כפי שנחשף ב"ביז מדיה": התוכנית של אברי גלעד - בשיתוף עם הצופים
רצועת הפרה-פריים של רשת קורמת עור וגידים. התוכנית בהגשתו של אברי גלעד, תעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב ותיקרא "מדד ישראל". כפי שנחשף כבר לפני כחודש ב"ביז מדיה", גלעד הוא זה שהעלה את הרעיון לשלב את הצופים בקביעת התוכן של התוכנית ולהכריע בנושאים החמים שנמצאים על סדר היום.
מרשת נמסר כי "רצועת האקטואליה החדשה 'מדד ישראל' בהגשת אברי גלעד תעסוק מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים תאפשר התוכנית לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם בסוגיות הנמצאות במרכז סדר היום הציבורי והתקשורתי בישראל. זאת לצד פינות תוכן נוספות שיתקיימו במהלך התוכנית. ההשתתפות תתאפשר באמצעות סריקת QR קוד שיופיע על המסך ותוביל למסך שבו יתקיים המפגש בין תכני התוכנית לצופה".
ברשת תולים תקוות ברצועת השידור של שבע בערב, שאמורה להוות מקפצת רייטינג למהדורת החדשות שמשודרת אחריה. מנכ"ל רשת אבי בן טל, שהודיע השבוע על התפטרותו, החל לאחרונה לטפל בלוח השידורים. בין היתר הוחלט להעביר את גלעד, שהגיש את תוכנית הבוקר של רשת במשך 15 שנה, לרצועת הערב. על כתפיו של גלעד המשימה להביא צופים שבהמשך יישארו על אפיק 13 ויעברו אל מהדורת החדשות שמתקשה להתרומם, ובחודשים האחרונים אף סבלה מנתוני צפייה נמוכים של סביב 6%.
- 1.ישראל ישראלי 01/03/2022 09:13הגב לתגובה זואברי מעולה השאלות מרתקות הבעיה מתחילה ונגמרת בפאנל עד שהגיעה רותם הכל היה תקין או אבואב לדוגמה שהרבה אנשים לא מסוגלים לראות אתו ובטח לשמוע את מרגליות פיו כאשר המרואיין או איש פאנל משעמים או לא רלוונטי אז עוברים לערות אחר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
