פרסום ראשון

הליגה הספרדית נשארת ב-ONE: מחיר זכויות השידור עלה

4 שנים לאחר ששמה ידיה על הליגה הפופולרית לאחר ששילשה את הסכום על זכויות השידור, מצליחה ONE להשאיר את מסי וחבריו לעוד 4 עונות, החל מ-2020
אלכסנדר כץ | (8)

זכויות השידור של משחקי הליגה הספרדית יישארו בערוץ ONE – כך נודע לאייס. ONE זכה במכרז על הזכויות שערכה לה-ליגה לתקופה של 4 שנים, שיתחילו החל מעונת 2020/2021.

 

לפני כמעט 4 שנים הצליח ONE לשים את ידיו על זכויות השידור של הליגה הספרדית, אחד ממותגי הספורט הפופולריים בעולם, לאחר שנים רבות בהן שודרה הליגה בערוץ הספורט. על פי הערכות, רכש ערוץ ONE את הזכויות ב-3.3 מיליון דולר לעונה, מול מיליון דולר ששילם ערוץ הספורט עד אותה עת. העסקה של ערוץ ONE הייתה ל-3 שנים, אולם היא הוארכה בשנתיים נוספות, עד לסוף העונה הבאה. באותה נקודת זמן מחיר הזכויות זינק בצורה משמעותית.

 

על פי גורמים בענף הטלוויזיה, הזכויות של הליגה הספרדית עלו גם הפעם - אם כי בצורה פחות חדה, ועל פי הערכות הכפילו את עצמם ביחס לסכום הראשוני ששילם ONE כשזכה בזכויות לראשונה ב-2015. העלייה במחירי הזכויות הוא פועל יוצא של זינוק בסכומי ששילמו גופים לשידור לה ליגה ברחבי העולם. על פי פרסום מהקיץ האחרון, לה ליגה הבטיחה הכנסה של כמעט 8 מיליארד יורו מזכויות שידור לשנים הקרובות, גידול של עשרות אחוזים ביחס לחוזים הקודמים.  

 

עבור ONE, הליגה הספרדית היא אוצר: הערוץ שדשדש עד קיץ 2015 עם שידורים מהליגה הסקוטית, ליגת ה-MLS האמריקאית והליגה הקפריסאית, זכה לליגה שואבת רייטינג (בעיקר במשחקי ברצלונה וריאל מדריד, ועוד יותר במפגשים ביניהן), עם שידור כל המשחקים ותכניות משלימות, שעיבו את התוכן בערוץ. בנוסף, לפני שנה רכש ONE גם את הזכויות של הליגה האיטלקית, ולמעשה הוא מחזיק כעת בשתיים מהליגות הפופולריות באירופה, יחד עם ליגת האלופות המשודרת בערוץ הספורט, והליגה האנגלית המשודרת בצ'רלטון.

 

ב-ONE טרם הגיבו.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ברצלונה 20/03/2019 18:22
    הגב לתגובה זו
    יש הליגה הספרדית נישארת בה one זה הרבה יותר טוב ביגלל שלא היו פריצות למישחקים
  • 4.
    החלטה מצוינת של וואן, פספוס של המתחרות ואכזבה לצופים (ל"ת)
    א. 20/03/2019 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בנצי 20/03/2019 09:26
    הגב לתגובה זו
    ייקחו את הליגה האנגלית וליגת האלופות ושהספורט ישודר בערוץ פתוח כבעב.בארסאי מ-94.
  • 2.
    הותיק 19/03/2019 17:50
    הגב לתגובה זו
    במיוחד ארבל שלא מבדיל בין השחקנים ולא חי את האוירה המיוחדת ואיציק זוהר שלא מסתיר אהדתו מרעל מדריד
  • בנצי 20/03/2019 09:30
    הגב לתגובה זו
    שמות ?.כשהוא צודק בשם אתה שם לב או שזה לא נחשב אצלך ?.
  • תכלס 19/03/2019 19:11
    הגב לתגובה זו
    לא יכול לסבול את שפיגלר, שחצן טרחן ומאוס
  • 1.
    צופה 19/03/2019 17:03
    הגב לתגובה זו
    צרלט'ון ליגה אנגלית וליגת העל, one ליגה ספרדית, וספורט 5 ליגת האלופות. אחד מהם מפסיד לאחר זכויות הוא אבוד ועל כן הם דאגו שכל אחד יקח חלק וכך תהיו מחויבים לרכוש את כל הערוצים. לא עדיף לאחד שורות לגוף אחד שלא יגישו הצעות גובהות במכרזים לחלק נתח ל3 ולשדר את 4 הליגות ישראלית-אלופות-אנגלית-ספרדית. והצרכן ישלם הרבה פחות?
  • בנצי 20/03/2019 09:28
    הגב לתגובה זו
    ימים שהספורט היה בערוץ פתוח.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.57%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.57%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״