מתחם הבורסה ברמת גן
צילום: יחסי ציבור

מסכי הענק בדרך לבורסה בר"ג - שתהפוך לזירת פרסום דיגיטלית

בשלב הראשון יוקמו 4 מסכי ענק שימוקמו בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, שנבנית בימים אלו. המיזם הוא חלק מתכנית מתאר עירונית שתעלול גם פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי
משה בנימין | (2)

חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצת ewave מתכננת להפוך את מתחם הבורסה ברמת גן לזירת פרסום החוצות הדיגיטלית החדשה של ישראל.  החברה, בראשותו של אבי עבדי, מתקינה בימים אלו מסכי ענק דיגיטליים "מתכתבים" בהיקף כולל של כ-500 מ"ר ובעלות השקעה שעומדת על כ-10 מליון שקלים. המיזם הוא חלק מתכנית מתאר עירונית שבמסגרתה מתחם הבורסה ברמת גן צפוי לשנות את פניו לאחר תוספת של פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי.   בשלב הראשון המתחם כולל 4 מסכי ענק חדשניים, ברזולוציה של 3 מיליון פיקסלים: בבניין שאפ יוקם מסך בגודל 100 מ"ר, בבניין BDB יוקם מסך בגודל 70 מ"ר, בבניין משה אביב צפון יוקם מסך בגודל 60 מ"ר ובבניין משה אביב מערב יוקם מסך בגודל 60 מ"ר. בנוסף, במגדל סמסונג יוקם מסך בגודל  80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, שנבנית בימים אלו, ובין גורדי השחקים שבמתחם. במהלך השנה צפויים להתווסף מסכים נוספים בפריסה ארצית.  "מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לכיכר פיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק" אומר עבדי. "אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם כוח המשיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    א 01/08/2019 18:20
    הגב לתגובה זו
    טמטום שיש רק כאן
  • 1.
    וכבוד לשיר שוודרום התותח (ל"ת)
    דורוני 01/08/2019 16:00
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.