בועז כהן
צילום: זאב ינאי

אחרי ההתפטרות מ-88FM: בועז כהן מצטרף ל-eco99fm

כהן, שעזב את התאגיד וטען כי ב-88FM התערבו בשיקולי העריכה שלו, יגיש תכנית יומית ב-eco99fm ויערוך ערוץ מיוחד בפלטפורמה הדיגיטלית. ויש לו מחליף ב-88: תומר מולוידזון
אלכסנדר כץ | (2)

השדרן הוותיק בועז כהן מצטרף לרדיו eco99fm וכבר מחר (יום ה') יגיש תכנית ראשונה ב-22:00 בערב. כמו כן כהן יערוך ערוץ מיוחד בפלטפורמה הדיגיטלית של התחנה. 

לפני כמעט חודש פרש כהן מ-88FM לאחר 16 שנים בהן שידר בה והפך לאחד המזוהים והפופולארים בה. בציוץ בטוויטר חשף את הסיבה: "ערכתי והגשתי מוזיקה בקול ישראל במשך 16 שנה ללא כל התערבות בתוכניות שלי. בתאגיד לא מוכנים לאפשר לי להמשיך ולערוך באופן עצמאי ולכן התפטרתי".

השבוע נחתם הסכם בין כהן לבין תחנת eco99fm. ביום שני חשף כהן ברשתות החברתיות כי הוא יתחיל לשדר בתחנה חדשה, אולם סירב לחשוף את זהותה. הבוקר הוא כבר פרסם במה מדובר. 

כהן ישדר ויערוך רצועת שידור קבועה בימים ראשון עד חמישי בין 22:00 לחצות בתכנית שתישא את שמו, ובנוסף, יערוך ערוץ מוזיקה ויעלה סטים מוזיקליים ייחודיים בפלטפורמת הדיגיטל של eco99music. 

כהן מסר היום: "מיום שעמדתי על דעתי רציתי לחשוף את הסביבה שלי למוזיקה שריגשה וריתקה אותי. בתיכון אמרתי לחברים, 'אתם חייבים לבוא אליי לשמוע את התקליטים החדשים שקניתי'. לפעמים התאהבו. לפעמים לא הבינו. אבל הם הקשיבו. ואז, כשהגעתי לרדיו, פתאום יכולתי לעשות את זה לעשרות אלפי אנשים. להשמיע להם מוזיקה שמרגשת אותי ומסקרנת אותי ולנסות לגרום להם להתאהב. הרבה פעמים הצלחתי, לשמחתי. בעיניי, להיות שדרן רדיו זה להפיץ אהבה. זה לקדם איכות. זה להעשיר חיים של הרבה אנשים ביופי ובאהבה. להוסיף להם קסם. אני מודה ל- eco99fm שהרימו את הכפפה, ומעניקים לי את הזכות לעשות את מה שאני אוהב הכי הרבה - רדיו".

חגית קמין, מנכ"ל eco99fm, הוסיפה: "מאז הקמת eco99fm אופי שידורי הערב והלילה של התחנה היה ייחודי, ובו אנו מותחים את המנעד המוזיקלי, כדי לאפשר לעוד קהלים להנות. בעולם המוסיקלי הזה בועז מהווה סמן ימני בסוג העריכה הייחודי לו, ולכן צרפנו אותו לשורותינו., וגאים בקולות האחרים שהוא יביא לרדיו".

ויש מחליף לרצועה של כהן ב-88

את מקומו של כהן ב-88FM יחליף תומר מולוידזון, שיערוך ויגיש תכנית בוקר חדשה באותה רצועת שידור שהייתה של כהן - ב-9:00 בבוקר בימים ראשון עד חמישי. מולוידזון משדר בתחנה ב-5 השנים האחרונות, מגיש ועורך גם את התכנית 'כאן שם ובכל מקום' בימי שישי, מפיק את ג'אם 88 וממנהלי עמוד הפייסבוק של התחנה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ד"ר משה מורד, מנהל כאן 88: "תומר הצטרף אלינו לפני כ-5 שנים והגיע מתחנת הרדיו של מכללת ספיר, בזכות החממה אותה טיפחנו ונמשיך לטפח בתחנות הרדיו החינוכי ברחבי הארץ.  מאז הוכיח את עצמו כאיש רדיו מעולה בתחומים השונים: עריכה, הגשה והפקה. אנו מאחלים לו ולכולנו הצלחה רבה. משפחת 88 גאה בכל בנותיה ובניה - הוותיקים והחדשים, ונעשה ככל יכולתנו כדי להמשיך ולהשדר את המוסיקה הכי טובה ברדיו".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שימי 20/07/2017 21:06
    הגב לתגובה זו
    במקביל..
  • 1.
    אבי 20/07/2017 04:09
    הגב לתגובה זו
    1.בשביל זה בועז כהן עזב את 88? כדי לשדר שעתיים ליליות??? אני מההתחלה חשבתי שהוא היה צריך לשדר בשעה מאוחרת כמן בן רד וכך לשמור על עצמאות בעריכה 2.אפרופו בן רד - מעניין מה הוא חושב על המתחרה שקם לו עכשיו אם אפשר לקרוא מתחרה למי שמשדר בשעות יחסית מתות...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״