לאחר שנתיים: סמנכ"ל השיווק והמכירות של רדיו 'קול ברמה' אבי ברוך אל עוזב

פרסום ראשון: ברוך אל, שהיה אחראי שת"פים מסחריים, שיווק חבילות פרסום ומשדרי חוץ, הודיע על סיום תפקידו, כשברקע הנתונים הטובים של סקר TGI
אלכסנדר כץ | (3)

אבי ברוך אל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קול ברמה, מסיים את תפקידו - כך נודע לאייס. ברוך אל הודיע על החלטתו בימים האחרונים, ובשלב זה טרם מונה לו מחליף.

במסגרת תפקידו, היה ברוך אל אחראי על קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים, שיווק חבילות פרסום, משדרי חוץ ובניית פלטפורמות של שת"פים מסחריים עם גופים במשק. בנוסף, במהלך עבודתו בתחנה, עברה 'קול ברמה' תהליך מיתוג מחדש, ולדברי גורמים בתחנה - הכנסותיה גדלו בעשרות אחוזים. טרם הגעתו ל'קול ברמה', הוא שימש כמנהל מחלקת המכירות ברדיו תל אביב במשך שנתיים.

תחנת קול ברמה שהוקמה במסגרת הרשות השנייה לפני כ-5 שנים, פונה לאוכלוסייה החרדית-ספרדית. על פי סקר TGI שפורסם אתמול (יום ב'), 'קול ברמה' היא התחנה החרדית המואזנת ביותר עם 6.1% חשיפה בחצי השנה האחרונה, מול 5% לקול חי.

אבי ברוך אל מסר כי הוא יוצא לדרך חדשה, וביקש להודות לבעלי התחנה צבי עמאר וגבי אדרי על האמון שקיבל, ולצוות העובדים: "אלה היו שנתיים נפלאות של עשייה ענפה בהן הראנו הישגים מרשימים הן ברמת המותג והן ברמת המכירות. תודה מיוחדת לנציג הבעלים שי בן מאור שפתח לי את הדלת המופלאה הזו".

מ'קול ברמה' נמסר: "אבי ברוך אל היה נדבך עיקרי בהצלחתה המטאורית של התחנה, הן ברמה המסחרית והן ברמה השיווקית. אנו מודים לו על שנתיים מוצלחות עימנו ומאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה. אין לנו ספק כי דרכנו יצטלבו בעתיד".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תותח אמיתי (ל"ת)
    מור 23/01/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שרון. 21/01/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    בחור מוכשר ומקצועי! ובעיקר- בן אדם!! בהצלחה:).
  • 1.
    בחור מוכשר מאד. (ל"ת)
    אברהם 21/01/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.