לאחר 5 שנים בבאומן: סמנכ"ל האסטרטגיה שי ניסנבוים פורש
לאחר 5 שנים במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד שי ניסנבוים פורש מתפקידו לטובת מעבר לחברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הערים החכמות - כך נודע לאייס.
ניסנבוים חותם 10 שנות קריירה בענף הפרסום, שמתוכן מחצית מהזמן היה בבאומן. הוא מונה לסמנכ"ל במסגרת מתיחת הפנים הניהולית שביצע המשרד ביולי 2014. במסגרת תפקידו היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.
"אחרי 5 שנים מאתגרות ונהדרות אני יוצא לדרך חדשה. אני רוצה להודות ליוסי על האמון, השותפות והתמיכה, שסייעו לי רבות בהתפתחות האישית והמקצועית. וכמובן לצוות הנפלא שלי לאורך השנים על העבודה הקשה, המסירות וכמויות האינטליגנציה שהפכו את מחלקת האסטרטגיה בבאומן למובילה בענף". כך לדברי ניסנבוים.
עוד הוא הוסיף: "קשה לעזוב מקום עבודה עם כזאת כמות אדירה של כישרונות, חזון מדהים וחתירה בלתי פוסקת למצוינות. אני בטוח שהאנשים המדהימים בבאומן ימשיכו להוביל את תעשיית הפרסום הישראלית בעשייה פורצת דרך".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 8.גיא 19/08/2016 16:07הגב לתגובה זוזה לא ששי הוא מנהל האסטרטגיה הגדול בהיסטוריה. אבל הוא מהאחרונים שעוד ניתן להגדיר אותם כמקצוענים בענף. מאלו שבשנים האחרונות אפשר היה לשאול עליהם - למה הם נשארים במשרדי פרסום? מי עוד נשאר? תנו לי יותר משלושה שמות... תקופת הזוהר של הפלנינג התחילה בסוף שנות התשעים, הגיעה לשיאה בסוף העשור הקודם ומאז יש דעיכה ונטישה המונית. היו בענף הזה פלנרים גאונים אמיתיים. רובם הפכו לעצמאיים, עברו לחברות טכנולוגיה, הקימו סטארטאפים וכו׳. מעטים מאוד מאוד נשארו. כנראה שהם לא היו פוליטיקאים מספיק טובים והתקציבאים הבינוניים עם המרפקים או אנשי הקריאטיב הבינוניים עם הפוזה השתלטו על הענף ודירדרו אותו אל התהום. ביי ביי...
- מצחיק 20/08/2016 19:21הגב לתגובה זוזה תופס גם...
- 7.נו 18/08/2016 23:25הגב לתגובה זוטור הזהב של באומן 2011- 2015 הסתיים נשארו בהנהלה רק פולטיאקאים/אנשים רעים
- תור. ב"ת", כן? (ל"ת)במ 19/08/2016 02:23הגב לתגובה זו
- 6.רני 18/08/2016 19:48הגב לתגובה זוזה הזמן שלך להתפוצץ על העולם
- 5.באומן 18/08/2016 19:18הגב לתגובה זושי ניסנבוים - פרסומאי ואסטרטג אדיר איש חכם ומבריק שהיה לי העונג לעבוד לצידו. כל כך חכם כל כך חד שיודע לשלב הבנה שיווקית ואסטרטגית עם קריאיטיב רלוונטי להווה ולעתיד, תודה לך שי על שנים נפלאות על שלימדתי אותי ואת הלקוחות שלך המון. בהצלחה.
- נגעלת 23/08/2016 11:17הגב לתגובה זובנאדם, לכתוב טוקבק כזה מחמיא על עצמך זה כבר מוגזם.. ואיך אני יודעת את זה? רוב הידיעות עליך מריחות ביח"צ עצמי מופרז התגובות מוגזמות ולא מאוזנות, ובוא, מדובר בענף שככל שאתה מוכשר יש לך מעריצים שמפרגנים ומצד שני קנאים שמשמיצים ובעניין תכובה זו קבל פסיכולוכיה בגרוש - כל הכתוב שם זה הכי מה שהיית רוצה שאחרים יאמרו עליך, אחרים לא מתבטאים כך וכשנופלת שגיאה פרוידיאנית בדמות ״שלימדתי״ אז כבר אין מקום לספק.. קצת צניעות ומכל מקום, הרבה הצלחה שיהיה לך
- 4.עובד לשעבר 18/08/2016 17:37הגב לתגובה זואדם מדהים, חכם, בגובה העיניים, עם מחשבה חדה ואורך רוח! בטוח שיהנו ממך
- 3.קולגה 18/08/2016 17:32הגב לתגובה זושותף מלא להצלחות של באומן
- 2.מולט 18/08/2016 16:25הגב לתגובה זוהיה חנפן, חנפן בהווה, וגם מעבידיו החדשים יכולים להיפרד לשלום מנייר הניגוב.
- תמשיך להיות מר ממורמר.... (ל"ת)גיא 18/08/2016 17:32הגב לתגובה זו
- 1.זיו 18/08/2016 16:23הגב לתגובה זואתה תותח אמיתי והיה תענוג לעבוד איתך וללמוד ממך, תמשיך לעשות דברים מדהימים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
