ניצחון בנוקאאוט: נינג'ה עם כמעט 25%, שפל ל-The voice
קשת עוברת שבוע נהדר מבחינתה, עם נתוני צפייה גבוהים במיוחד למרות אוגוסט שנחשבת לבית קברות לרייטינג. מאידך, ברשת ירצו לשכוח את הימים האחרונים, בהם היא סופגת חבטות ומהלומות כמעט בכל רצועה, כאשר הפער הולך ונבנה משעות אחר הצהריים, מתעצם בחדשות, ואילו בפריים-טיים היא כבר נכנעת ללא תנאי.
נינג'ה ישראל (קשת 12) ממשיכה לרשום נתוני צפייה נהדרים עם 24.8% בקרב הקהל היהודי ו-642 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וקרעה לגזרים את המתחרה ברשת 13 – The voice עם שפל מאז עלתה התכנית לאוויר של 7.9% (230K). יש לציין כי לפני שבוע שודר פרק מיוחד של 'The voice - מפגש עם המנטורים' שהשיג 7.3%, אולם הוא לא נחשב כחלק מהעונה.
אחרי שקיבלה 4% בפרק השקת העונה השנייה, סליחה על השאלה (כאן 11) הניבה אתמול 3.2% (81K).
הסדרה 'זה לא הגיל' (קשת 12) עם 16.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.6%, 'ניפגש בלובי' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 10.2%, שש עם עודד בן עמי - 10%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג"ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
תכנית חיסכון (קשת 12) הניבה 11%,
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.9%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 0.9%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 17.5% (454K),
בפער של כ-10 נקודות מחדשות 13 עם 7.8% (209K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1% (94K).
- 5.A 14/08/2019 19:21הגב לתגובה זוהמקום הזה מושחת מהיסוד ומיותר לגמרי! יעידו על כך נתוני הרייטינג האפסייםמאהל לא רק. המקום הזה מושחת מושחת מושחת! השיא היה עכשיו עם פארסת 'מחוז ירושליים', כשראדי התאגיד אחוזי היסטריה ניסו (ללא הצלחה יתרה) להרחיק מהם כל אשמה. מגוחך ופתטי.
- 4.אודי סגל למהדורת חדשות 13! (ל"ת)שרוני 14/08/2019 15:59הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 14/08/2019 13:54הגב לתגובה זוופרק מגזין שלא מעניין אף אחד. חצי שעה מהדורה ושלום - תשברו את השוק!
- 2.אלעד 14/08/2019 11:47הגב לתגובה זואחרי כל הביזיונות, הרייטינג העלוב, המינויים הכושלים, הקשרים עם "קןדה תקשורת" שסופם הבלתי נמנע המיט בושה על התקשורת בישראל, אחרי כל אלה ברור לגמרי שלתאגיד השידור אין סיכוי. אין סיבה להמשיך ולממן את הטירוף הזה ב- 750 מיליון ש"ח, אבל מה שיותר חשוב - אין סיבה מוסרית להשאיר את המחדל הזה על כנו. הסוף כבר כאן. עוד כמה חודשים תונף חרב הקיצוצים על תאגיד השידור (את זה אנחנו יודעים בוודאות), ואח"כ יגיע הרגע שבו הממשלה, כל ממשלה, תעשה את הבלתי נמנע ותחסל את המחדל הזה.
- סקרנל 14/08/2019 15:27הגב לתגובה זובאמת מסקרן אותי. עובדי תאגיד לשעבר? אולי מהערוצים המתחרים? טרולים משועממים? למי איכפת כל-כך מה קורה בתאגיד כל יום? זה די מרתק ומשעשע.
- gri 14/08/2019 13:19הגב לתגובה זולעובדי רשות השידור לשעבר, לא נמאס לכם להגיב יום יום על כתבת הרייטינג? די, עבר, נגמר, אתם עדיין מובטלים כי אף אחד לא רוצה אתכם, כי יודעים כמה שנים מצצתם את הדם עם לא המון כישרון. המוכשרים עובדים, ומי שלא - נשאר ממורמר עם כספי הפיצויים והקומנטים באייטם באייס. די, לכו תירשמו לאיזה קורס שיפתח לכם איזה סקיל חדש ותמשיכו הלאה בחייכם.
- המוכשרים עובדים בתאגיד? חחחחחחחחחה, ממש בדיחה עלובה. (ל"ת)Abc 14/08/2019 19:22
- 1.דה וייס שופטים מרדימים צפויים ולא שווים צפייה (ל"ת)13 14/08/2019 10:15הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.