ניצחון בנוקאאוט: נינג'ה עם כמעט 25%, שפל ל-The voice
קשת עוברת שבוע נהדר מבחינתה, עם נתוני צפייה גבוהים במיוחד למרות אוגוסט שנחשבת לבית קברות לרייטינג. מאידך, ברשת ירצו לשכוח את הימים האחרונים, בהם היא סופגת חבטות ומהלומות כמעט בכל רצועה, כאשר הפער הולך ונבנה משעות אחר הצהריים, מתעצם בחדשות, ואילו בפריים-טיים היא כבר נכנעת ללא תנאי.
נינג'ה ישראל (קשת 12) ממשיכה לרשום נתוני צפייה נהדרים עם 24.8% בקרב הקהל היהודי ו-642 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וקרעה לגזרים את המתחרה ברשת 13 – The voice עם שפל מאז עלתה התכנית לאוויר של 7.9% (230K). יש לציין כי לפני שבוע שודר פרק מיוחד של 'The voice - מפגש עם המנטורים' שהשיג 7.3%, אולם הוא לא נחשב כחלק מהעונה.
אחרי שקיבלה 4% בפרק השקת העונה השנייה, סליחה על השאלה (כאן 11) הניבה אתמול 3.2% (81K).
הסדרה 'זה לא הגיל' (קשת 12) עם 16.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.6%, 'ניפגש בלובי' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 10.2%, שש עם עודד בן עמי - 10%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג"ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
תכנית חיסכון (קשת 12) הניבה 11%,
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.9%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 0.9%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 17.5% (454K),
בפער של כ-10 נקודות מחדשות 13 עם 7.8% (209K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1% (94K).
- 5.A 14/08/2019 19:21הגב לתגובה זוהמקום הזה מושחת מהיסוד ומיותר לגמרי! יעידו על כך נתוני הרייטינג האפסייםמאהל לא רק. המקום הזה מושחת מושחת מושחת! השיא היה עכשיו עם פארסת 'מחוז ירושליים', כשראדי התאגיד אחוזי היסטריה ניסו (ללא הצלחה יתרה) להרחיק מהם כל אשמה. מגוחך ופתטי.
- 4.אודי סגל למהדורת חדשות 13! (ל"ת)שרוני 14/08/2019 15:59הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 14/08/2019 13:54הגב לתגובה זוופרק מגזין שלא מעניין אף אחד. חצי שעה מהדורה ושלום - תשברו את השוק!
- 2.אלעד 14/08/2019 11:47הגב לתגובה זואחרי כל הביזיונות, הרייטינג העלוב, המינויים הכושלים, הקשרים עם "קןדה תקשורת" שסופם הבלתי נמנע המיט בושה על התקשורת בישראל, אחרי כל אלה ברור לגמרי שלתאגיד השידור אין סיכוי. אין סיבה להמשיך ולממן את הטירוף הזה ב- 750 מיליון ש"ח, אבל מה שיותר חשוב - אין סיבה מוסרית להשאיר את המחדל הזה על כנו. הסוף כבר כאן. עוד כמה חודשים תונף חרב הקיצוצים על תאגיד השידור (את זה אנחנו יודעים בוודאות), ואח"כ יגיע הרגע שבו הממשלה, כל ממשלה, תעשה את הבלתי נמנע ותחסל את המחדל הזה.
- סקרנל 14/08/2019 15:27הגב לתגובה זובאמת מסקרן אותי. עובדי תאגיד לשעבר? אולי מהערוצים המתחרים? טרולים משועממים? למי איכפת כל-כך מה קורה בתאגיד כל יום? זה די מרתק ומשעשע.
- gri 14/08/2019 13:19הגב לתגובה זולעובדי רשות השידור לשעבר, לא נמאס לכם להגיב יום יום על כתבת הרייטינג? די, עבר, נגמר, אתם עדיין מובטלים כי אף אחד לא רוצה אתכם, כי יודעים כמה שנים מצצתם את הדם עם לא המון כישרון. המוכשרים עובדים, ומי שלא - נשאר ממורמר עם כספי הפיצויים והקומנטים באייטם באייס. די, לכו תירשמו לאיזה קורס שיפתח לכם איזה סקיל חדש ותמשיכו הלאה בחייכם.
- המוכשרים עובדים בתאגיד? חחחחחחחחחה, ממש בדיחה עלובה. (ל"ת)Abc 14/08/2019 19:22
- 1.דה וייס שופטים מרדימים צפויים ולא שווים צפייה (ל"ת)13 14/08/2019 10:15הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
