התחנה הבאה - ברוקנר נטע יער: יובל הולנדר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד
איש הדיגיטל המוערך יובל הולנדר מצטרף לברוקנר נטע יער. לאייס נודע כי הולנדר ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל במשרד.
הולנדר היה ממקימי מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי & ורשבסקי, והיה גם ממנהלי הקריאייטיב הבולטים של מקאן דיגיטל ושותף ומנכ"ל בגורני אינטראקטיב. הולנדר גם שימש כיועץ לאסטרטגיה דיגיטלית וחזון שיווקי באינטרנט לחברות ישראליות ובינ"ל, ומרצה לשיווק, קריאייטיב ופרסום במספר מוסדות אקדמיים.
עפר יער, שותף בברוקנר-נטע-יער, אישר את הפרטים לאייס, ומסר כי "יובל הוא אחד מאנשי הדיגיטל המוערכים בענף, ואני בטוח שהצטרפותו לקבוצה תקדם אותנו. מערך הדיגיטל בברוקנר נטע יער משולב בצורה אינטגראלית בפעילות המשרד, והצטרפותו של יובל תחזק את האפשרות שלנו להוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית של הלקוחות - באינטרנט, במובייל ואמצעי המדיה החדשים. אני מאחל ליובל ולנו שניהנה ונצליח".
- 11.הילה 31/07/2013 13:47הגב לתגובה זויובלי בהצלחה אתה המלך!!!
- 10.עופר 31/07/2013 07:10הגב לתגובה זוברוקנר נטע יער זכו במיקצוען שהוא גם אדם מדהים. שיהיה בהצלחה
- 9.מלך שיהיה בהצלחה (ל"ת)דני צ'כנובר 30/07/2013 22:39הגב לתגובה זו
- 8.אם עופר רק היה מבין חצי ממה שכביכול אמר... (ל"ת)ברוקלשית 30/07/2013 13:49הגב לתגובה זו
- 7.ברנש 30/07/2013 13:00הגב לתגובה זוזה סוד?
- ראה טוקבק מס' 4 (ל"ת)מישהו 30/07/2013 14:16הגב לתגובה זו
- עזבו ככ הרבה מה זה משנה (ל"ת)רובליקה 30/07/2013 19:52
- 6.ברון 30/07/2013 12:43הגב לתגובה זויובל הוא קודם כל בנאדם מדהים, ורק אחרי זה כשרון נדיר בדיגיטל. הרווחתם בגדול, תשמרו עליו, כי חבל... יש לכם משרד יפה.
- 5.יוסי צרפתי 30/07/2013 11:40הגב לתגובה זואני גאון, הולנדר הוא איש קריאיטיב בינוני ומטה.
- מישהו 30/07/2013 12:22הגב לתגובה זואם אתה כזה גאון, איפה כל הקמפיינים הגאוניים של 23???? בינתיים בעיקר נראה שיש לך פה גדול.. זה הכל..
- 4.יפה שמספרים על מי גוייס ולא על מי עזב.... (ל"ת)מישהו... 30/07/2013 10:11הגב לתגובה זו
- 3.מברוק הולנדייז! (ל"ת)עודד 29/07/2013 20:26הגב לתגובה זו
- 2.בחור טוב שעה בחירה רעה (ל"ת)דבוראית 29/07/2013 19:26הגב לתגובה זו
- 1.ברח!!! (ל"ת)כוכב 29/07/2013 18:43הגב לתגובה זו
- כוכב, אתה טעם נרכש (ל"ת)ברור 30/07/2013 11:16הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
