לאחר שנתיים: סמנכ"ל השיווק והמכירות של רדיו 'קול ברמה' אבי ברוך אל עוזב
אבי ברוך אל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קול ברמה, מסיים את תפקידו - כך נודע לאייס. ברוך אל הודיע על החלטתו בימים האחרונים, ובשלב זה טרם מונה לו מחליף.
במסגרת תפקידו, היה ברוך אל אחראי על קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים, שיווק חבילות פרסום, משדרי חוץ ובניית פלטפורמות של שת"פים מסחריים עם גופים במשק. בנוסף, במהלך עבודתו בתחנה, עברה 'קול ברמה' תהליך מיתוג מחדש, ולדברי גורמים בתחנה - הכנסותיה גדלו בעשרות אחוזים. טרם הגעתו ל'קול ברמה', הוא שימש כמנהל מחלקת המכירות ברדיו תל אביב במשך שנתיים.
תחנת קול ברמה שהוקמה במסגרת הרשות השנייה לפני כ-5 שנים, פונה לאוכלוסייה החרדית-ספרדית.
אבי ברוך אל מסר כי הוא יוצא לדרך חדשה, וביקש להודות לבעלי התחנה צבי עמאר וגבי אדרי על האמון שקיבל, ולצוות העובדים: "אלה היו שנתיים נפלאות של עשייה ענפה בהן הראנו הישגים מרשימים הן ברמת המותג והן ברמת המכירות. תודה מיוחדת לנציג הבעלים שי בן מאור שפתח לי את הדלת המופלאה הזו".
מ'קול ברמה' נמסר: "אבי ברוך אל היה נדבך עיקרי בהצלחתה המטאורית של התחנה, הן ברמה המסחרית והן ברמה השיווקית. אנו מודים לו על שנתיים מוצלחות עימנו ומאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה. אין לנו ספק כי דרכנו יצטלבו בעתיד".
- 3.תותח אמיתי (ל"ת)מור 23/01/2014 08:54הגב לתגובה זו
- 2.שרון. 21/01/2014 15:35הגב לתגובה זובחור מוכשר ומקצועי! ובעיקר- בן אדם!! בהצלחה:).
- 1.בחור מוכשר מאד. (ל"ת)אברהם 21/01/2014 14:47הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
