כבר 10% מהשוק המקומי: 154 אלף לקוחות לסלקום TV
154 אלף בתי אב מחוברים לשירות הטלוויזיה של סלקום - כך עולה מדיווח של החברה הבוקר (יום ד') עם פרסום דוחות החברה לרבעון השלישי של 2017. מספר כזה מביא את החברה לנתח שוק של 10% בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית, כאשר היתר נשלט עדיין בידי HOT ו-yes.
סלקום מסיימת את הרבעון השלישי לשנת 2017 עם רווח נקי של 32 מיליון שקלים ו-EBITDA של 226 מיליון שקלים (גידול של 8.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד).
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, אומר כי "פעילות סלקום TV עברה לרווחיות ותרומה חיובית לתוצאות החברה ברבעון השלישי של 2017. זהו רבעון שיא בגיוס הלקוחות לסלקום TV עם גיוס של 17 אלף בתי אב שהצטרפו לשירות הטלוויזיה המהפכני בישראל. מעמדה של סלקום TV כמחוללת המהפכה בשוק הטלוויזיה ומשנה שוק אף מתחזק עם מעבר של שחקנים אחרים בשוק, למוצרי טלוויזיה דומים לזה של סלקום".
שטרן מוסיף עוד כי "ברבעון זה הוספנו לעולם התוכן העשיר 4 ערוצי ילדים מבוקשים, ערוץ וספריית סרטי דוקו איכותיים, סדרות וסרטים שוברי קופות, תוך שמירה על מחיר אטרקטיבי וחסכון משמעותי לצרכן. אנו רואים כי הצעתנו האטרקטיבית לצרכן מעודדת את מרבית לקוחותינו לבחור להצטרף לשירותי הטלוויזיה שלנו בשילוב עם שירותי האינטרנט, הטלפוניה הביתית והסלולר, בחבילות טריפל וקואטרו ומחזקת את נאמנותם לקבוצה".
- סלקום והוט בשיתוף פעולה לשדרוג שירותי סלקום TV
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנהל הכספים הראשי של סלקום, שלומי פרילינג, אמר: "הרבעון השלישי של 2017 התאפיין בהמשך הצמיחה במגזר הנייח עם גיוס שיא במנויי טלוויזיה והמשך התחרות במגזר הנייד. ההכנסות משירותים במגזר הנייד גדלו ב-1.5% לעומת רבעון קודם בזכות עונתיות שקוזזה בחלקה על ידי שחיקה בהכנסות מחבילות סלולר. בהתאם, ה-EBITDA במגזר הנייד עלה ב-1.3% מול רבעון קודם".
אתמול דיווחה פרטנר TV על 31 אלף בתי אב מנויים לשירות בתוך כרבעון. HOT דווחה לפני כ-3 שבועות על 797 אלף לקוחות לשירות שלה, ירידה של 2,000 ביחס לרבעון שלפניו, ושל 19 אלף בשנה. דוחות yes טרם פורסמו, אבל גם היא רושמת ירידה מתמדת במספר המנויים שלה, ובסוף הרבעון השני של 2017 מספר לקוחותיה עמד על 603 אלף לקוחות (ירידה של 20 אלף בשנה שקדמה לכוחות אלה).
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
