הליגה הספרדית נשארת ב-ONE: מחיר זכויות השידור עלה
זכויות השידור של משחקי הליגה הספרדית יישארו בערוץ ONE – כך נודע לאייס. ONE זכה במכרז על הזכויות שערכה לה-ליגה לתקופה של 4 שנים, שיתחילו החל מעונת 2020/2021.
לפני כמעט 4 שנים הצליח ONE לשים את ידיו על זכויות השידור של הליגה הספרדית, אחד ממותגי הספורט הפופולריים בעולם, לאחר שנים רבות בהן שודרה הליגה בערוץ הספורט. על פי הערכות, רכש ערוץ ONE את הזכויות ב-3.3 מיליון דולר לעונה, מול מיליון דולר ששילם ערוץ הספורט עד אותה עת. העסקה של ערוץ ONE הייתה ל-3 שנים, אולם היא הוארכה בשנתיים נוספות, עד לסוף העונה הבאה. באותה נקודת זמן מחיר הזכויות זינק בצורה משמעותית.
על פי גורמים בענף הטלוויזיה, הזכויות של הליגה הספרדית עלו גם הפעם - אם כי בצורה פחות חדה, ועל פי הערכות הכפילו את עצמם ביחס לסכום הראשוני ששילם ONE כשזכה בזכויות לראשונה ב-2015. העלייה במחירי הזכויות הוא פועל יוצא של זינוק בסכומי ששילמו גופים לשידור לה ליגה ברחבי העולם. על פי פרסום מהקיץ האחרון, לה ליגה הבטיחה הכנסה של כמעט 8 מיליארד יורו מזכויות שידור לשנים הקרובות, גידול של עשרות אחוזים ביחס לחוזים הקודמים.
עבור ONE, הליגה הספרדית היא אוצר: הערוץ שדשדש עד קיץ 2015 עם שידורים מהליגה הסקוטית, ליגת ה-MLS האמריקאית והליגה הקפריסאית, זכה לליגה שואבת רייטינג (בעיקר במשחקי ברצלונה וריאל מדריד, ועוד יותר במפגשים ביניהן), עם שידור כל המשחקים ותכניות משלימות, שעיבו את התוכן בערוץ. בנוסף, לפני שנה רכש ONE גם את הזכויות של הליגה האיטלקית, ולמעשה הוא מחזיק כעת בשתיים מהליגות הפופולריות באירופה, יחד עם ליגת האלופות המשודרת בערוץ הספורט, והליגה האנגלית המשודרת בצ'רלטון.
ב-ONE טרם הגיבו.
- 5.ברצלונה 20/03/2019 18:22הגב לתגובה זויש הליגה הספרדית נישארת בה one זה הרבה יותר טוב ביגלל שלא היו פריצות למישחקים
- 4.החלטה מצוינת של וואן, פספוס של המתחרות ואכזבה לצופים (ל"ת)א. 20/03/2019 16:20הגב לתגובה זו
- 3.בנצי 20/03/2019 09:26הגב לתגובה זוייקחו את הליגה האנגלית וליגת האלופות ושהספורט ישודר בערוץ פתוח כבעב.בארסאי מ-94.
- 2.הותיק 19/03/2019 17:50הגב לתגובה זובמיוחד ארבל שלא מבדיל בין השחקנים ולא חי את האוירה המיוחדת ואיציק זוהר שלא מסתיר אהדתו מרעל מדריד
- בנצי 20/03/2019 09:30הגב לתגובה זושמות ?.כשהוא צודק בשם אתה שם לב או שזה לא נחשב אצלך ?.
- תכלס 19/03/2019 19:11הגב לתגובה זולא יכול לסבול את שפיגלר, שחצן טרחן ומאוס
- 1.צופה 19/03/2019 17:03הגב לתגובה זוצרלט'ון ליגה אנגלית וליגת העל, one ליגה ספרדית, וספורט 5 ליגת האלופות. אחד מהם מפסיד לאחר זכויות הוא אבוד ועל כן הם דאגו שכל אחד יקח חלק וכך תהיו מחויבים לרכוש את כל הערוצים. לא עדיף לאחד שורות לגוף אחד שלא יגישו הצעות גובהות במכרזים לחלק נתח ל3 ולשדר את 4 הליגות ישראלית-אלופות-אנגלית-ספרדית. והצרכן ישלם הרבה פחות?
- בנצי 20/03/2019 09:28הגב לתגובה זוימים שהספורט היה בערוץ פתוח.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
