אימון
צילום: ----

3 טיפים לאימון מוצלח בחדר הכושר

אימון מוצלח בחדר הכושר נמדד במשך הזמן שתשקיעו בשריפת אנרגיה וקלוריות. רוצים להבטיח שהפעילות תהיה אפקטיבית וממושכת? כך תעשו זאת נכון

תוכן בחסות |

ההחלטה לרכוש מנוי לחדר כושר בדרך כלל מביאה איתה זינוק במוטיבציה לעשות פעילות גופנית. הבעיה היא שעם הזמן התחושה נשחקת, מה שמחייב אותנו להפוך כל אימון לאפקטיבי ויעיל יותר. עם זאת, החדשות הטובות הן שיש המון דרכים להפוך אימון סטנדרטי למוצלח ורק צריך להכיר את הטיפים החשובים.

הנה למשל 3 דרכים שיבטיחו עבורכם אימון ממושך לשריפה של כמה שיותר אנרגיה וקלוריות בחדר הכושר:

1. השתמשו בהסחת דעת

אימון שעובר במהירות, בהנאה ובכיף יהיה בהכרח אפקטיבי יותר בהשוואה לאימון משעמם ושגרתי. בטווח הבינוני והארוך, חוויית אימונים כזו גם תגדיל את הסיכוי לכך שתחזרו לחדר הכושר ותשמרו על סרגל המאמצים שלכם. בפועל, מה שצריך לעשות הוא להשתמש בהסחות דעת ולשלב אותן תוך כדי האימון על מנת להגביר את האפקטיביות שלו.

כל אחד מאתנו יכול לבחור הסחות דעת אחרות שרלוונטיות עבורו. יש כאלה שלא מוותרים על אוזניות בלוטוס כדי לשמוע מוזיקה קצבית במהלך הרמת משקולות, לעומת אחרים שמלכתחילה עושים מנוי לחדר כושר על מנת לצפות בטלוויזיה תוך כדי הליכה או ריצה.

2. אל תעמדו מתחת למזגן

לדברים הקטנים יש השפעה גדולה על היכולת שלכם להמשיך להתאמן בחדר כושר ולצאת ממנו בלי שרירים תפוסים. כאן הטעות הנפוצה היא לבחור את המקום הכי קר בחדר הכושר, על מנת לצנן לכאורה את הגוף תוך כדי האימון. בפועל, מי שעומד מתחת למזגן נמצא בסיכון גבוה לשרירים תפוסים וזה לא מומלץ גם לכאלה שיש להם ניסיון קודם.

המקום שבו תבחרו להתאמן קריטי עבור החוויה שלכם. במידה וזו הפעם הראשונה בחדר כושר מסוים, נסו להתייעץ עם המדריכים ואל תתביישו לבדוק מקומות שונים. לאחר מכן כבר תדעו באיזה אזור להתמקם, איך להפוך אותו לידידותי יותר עבור סוג האימון שבחרתם ומתי להחליף מקום כדי לא להפריע לאנשים אחרים.

3. הכינו תפריט תזונתי מתאים

התפריט הרגיל בדרך כלל לא מתאים ליום שבו אתם מתכוונים לבקר בחדר הכושר. בין אם מדובר על 2 או 3 פעמים בשבוע, כדאי לפתוח את היום הרלוונטי עם תפריט שכולל שילוב בין פחמימות וחלבונים ולאחר מכן לשתות לפחות 1.5 ליטר של מים. כמה שעות לפני האימון תוכלו להמריץ את הגוף בעזרת כוס קפה ולהתרענן עם פרי מתוק כמו תמר, בננה או אגס כדי להגיע בשיא האנרגיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.