עם 30 אלף מנויים: פרטנר משיקה את ערוץ הצחוק 'טדי'
מנכ"ל פרטנר 0.21% איציק בנבנישתי חשף הבוקר (יום ד') כי לשירות הטלוויזיה של החברה הצטרפו עד כה 30 אלף מנויים בתוך 3 חודשים, מהם 20 אלף כבר מחוברים, ו-10,000 יחוברו בהמשך. את הדברים אמר באירוע ההשקה של ערוץ 15 החדש של פרטנר TV – ערוץ הצחוק והבידור שמפיקה חברת טדי הפקות וייקרא ערוץ טדי.
הערוץ שיעלה לאוויר בשבועיים הקרובים, זוכה לחשיבות רבה, ועדות לכך היא הצבתו באפיק 15, מיד לאחר הרצף החדש של הערוצים הארציים - קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (אפיק 14).
"השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן", אמר בנבנישתי. "מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי הכבלים והלוויין, ובכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנים וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל". יש רק לציין כי את פרטנר הצטרפה למהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית באיחור של שנתיים וחצי, כשהחלוצה הייתה דווקא סלקום TV, בדצמבר 2014.
כאמור, פרטנר חשפה את ערוץ טדי באפיק 15, ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה בלעדית עבור פרטנר TV על ידי טדי הפקות ויובל נתן, שיהיה מנכ"ל הערוץ החדש ובעבר היה עורך השבועון רייטינג ועורך ערוץ הצחוק של HOT – ביפ. מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, 'לילה בכיף', 'רד ודביר'), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ('אובוי', 'איש חשוב מאד', 'תא גורדין').
- פרטנר: אבי צבי ימונה למנכ"ל הקבוצה
- גל עזיבות בפרטנר - שתי סמנכ"ליות עוזבות בעקבות המנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"לא בכל יום מקימים גוף תוכן ישראלי חדש, וזה תמיד תהליך מסעיר וכיפי", אמר נתן. "הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".
לדברי נתן, "בימים אלה אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים". לדבריו, "אנחנו נותנים ליוצרים את כל מה שהם צריכים ושותפים איתם בתוצאה הסופית, כמו קרן הון סיכון לקומדיה. השותפות היא 50/50. אם יהיה המשך להפקה כמו סרט או מהלך תוכן שיווקי, אנחנו מתחלקים שווה בשווה בהכנסות".
15 ההפקות החדשות לא יעלו במועד אחד, אלא בשלבים. כרגע גם לא ברור כמה שעות של שידור ראשוני יהיו בכל יום, אולם הערכה גורסת כי מדובר במספר נמוך של שעות ראשוניות - שילך ויגדל לאורך הזמן - ובמספר לופים בכל יום.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
טמירה ירדני (צילום: אלכסנדר כץ)
הערוץ בנוי בקונספט של Bite Size TV ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות. בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים. בין הסדרות החדשות יהיו 'סחילנד' - סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, 'שומרת' - סדרה של חייה של רווקה דתיה בתל אביב של אושרית סרוסי וחן רוטמן, סדרת הנונסנס באנימציה 'אמוג'יניישן' של ליאור פאוקר ודרור טייכנר, 'אמת אמנותית' עם ניר פרידמן, הקומדיה 'טובים וטובים פחות' על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, 'פקקים וסידורים' עם גיל קופטש, ועוד.
בנוסף מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. כמו כן ישודרו בערוץ סדרות שהופקו בעבר על ידי 'טדי הפקות', בהן 'שמש', 'השיר שלנו', 'הקומדי סטור' ועוד.
TV ערוץ תוכן מקורי וחדשני. הערוץ שהופק עבור פרטנר TV מביא בשורה מרעננת לתעשיית הבידור המקומית", אמר לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. "השקת ערוץ טדי היא צעד ראשון בהשקעות שאנחנו מתכננים בהפקות מקור".
"אנחנו שמחים להוסיף לנבחרת הערוצים של פרטנר
טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות, אמרה כי "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".
- 1.ניסו לעשות משהו דומה ב 2008 (ל"ת)דן 28/10/2017 14:41הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.