אמרי לוי סדן יהיה יועץ התקשורת החדש של השר ארדן
אמרי לוי סדן מונה ליועץ התקשורת של השר לביטחון פנים גלעד ארדן - כך נודע לאייס. סדן יחליף בתפקיד את נעם סלע, שהודיע לאחרונה על סיום עבודתו עם השר.
לוי סדן (32) שימש בשנתיים האחרונות ככתב לענייני משפט בוואלה. עוד לפני כן היה עורך באתר nrg, ראש דסק, וכתב לענייני משפט וירושלים במהלך גל הטרור.
הוא מחליף את סלע ששימש כיועצו של ארדן בשנה וחצי האחרונות וניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה לרבות המדיות החברתיות.
לוי סדן אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "מקובל בכתבות כאלו להשתפך ולהודות לכל העוסקים במלאכה. אף פעם לא אהבתי את זה. אבל אני חייב להודות לאנשים בוואלה שמעבר להכל, היו אנושיים. תכונה נדירה במקצוע שלנו. בייחוד הייתי רוצה להודות לעורך הראשי אבירם אלעד, לראש מערכת החדשות מיכל קליין, רכז הכתבים מעיין דגן וראש מערכת החדשות אבנר בורוכוב. תודה מיוחדת שמורה אצלי לג'וש בריינר, כיום כתב משפט בהארץ ולשעבר הממונה עלי בוואלה, שלימד אותי פחות או יותר כל מה שצריך על המקצוע. אנחנו נמצאים בזמנים מעניינים, ובמובן זה, העבודה אצל השר לביטחון פנים ונושאים אסטרטגיים היא הזדמנות נדירה, הטומנת בחובה אחריות כבדה. כולי תקווה שאעמוד במשימה".
- 7.משה 23/04/2018 00:20הגב לתגובה זוהפסד של ארדן. סלע הצליח לנהל לו כמה משברים ביד רמה. בניה של תדמית בטחונית מא' עד ת'
- 6.ארדן הפסיד את נעם סלע, נעם סלע בעל תכונות שמנהיג (ל"ת)אבישי 22/04/2018 22:49הגב לתגובה זו
- 5.חיים 22/04/2018 22:44הגב לתגובה זוהששר ארדן הפסיד את סלע, הוא הציל אותו בכמה אירועים שהיו מחסלים אותו פוליטית כמו בפרשות ריטמן וחורב. נעם סלע עוד יהיה שחקן משמעותי בפוליטיקה בישראל
- 4.חי בסרט (ל"ת)יעוף עוד כמה חודשים 17/04/2018 19:34הגב לתגובה זו
- 3.עוד בדיחה עצובה 17/04/2018 19:22הגב לתגובה זואתר וואלה שוקע. כולם בורחים
- 2.עם רקורד כזה מגיע לו משואה, יאללה מירי (ל"ת)נוריאל 17/04/2018 14:23הגב לתגובה זו
- 1.ירדנה 17/04/2018 14:12הגב לתגובה זועטיפה נוצצת אבל פנים רקוב וריק מתוכן. מצליח לעשות רושם ראשוני אבל כשרואים מה הוא שווה ושלא יודע לספק את הסחורה מעיפים אותו בבעיטה בתחת לקיבינימט. זכה ארדן שקיבל דובר מקצועי ולא ילד קט, טיפשן ונאיבי.
- אבישי 22/04/2018 23:09הגב לתגובה זופשוט בושה, הקנאה הורגת...גברת ירדנה, שתגיעי לקרסולים של נעם סלע אולי תרשי לעצמך לדבר עליו, הבחור הוביל את המשרד של השר ארדן למקומות הכי גבוהים שיש, מה שנשאר זה פשוט להתבייש, ימותו הקנאים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.