אימון
צילום: ----

3 טיפים לאימון מוצלח בחדר הכושר

אימון מוצלח בחדר הכושר נמדד במשך הזמן שתשקיעו בשריפת אנרגיה וקלוריות. רוצים להבטיח שהפעילות תהיה אפקטיבית וממושכת? כך תעשו זאת נכון

תוכן בחסות |

ההחלטה לרכוש מנוי לחדר כושר בדרך כלל מביאה איתה זינוק במוטיבציה לעשות פעילות גופנית. הבעיה היא שעם הזמן התחושה נשחקת, מה שמחייב אותנו להפוך כל אימון לאפקטיבי ויעיל יותר. עם זאת, החדשות הטובות הן שיש המון דרכים להפוך אימון סטנדרטי למוצלח ורק צריך להכיר את הטיפים החשובים.

הנה למשל 3 דרכים שיבטיחו עבורכם אימון ממושך לשריפה של כמה שיותר אנרגיה וקלוריות בחדר הכושר:

1. השתמשו בהסחת דעת

אימון שעובר במהירות, בהנאה ובכיף יהיה בהכרח אפקטיבי יותר בהשוואה לאימון משעמם ושגרתי. בטווח הבינוני והארוך, חוויית אימונים כזו גם תגדיל את הסיכוי לכך שתחזרו לחדר הכושר ותשמרו על סרגל המאמצים שלכם. בפועל, מה שצריך לעשות הוא להשתמש בהסחות דעת ולשלב אותן תוך כדי האימון על מנת להגביר את האפקטיביות שלו.

כל אחד מאתנו יכול לבחור הסחות דעת אחרות שרלוונטיות עבורו. יש כאלה שלא מוותרים על אוזניות בלוטוס כדי לשמוע מוזיקה קצבית במהלך הרמת משקולות, לעומת אחרים שמלכתחילה עושים מנוי לחדר כושר על מנת לצפות בטלוויזיה תוך כדי הליכה או ריצה.

2. אל תעמדו מתחת למזגן

לדברים הקטנים יש השפעה גדולה על היכולת שלכם להמשיך להתאמן בחדר כושר ולצאת ממנו בלי שרירים תפוסים. כאן הטעות הנפוצה היא לבחור את המקום הכי קר בחדר הכושר, על מנת לצנן לכאורה את הגוף תוך כדי האימון. בפועל, מי שעומד מתחת למזגן נמצא בסיכון גבוה לשרירים תפוסים וזה לא מומלץ גם לכאלה שיש להם ניסיון קודם.

המקום שבו תבחרו להתאמן קריטי עבור החוויה שלכם. במידה וזו הפעם הראשונה בחדר כושר מסוים, נסו להתייעץ עם המדריכים ואל תתביישו לבדוק מקומות שונים. לאחר מכן כבר תדעו באיזה אזור להתמקם, איך להפוך אותו לידידותי יותר עבור סוג האימון שבחרתם ומתי להחליף מקום כדי לא להפריע לאנשים אחרים.

3. הכינו תפריט תזונתי מתאים

התפריט הרגיל בדרך כלל לא מתאים ליום שבו אתם מתכוונים לבקר בחדר הכושר. בין אם מדובר על 2 או 3 פעמים בשבוע, כדאי לפתוח את היום הרלוונטי עם תפריט שכולל שילוב בין פחמימות וחלבונים ולאחר מכן לשתות לפחות 1.5 ליטר של מים. כמה שעות לפני האימון תוכלו להמריץ את הגוף בעזרת כוס קפה ולהתרענן עם פרי מתוק כמו תמר, בננה או אגס כדי להגיע בשיא האנרגיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.