פרסום ראשון

התחנה הבאה - ברוקנר נטע יער: יובל הולנדר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד

אחרי שלל תפקידים בכירים בשוק הפרסום והדיגיטל, הולנדר מגיע לברוקנר נטע יער. עפר יער, מבעלי המשרד: "יובל הוא מאנשי הדיגיטל המוערכים בענף"

איש הדיגיטל המוערך יובל הולנדר מצטרף לברוקנר נטע יער. לאייס נודע כי הולנדר ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד.

הולנדר היה ממקימי מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי & ורשבסקי, והיה גם ממנהלי הקריאייטיב הבולטים של מקאן דיגיטל ושותף ומנכ"ל בגורני אינטראקטיב. הולנדר גם שימש כיועץ לאסטרטגיה דיגיטלית וחזון שיווקי באינטרנט לחברות ישראליות ובינ"ל, ומרצה לשיווק, קריאייטיב ופרסום במספר מוסדות אקדמיים.

עפר יער, שותף בברוקנר-נטע-יער, אישר את הפרטים לאייס, ומסר כי "יובל הוא אחד מאנשי הדיגיטל המוערכים בענף, ואני בטוח שהצטרפותו לקבוצה תקדם אותנו. מערך הדיגיטל בברוקנר נטע יער משולב בצורה אינטגראלית בפעילות המשרד, והצטרפותו של יובל תחזק את האפשרות שלנו להוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית של הלקוחות - באינטרנט, במובייל ואמצעי המדיה החדשים. אני מאחל ליובל ולנו שניהנה ונצליח".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    הילה 31/07/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    יובלי בהצלחה אתה המלך!!!
  • 10.
    עופר 31/07/2013 07:10
    הגב לתגובה זו
    ברוקנר נטע יער זכו במיקצוען שהוא גם אדם מדהים. שיהיה בהצלחה
  • 9.
    מלך שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    דני צ'כנובר 30/07/2013 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אם עופר רק היה מבין חצי ממה שכביכול אמר... (ל"ת)
    ברוקלשית 30/07/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ברנש 30/07/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    זה סוד?
  • ראה טוקבק מס' 4 (ל"ת)
    מישהו 30/07/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
  • עזבו ככ הרבה מה זה משנה (ל"ת)
    רובליקה 30/07/2013 19:52
  • 6.
    ברון 30/07/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    יובל הוא קודם כל בנאדם מדהים, ורק אחרי זה כשרון נדיר בדיגיטל. הרווחתם בגדול, תשמרו עליו, כי חבל... יש לכם משרד יפה.
  • 5.
    יוסי צרפתי 30/07/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    אני גאון, הולנדר הוא איש קריאיטיב בינוני ומטה.
  • מישהו 30/07/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    אם אתה כזה גאון, איפה כל הקמפיינים הגאוניים של 23???? בינתיים בעיקר נראה שיש לך פה גדול.. זה הכל..
  • 4.
    יפה שמספרים על מי גוייס ולא על מי עזב.... (ל"ת)
    מישהו... 30/07/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מברוק הולנדייז! (ל"ת)
    עודד 29/07/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בחור טוב שעה בחירה רעה (ל"ת)
    דבוראית 29/07/2013 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברח!!! (ל"ת)
    כוכב 29/07/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
  • כוכב, אתה טעם נרכש (ל"ת)
    ברור 30/07/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.