התחנה הבאה - ברוקנר נטע יער: יובל הולנדר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד
איש הדיגיטל המוערך יובל הולנדר מצטרף לברוקנר נטע יער. לאייס נודע כי הולנדר ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד.
הולנדר היה ממקימי מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי & ורשבסקי, והיה גם ממנהלי הקריאייטיב הבולטים של מקאן דיגיטל ושותף ומנכ"ל בגורני אינטראקטיב. הולנדר גם שימש כיועץ לאסטרטגיה דיגיטלית וחזון שיווקי באינטרנט לחברות ישראליות ובינ"ל, ומרצה לשיווק, קריאייטיב ופרסום במספר מוסדות אקדמיים.
עפר יער, שותף בברוקנר-נטע-יער, אישר את הפרטים לאייס, ומסר כי "יובל הוא אחד מאנשי הדיגיטל המוערכים בענף, ואני בטוח שהצטרפותו לקבוצה תקדם אותנו. מערך הדיגיטל בברוקנר נטע יער משולב בצורה אינטגראלית בפעילות המשרד, והצטרפותו של יובל תחזק את האפשרות שלנו להוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית של הלקוחות - באינטרנט, במובייל ואמצעי המדיה החדשים. אני מאחל ליובל ולנו שניהנה ונצליח".
- 11.הילה 31/07/2013 13:47הגב לתגובה זויובלי בהצלחה אתה המלך!!!
- 10.עופר 31/07/2013 07:10הגב לתגובה זוברוקנר נטע יער זכו במיקצוען שהוא גם אדם מדהים. שיהיה בהצלחה
- 9.מלך שיהיה בהצלחה (ל"ת)דני צ'כנובר 30/07/2013 22:39הגב לתגובה זו
- 8.אם עופר רק היה מבין חצי ממה שכביכול אמר... (ל"ת)ברוקלשית 30/07/2013 13:49הגב לתגובה זו
- 7.ברנש 30/07/2013 13:00הגב לתגובה זוזה סוד?
- ראה טוקבק מס' 4 (ל"ת)מישהו 30/07/2013 14:16הגב לתגובה זו
- עזבו ככ הרבה מה זה משנה (ל"ת)רובליקה 30/07/2013 19:52
- 6.ברון 30/07/2013 12:43הגב לתגובה זויובל הוא קודם כל בנאדם מדהים, ורק אחרי זה כשרון נדיר בדיגיטל. הרווחתם בגדול, תשמרו עליו, כי חבל... יש לכם משרד יפה.
- 5.יוסי צרפתי 30/07/2013 11:40הגב לתגובה זואני גאון, הולנדר הוא איש קריאיטיב בינוני ומטה.
- מישהו 30/07/2013 12:22הגב לתגובה זואם אתה כזה גאון, איפה כל הקמפיינים הגאוניים של 23???? בינתיים בעיקר נראה שיש לך פה גדול.. זה הכל..
- 4.יפה שמספרים על מי גוייס ולא על מי עזב.... (ל"ת)מישהו... 30/07/2013 10:11הגב לתגובה זו
- 3.מברוק הולנדייז! (ל"ת)עודד 29/07/2013 20:26הגב לתגובה זו
- 2.בחור טוב שעה בחירה רעה (ל"ת)דבוראית 29/07/2013 19:26הגב לתגובה זו
- 1.ברח!!! (ל"ת)כוכב 29/07/2013 18:43הגב לתגובה זו
- כוכב, אתה טעם נרכש (ל"ת)ברור 30/07/2013 11:16הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
