עונש כבד על שימוש במידע פנים: 30 חודשי מאסר לאיש יחסי הציבור צבי רבין

רבין הורשע ב-48 עבירות של שימוש במידע פנים. השופט קבע: "הנאשם עשה שימוש יוצא דופן וחסר תקדים במידע הפנים של החברות ששמו בו מבוטחן"
נושאים בכתבה צבי רבין קוואן

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הטיל היום (יום ג') את גזר הדין של צבי רבין 30 חודשים מאסר. בינואר השנה הורשע איש יחסי הציבור וניהול קשרי המשקיעים, ב-48 עבירות של שימוש במידע פנים בניירות ערך של לקוחות משרדו.

רבין השתמש במידע שהגיע אליו במסגרת תפקידו במשרד יחסי הציבור קוואן וביצע עסקאות בניירות ערך בהיקף של מאות אלפי שקלים. בנוסף הוא העביר את המידע החשוב לחברו, עו"ד גיא פן, שעשה שימוש במידע זה והעביר אותו לאביו ולגיסו.

השופט חאלד כבוב אמר בגזר הדין: "הנאשם עשה שימוש יוצא דופן ואף חסר תקדים במידע הפנים של החברות, אשר שמו בו מבוטחן". החברות שצבי רבין עשה שימוש במידע פנים שהיה ידוע לו עליהן: אבוג'ן, אלדין ואלווריון.

התובעת בתיק, עו"ד עופרה רובינפלד-הוך, דרשה בחודש שעבר להטיל על הנאשמים קנסות כבדים ועונשים של 2-4 שנות מאסר. את גיא פן ייצג עו"ד אורן אדרת ואת צבי רבין ייצג עו"ד יהושע שטיין.

הפרשה התפוצצה בשנת 2009 עם מעצרם של רבין, זוגתו - מיכל סונסינו ועו"ד פן. בשנת 2011 הוגש כתב אישום והכרעת הדין ניתנה בתחילת השנה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מגיע לו - פושע, עבריין, שקרן ונוכל (ל"ת)
    יחצן 02/04/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עצוב. אין מילים (ל"ת)
    יחצן 01/04/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.