשוט מרגשת.
רוצים לרגש מישהו כבר היום?
היכנסו עכשיו לאתר, בחרו את הסלסלה או המגש שהכי מתאים לכם, הוסיפו הקדשה קטנה מהלב ותנו לנו לדאוג שהכל יגיע בזמן, כמו שצריך, ועם המון אהבה. כי בסוף, זו לא הסלסלה שמשנה זה הרגש שמאחוריה לחצו לאתר salsala.net .
צילום: ChatGPTדמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן
מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים
בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים?
מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?
השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל
הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה: לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.
רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל
בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.
בית בכפר – חמישה מתחמים יוקרתיים בפריסה ארצית, תפוסה של 93–95%, עם דגש על קהילה פעילה ותמיכה רפואית מותאמת. רשת בית בכפר נמצאת בתנופת התרחבות המתבטאת בפתיחת אגף חדש בכפר סבא, שמוסיף 92 יחידות דיור והעלה את מספרן הכולל במתחם ל־231. בנוסף, הרשת מצויה בשלבי תכנון ובנייה של שלושה סניפים נוספים, שצפויים להרחיב משמעותית את פריסתה הארצית בשנים הקרובות.
פאלאס (עזריאלי) – פרויקטים יוקרתיים בתל אביב, ירושלים ומודיעין, עם שירותי רפואה, תרבות ופנאי.
מגדלי הים התיכון – 1,650 יחידות פעילות, עם תכניות להתרחבות ל־2,700 יחידות.
עד 120 – קונספט יוקרתי עם מוקדי פעילות מרכזיים בגוש דן, הוד השרון וראשון לציון.
פרוטיאה – בתי דיור מוגן בסגנון כפרי־ריזורטי, עם שטחים ירוקים נרחבים ושירותים קהילתיים ייחודיים.
משען, אחוזות רובינשטיין, בית בלב, בית הזהב, נווה עמית – רשתות עם פריסה רחבה, לרוב במחירים נגישים יותר ובשירותים מותאמים לקהלים מגוונים.
מי הם המשקיעים הגדולים?
הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:
בנק הפועלים – רכש 20% מרשת הדיור המוגן "בית בכפר" בשנת 2020 בשווי חברה של 600–750 מיליון ₪ (השקעה של כ־150 מיליון ₪), וכ- 20% מרשת "עמל ומעבר" לפי שווי של כ־1.5 מיליארד ₪.
עזריאלי - מפעילה את רשת פאלאס, הכוללת 1,142 יחידות דיור מוגן בשווי מוערך של כ־3.2 מיליארד ₪. החברה מפתחת בימים אלה פרויקטים נוספים בירושלים וראשון לציון, בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, ודיווחה על עלייה של 11% בהכנסות הענפיות ורווח מגזרי של כ־52 מיליון ₪ מהדיור המוגן.
ביג מרכזי קניות - נכנסה לתחום הדיור המוגן באמצעות זכייה במכרז להקמת כ־250 יחידות בזכרון יעקב, חלק ממהלך אסטרטגי להתרחבות לעולמות נדל"ן יציבים ומניבי הכנסה.
קבוצת שפיר - רכשה את רשת "עד 120", המפעילה כ־700 יחידות דיור, ומקדמת פרויקטים חדשים.
ישראל קנדה - נכנסה לסקטור הדיור המוגן בפעם הראשונה, כאשר רכשה את נכס "מועדון נווה אביב" בכפר שמריהו בעסקת רכישה שהיקפה עמד על כ־125 מיליון ₪.
כלל ביטוח – בשותפות עם מגדלי הים התיכון, התחייבה להשקעה של 300 מיליון ₪ בהון עצמי לפרויקטים חדשים ורכישת בתי דיור מוגן קיימים, עם יכולת מינוף לפרויקטים בהיקף כולל של עד 3.3 מיליארד ₪.
- דיור מוגן יוקרתי - כמו מלון חמישה כוכבים
- "אנחנו מרוויחים פעמיים - בלי למכור את הנכס", יו"ר מגדלי הים התיכון על היתרונות בדיור המוגן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים
כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות
ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים
אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.
