עם 30 אלף מנויים: פרטנר משיקה את ערוץ הצחוק 'טדי'
מנכ"ל פרטנר 2.96% איציק בנבנישתי חשף הבוקר (יום ד') כי לשירות הטלוויזיה של החברה הצטרפו עד כה 30 אלף מנויים בתוך 3 חודשים, מהם 20 אלף כבר מחוברים, ו-10,000 יחוברו בהמשך. את הדברים אמר באירוע ההשקה של ערוץ 15 החדש של פרטנר TV – ערוץ הצחוק והבידור שמפיקה חברת טדי הפקות וייקרא ערוץ טדי.
הערוץ שיעלה לאוויר בשבועיים הקרובים, זוכה לחשיבות רבה, ועדות לכך היא הצבתו באפיק 15, מיד לאחר הרצף החדש של הערוצים הארציים - קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (אפיק 14).
"השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן", אמר בנבנישתי. "מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי הכבלים והלוויין, ובכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנים וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל". יש רק לציין כי את פרטנר הצטרפה למהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית באיחור של שנתיים וחצי, כשהחלוצה הייתה דווקא סלקום TV, בדצמבר 2014.
כאמור, פרטנר חשפה את ערוץ טדי באפיק 15, ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה בלעדית עבור פרטנר TV על ידי טדי הפקות ויובל נתן, שיהיה מנכ"ל הערוץ החדש ובעבר היה עורך השבועון רייטינג ועורך ערוץ הצחוק של HOT – ביפ. מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, 'לילה בכיף', 'רד ודביר'), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ('אובוי', 'איש חשוב מאד', 'תא גורדין').
- פרטנר: אבי צבי ימונה למנכ"ל הקבוצה
- גל עזיבות בפרטנר - שתי סמנכ"ליות עוזבות בעקבות המנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"לא בכל יום מקימים גוף תוכן ישראלי חדש, וזה תמיד תהליך מסעיר וכיפי", אמר נתן. "הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".
לדברי נתן, "בימים אלה אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים". לדבריו, "אנחנו נותנים ליוצרים את כל מה שהם צריכים ושותפים איתם בתוצאה הסופית, כמו קרן הון סיכון לקומדיה. השותפות היא 50/50. אם יהיה המשך להפקה כמו סרט או מהלך תוכן שיווקי, אנחנו מתחלקים שווה בשווה בהכנסות".
15 ההפקות החדשות לא יעלו במועד אחד, אלא בשלבים. כרגע גם לא ברור כמה שעות של שידור ראשוני יהיו בכל יום, אולם הערכה גורסת כי מדובר במספר נמוך של שעות ראשוניות - שילך ויגדל לאורך הזמן - ובמספר לופים בכל יום.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
טמירה ירדני (צילום: אלכסנדר כץ)
הערוץ בנוי בקונספט של Bite Size TV ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות. בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים. בין הסדרות החדשות יהיו 'סחילנד' - סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, 'שומרת' - סדרה של חייה של רווקה דתיה בתל אביב של אושרית סרוסי וחן רוטמן, סדרת הנונסנס באנימציה 'אמוג'יניישן' של ליאור פאוקר ודרור טייכנר, 'אמת אמנותית' עם ניר פרידמן, הקומדיה 'טובים וטובים פחות' על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, 'פקקים וסידורים' עם גיל קופטש, ועוד.
בנוסף מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. כמו כן ישודרו בערוץ סדרות שהופקו בעבר על ידי 'טדי הפקות', בהן 'שמש', 'השיר שלנו', 'הקומדי סטור' ועוד.
"אנחנו שמחים להוסיף לנבחרת הערוצים של פרטנר TV ערוץ תוכן מקורי וחדשני. הערוץ שהופק עבור פרטנר TV מביא בשורה מרעננת לתעשיית הבידור המקומית", אמר לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. "השקת ערוץ טדי היא צעד ראשון בהשקעות שאנחנו מתכננים בהפקות מקור".
טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות, אמרה כי "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".
- 1.ניסו לעשות משהו דומה ב 2008 (ל"ת)דן 28/10/2017 14:41הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
