נמרוד פרידברג
צילום: טמיר כהן

הבלוגים של נמרוד פרידברג: אופנה, צילום, תמונות מביכות וממים של גולשים

למי שלא מבלה את החג בחו"ל ומצא את עצמו עם הרבה זמן פנוי, אייס אסף עבורכם המלצות לבלוגים ואתרים שווים מאנשי תעשיית הפרסום והניו מדיה
נמרוד פרידברג | (5)

לפני 3 שנים ראיינתי בחורה מקסימה, אך חסרת ניסיון לתפקיד מנהלת קהילה. לא היה לי ספק שהיא מוכשרת, אבל העבודה היתה מיידית ולא היה זמן להכשרה. היא לא התייאשה ואמרה בתוכחה - בשביל לרכוש ניסיון צריך את ההזדמנות הראשונה. המשפט החזיר אותי כמה שנים אחורה, לתקופה שאחרי התואר הראשון, בה מציאות הפרנסה מכה ללא רחמים בבוגרים הטריים המצפים לשטיח אדום.

נזכרתי כיצד כיתתי רגליי והתדפקתי (פיזית) על דלתות משרדי ייעוץ התקשורת בגוש דן ונאבק במנטרת - "דרוש ניסיון קודם". לבסוף ניתנה לי ההזדמנות ואני מאמין שפרעתי את השטר. ההבדל בין שנינו הוא של שנים ספורות, אבל היום לרשותו של כל אדם עם חיבור לאינטרנט עומדת היכולת ליצור תכנים בערוצים שונים ולהפיצם ברשת. בלוגים ורשתות חברתיות היו קיימים גם בעשור הקודם, אבל השנים האחרונות מביאות דמוקרטיזציה ביכולת לשלוט במידע ובצינורות ההפצה. לא עוד עורכים ומו"לים, אלא כל כותב מוכשר עם חשבון פייסבוק פעיל.

המלצתי לה להקים בלוג בתחום שמעניין אותה, כי אין כמו התנסות אישית לרכישת ניסיון. מסתבר שהעצה היתה טובה בחלקה. הבלוג הפך למאוד מוצלח ואיתו ההבנה שאופנה ולא כתיבה היא התשוקה האמיתית. אז איבדנו מנהל קהילה מוכשר, אבל אולי הרווחנו מעצבת אופנה חדשה.

כל ההקדמה הארוכה והטרחנית מובילה אותי לבלוגים האהובים עליי ביותר. הבלוגים של הבנות המוכשרות שעובדות איתי. לובה שמוקלר עם הבלוג Fashion Tails ונעה מגר עם בלוג צילום אישי. לפניהן זכינו לארח בפיד מדיה את נטלי לוין הלא היא עוגיו.נט המסוכנת לסוכרתיים. לחלק מהלקוחות אנחנו גם מתחזקים בלוג קבוע, אבל יש גבול לקידום העצמי, אפילו באייס.

אתרים ובלוגים אחרים שאני נהנה לעקוב אחריהם הם המזבלה, allfacebook, חורים ברשת, feeder, AdAge, HuffingtonPost, TechCrunch, הפלוג של טל שניידר ו-mashable שהפכו לכלי עבודה. לכן, נתמקד דווקא בguilty pleasure כי בסוף, גם אני פראייר של סרטוני חתולים.

THE META PICTURE - אסופה חיננית של מימים הנשלחים על ידי גולשים. הרבה פעמים מפגרים קצת בחומר אחרי 9GAG, אבל לפעמים מועלים פוסטים שמעניקים השראה לקמפיין שלם.

Embarrassing night club photos - טאמבלר שמעניק קצת נחמה לזקנה, מול תמונות באמת מביכות של צעירים בלילה. הם מתחזקים עמוד פייסבוק עם למעלה ממיליון וחצי אוהדים ולא ברור איך פייסבוק לא חסמה אותם כבר מזמן.

StumbleUpon - אפליקציה שמרכזת כל שגעון אפשרי ברשת לפי תחומי עניין המתחלפים בלחיצת כפתור. יש משהו ממכר בחוסר הידיעה מה האתר הבא ומאוד קשה להפסיק

הפיד בטוויטר, לינקדין ופייסבוק - איפה אתם שומעים על האירועים החדשותיים המשמעותיים האחרונים? איפה מצאתם כתבה שממש מעניינת? כנראה המלצות של חברים ברשת החברתית הקרובה לליבכם

הכותב הוא מנכ"ל פיד מדיה העוסקת בשיווק דיגיטלי

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מצוין (ל"ת)
    עידו 02/04/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחלה כתבה (ל"ת)
    עומר 02/04/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כתוב טוב נקניק (ל"ת)
    יוני 29/03/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אמיר 28/03/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    איך לא הזכרת את בלוג הרעיונות של fidbek שבכמה חודשים הביא מאות אלפי משתמשים שאוהבים רעיונות יצירתיים http://fidbek.co.il/blog
  • ברור, לא?... 28/03/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
    כי הוא כותב שהמליץ על הבלוגים של חברים שלו לא על הבלוגים האיכותיים... ואייס הפארשים נותנים לזה במה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״