אביחי גוטליב
צילום: יח"צ

לראשונה מאז שהוקם ציבלין תקשורת צעירים: אביחי גוטליב ימנכ"ל את המשרד

המשרד בבעלותו של אורן ציבלין נוהל על ידו מאז שהוקם. ציבלין: "עם גדילת המשרד, עלה הצורך באיש מקצוע שייקח לידיו את מנכ"לות החברה"
משה בנימין | (14)

לראשונה מאז שהוקם משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים ימונה לו מנכ"ל שיחליף את המייסד והבעלים אורן ציבלין בניהול המשרד. לתפקיד ייכנס אביחי גוטליב (42) ששימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק והסחר של בנימינה ספיריטס, ייבוא ושיווק משקאות, לפני כן היה מנהל השיווק של יינות סגל מקבוצת טמפו, וקודם היה מנהל תחום בחטיבת הקפה של שטראוס עלית.

במסגרת תפקידו, גוטליב שמחזיק בתואר שני במנהל עסקים, יהיה אחראי על כל מערך קשרי הלקוחות של המשרד, גיוס לקוחות חדשים, פיתוח שת"פים וניהול תחום התפעול והשיווק של המשרד.

אורן ציבלין, בעלים: "בד בבד עם גדילת המשרד, עלה הצורך באיש מקצוע שייקח לידיו את מנכ"לות החברה. כעת אוכל להתפנות לפיתוח עסקי ולפרויקטים בינלאומיים. מההיכרות המקצועית רבת השנים שלי עם אביחי והתאמתו המושלמת ל-DNA הייחודי של ציבלין וללקוחותינו, אני בטוח שהשתלבותו אצלנו תהיה מושלמת ואני מברך על הצטרפותו למשרד".

אביחי גוטליב, מנכ"ל: "ציבלין תקשורת צעירים הוא המשרד היחיד מסוגו בארץ, שמתמחה בפרסום לילדים, צעירים ומשפחות. כניסתי לתפקיד תאפשר לאורן ולמשרד למקסם את הניסיון, הידע הקריאייטיבי והייחודיות שלנו, ותאפשר לחלוש על עולמות תוכן רלוונטיים נוספים לצעירים, בארץ ומחוצה לה".

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, בבעלותו של אורן ציבלין, הוא חלק מקבוצת "ציבלין". המשרד הוקם לפני 12 שנים ובין לקוחותיו נמנים מיקרוסופט, רשת בתי הקולנוע לב, גלובוס גרופ (יוניברסל, פרמונט, וורנר), בנק לאומי, נסטלה, משרד הבריאות, רשת הפנינג, הועד האולימפי, מאטל (ברבי, פישר פרייס) ועוד.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    I q 31/10/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    אביחי הוא בנאדם מקסים, שהגיע למשרד מקסים. שיהיה בהצלחה (:
  • 12.
    עוד אחד 31/10/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    משרד עם תקציבאים וקופי מוצלחים ביותר. חמודים
  • 11.
    מכירים שנים 31/10/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    ערס מצוי שלא מבין שום דבר בפרסום. חבל אורן, ניהלת את המשרד הכי מגניב וצעיר בתל אביב. הנחש הדוחה הזה עוד ימוטט לך את העסק. ראה הוזהרת.
  • שי שרם 31/10/2013 22:14
    הגב לתגובה זו
    מה הקטע שלך ? תגובה מקצועית מספיקה בהחלט!
  • 10.
    דיוויד אוגילבי 31/10/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    אביחי- לא בקטע אישי, בושה איך אנשי פרסום מתבטלים בפני אנשי שיווק ומזמנים אותם למנכ"ל את המשרדים. ככה הענף הזה נראה.
  • 9.
    נבוכדראפר 31/10/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    קודם כל המשפט הראשון שקרי - שכחתם את ג. קיד של קבוצת G ואת טינק שמתמקדת בפרסום לצעירים ונוער. שנית, ציבלין ידוע במזג ההרסני שלו ובתחלופה הגבוהה במשרד. רק שאביחי לא יהפוך להיות חלק מהרכבת הזו, כי הוא איש טוב באמת. שלישית, קבוצת ציבלין?? WTF???
  • 8.
    בהצלחה 31/10/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על המינוי. בחירה חכמה ובהצלחה
  • 7.
    נשמע טוב בהצלחה! (ל"ת)
    מיכאל 31/10/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איזה משרד? איזה dna? הכל רק להוציא בכח מדיה.. (ל"ת)
    אוי ואבוי 31/10/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איש היין 31/10/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    אביחי, המון בהצלחה. נראה כמו תפקיד מעניין ומאתגר ומי כמוך איש לאתגרים!
  • 4.
    ברזילי 31/10/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    טוב, ככה באמת עושים ילדים...
  • 3.
    בהצלחה! (ל"ת)
    סיון 31/10/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מ. 31/10/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    אביחי תותח! שיהיה בהצלחה!
  • 1.
    ש. החורש 31/10/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    מוכשר וראוי. המון בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.