לאחר 5 שנים בבאומן: סמנכ"ל האסטרטגיה שי ניסנבוים פורש

ניסנבוים חותם 10 שנות קריירה בענף הפרסום, שמתוכן מחצית מהזמן היה בבאומן. הוא פורש מתפקידו לטובת מעבר לחברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הערים החכמות 
משה בנימין | (12)

לאחר 5 שנים במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד שי ניסנבוים פורש מתפקידו לטובת מעבר לחברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הערים החכמות - כך נודע לאייס. 

ניסנבוים חותם 10 שנות קריירה בענף הפרסום, שמתוכן מחצית מהזמן היה בבאומן. הוא מונה לסמנכ"ל במסגרת מתיחת הפנים הניהולית שביצע המשרד ביולי 2014. במסגרת תפקידו היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים. 

"אחרי 5 שנים מאתגרות ונהדרות אני יוצא לדרך חדשה. אני רוצה להודות ליוסי על האמון, השותפות והתמיכה, שסייעו לי רבות בהתפתחות האישית והמקצועית. וכמובן לצוות הנפלא שלי לאורך השנים על העבודה הקשה, המסירות וכמויות האינטליגנציה שהפכו את מחלקת האסטרטגיה בבאומן למובילה בענף". כך לדברי ניסנבוים. 

 

עוד הוא הוסיף: "קשה לעזוב מקום עבודה עם כזאת כמות אדירה של כישרונות, חזון מדהים וחתירה בלתי פוסקת למצוינות. אני בטוח שהאנשים המדהימים בבאומן ימשיכו להוביל את תעשיית הפרסום הישראלית בעשייה פורצת דרך".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גיא 19/08/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    זה לא ששי הוא מנהל האסטרטגיה הגדול בהיסטוריה. אבל הוא מהאחרונים שעוד ניתן להגדיר אותם כמקצוענים בענף. מאלו שבשנים האחרונות אפשר היה לשאול עליהם - למה הם נשארים במשרדי פרסום? מי עוד נשאר? תנו לי יותר משלושה שמות... תקופת הזוהר של הפלנינג התחילה בסוף שנות התשעים, הגיעה לשיאה בסוף העשור הקודם ומאז יש דעיכה ונטישה המונית. היו בענף הזה פלנרים גאונים אמיתיים. רובם הפכו לעצמאיים, עברו לחברות טכנולוגיה, הקימו סטארטאפים וכו׳. מעטים מאוד מאוד נשארו. כנראה שהם לא היו פוליטיקאים מספיק טובים והתקציבאים הבינוניים עם המרפקים או אנשי הקריאטיב הבינוניים עם הפוזה השתלטו על הענף ודירדרו אותו אל התהום. ביי ביי...
  • מצחיק 20/08/2016 19:21
    הגב לתגובה זו
    זה תופס גם...
  • 7.
    נו 18/08/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    טור הזהב של באומן 2011- 2015 הסתיים נשארו בהנהלה רק פולטיאקאים/אנשים רעים
  • תור. ב"ת", כן? (ל"ת)
    במ 19/08/2016 02:23
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רני 18/08/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן שלך להתפוצץ על העולם
  • 5.
    באומן 18/08/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    שי ניסנבוים - פרסומאי ואסטרטג אדיר איש חכם ומבריק שהיה לי העונג לעבוד לצידו. כל כך חכם כל כך חד שיודע לשלב הבנה שיווקית ואסטרטגית עם קריאיטיב רלוונטי להווה ולעתיד, תודה לך שי על שנים נפלאות על שלימדתי אותי ואת הלקוחות שלך המון. בהצלחה.
  • נגעלת 23/08/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    בנאדם, לכתוב טוקבק כזה מחמיא על עצמך זה כבר מוגזם.. ואיך אני יודעת את זה? רוב הידיעות עליך מריחות ביח"צ עצמי מופרז התגובות מוגזמות ולא מאוזנות, ובוא, מדובר בענף שככל שאתה מוכשר יש לך מעריצים שמפרגנים ומצד שני קנאים שמשמיצים ובעניין תכובה זו קבל פסיכולוכיה בגרוש - כל הכתוב שם זה הכי מה שהיית רוצה שאחרים יאמרו עליך, אחרים לא מתבטאים כך וכשנופלת שגיאה פרוידיאנית בדמות ״שלימדתי״ אז כבר אין מקום לספק.. קצת צניעות ומכל מקום, הרבה הצלחה שיהיה לך
  • 4.
    עובד לשעבר 18/08/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    אדם מדהים, חכם, בגובה העיניים, עם מחשבה חדה ואורך רוח! בטוח שיהנו ממך
  • 3.
    קולגה 18/08/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    שותף מלא להצלחות של באומן
  • 2.
    מולט 18/08/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    היה חנפן, חנפן בהווה, וגם מעבידיו החדשים יכולים להיפרד לשלום מנייר הניגוב.
  • תמשיך להיות מר ממורמר.... (ל"ת)
    גיא 18/08/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זיו 18/08/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    אתה תותח אמיתי והיה תענוג לעבוד איתך וללמוד ממך, תמשיך לעשות דברים מדהימים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.