The voice מיכאל אלוני
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

ניצחון בנוקאאוט: נינג'ה עם כמעט 25%, שפל ל-The voice

עוד יום בו קשת מנצחת בקלות את רשת, כשהפער בין השתיים נבנה משעות אחר הצהריים, והולך ומתעצם בפריים
אלכסנדר כץ | (8)

קשת עוברת שבוע נהדר מבחינתה, עם נתוני צפייה גבוהים במיוחד למרות אוגוסט שנחשבת לבית קברות לרייטינג. מאידך, ברשת ירצו לשכוח את הימים האחרונים, בהם היא סופגת חבטות ומהלומות כמעט בכל רצועה, כאשר הפער הולך ונבנה משעות אחר הצהריים, מתעצם בחדשות, ואילו בפריים-טיים היא כבר נכנעת ללא תנאי.

 

נינג'ה ישראל (קשת 12) ממשיכה לרשום נתוני צפייה נהדרים עם 24.8% בקרב הקהל היהודי ו-642 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וקרעה לגזרים את המתחרה ברשת 13 – The voice עם שפל מאז עלתה התכנית לאוויר של 7.9% (230K). יש לציין כי לפני שבוע שודר פרק מיוחד של 'The voice - מפגש עם המנטורים' שהשיג 7.3%, אולם הוא לא נחשב כחלק מהעונה.

 

אחרי שקיבלה 4% בפרק השקת העונה השנייה, סליחה על השאלה (כאן 11) הניבה אתמול 3.2% (81K).

 

הסדרה 'זה לא הגיל' (קשת 12) עם 16.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.6%, 'ניפגש בלובי' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 10.2%, שש עם עודד בן עמי - 10%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.

כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג"ל - 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) הניבה 11%,

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.9%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 0.9%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 17.5% (454K),

בפער של כ-10 נקודות מחדשות 13 עם 7.8% (209K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1% (94K).

 

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    A 14/08/2019 19:21
    הגב לתגובה זו
    המקום הזה מושחת מהיסוד ומיותר לגמרי! יעידו על כך נתוני הרייטינג האפסייםמאהל לא רק. המקום הזה מושחת מושחת מושחת! השיא היה עכשיו עם פארסת 'מחוז ירושליים', כשראדי התאגיד אחוזי היסטריה ניסו (ללא הצלחה יתרה) להרחיק מהם כל אשמה. מגוחך ופתטי.
  • 4.
    אודי סגל למהדורת חדשות 13! (ל"ת)
    שרוני 14/08/2019 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    סילבר 14/08/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    ופרק מגזין שלא מעניין אף אחד. חצי שעה מהדורה ושלום - תשברו את השוק!
  • 2.
    אלעד 14/08/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
    אחרי כל הביזיונות, הרייטינג העלוב, המינויים הכושלים, הקשרים עם "קןדה תקשורת" שסופם הבלתי נמנע המיט בושה על התקשורת בישראל, אחרי כל אלה ברור לגמרי שלתאגיד השידור אין סיכוי. אין סיבה להמשיך ולממן את הטירוף הזה ב- 750 מיליון ש"ח, אבל מה שיותר חשוב - אין סיבה מוסרית להשאיר את המחדל הזה על כנו. הסוף כבר כאן. עוד כמה חודשים תונף חרב הקיצוצים על תאגיד השידור (את זה אנחנו יודעים בוודאות), ואח"כ יגיע הרגע שבו הממשלה, כל ממשלה, תעשה את הבלתי נמנע ותחסל את המחדל הזה.
  • סקרנל 14/08/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
    באמת מסקרן אותי. עובדי תאגיד לשעבר? אולי מהערוצים המתחרים? טרולים משועממים? למי איכפת כל-כך מה קורה בתאגיד כל יום? זה די מרתק ומשעשע.
  • gri 14/08/2019 13:19
    הגב לתגובה זו
    לעובדי רשות השידור לשעבר, לא נמאס לכם להגיב יום יום על כתבת הרייטינג? די, עבר, נגמר, אתם עדיין מובטלים כי אף אחד לא רוצה אתכם, כי יודעים כמה שנים מצצתם את הדם עם לא המון כישרון. המוכשרים עובדים, ומי שלא - נשאר ממורמר עם כספי הפיצויים והקומנטים באייטם באייס. די, לכו תירשמו לאיזה קורס שיפתח לכם איזה סקיל חדש ותמשיכו הלאה בחייכם.
  • המוכשרים עובדים בתאגיד? חחחחחחחחחה, ממש בדיחה עלובה. (ל"ת)
    Abc 14/08/2019 19:22
  • 1.
    דה וייס שופטים מרדימים צפויים ולא שווים צפייה (ל"ת)
    13 14/08/2019 10:15
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.