מסכי הענק בדרך לבורסה בר"ג - שתהפוך לזירת פרסום דיגיטלית
חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצת ewave מתכננת להפוך את מתחם הבורסה ברמת גן לזירת פרסום החוצות הדיגיטלית החדשה של ישראל.
החברה, בראשותו של אבי עבדי, מתקינה בימים אלו מסכי ענק דיגיטליים "מתכתבים" בהיקף כולל של כ-500 מ"ר ובעלות השקעה שעומדת על כ-10 מליון שקלים. המיזם הוא חלק מתכנית מתאר עירונית שבמסגרתה מתחם הבורסה ברמת גן צפוי לשנות את פניו לאחר תוספת של פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי.
בשלב הראשון המתחם כולל 4 מסכי ענק חדשניים, ברזולוציה של 3 מיליון פיקסלים: בבניין שאפ יוקם מסך בגודל 100 מ"ר, בבניין BDB יוקם מסך בגודל 70 מ"ר, בבניין משה אביב צפון יוקם מסך בגודל 60 מ"ר ובבניין משה אביב מערב יוקם מסך בגודל 60 מ"ר. בנוסף, במגדל סמסונג יוקם מסך בגודל 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, שנבנית בימים אלו, ובין גורדי השחקים שבמתחם. במהלך השנה צפויים להתווסף מסכים נוספים בפריסה ארצית.
"מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לכיכר פיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק" אומר עבדי. "אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם כוח המשיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר".
- 2.א 01/08/2019 18:20הגב לתגובה זוטמטום שיש רק כאן
- 1.וכבוד לשיר שוודרום התותח (ל"ת)דורוני 01/08/2019 16:00הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
