הבלוגים של נמרוד פרידברג: אופנה, צילום, תמונות מביכות וממים של גולשים
לפני 3 שנים ראיינתי בחורה מקסימה, אך חסרת ניסיון לתפקיד מנהלת קהילה. לא היה לי ספק שהיא מוכשרת, אבל העבודה היתה מיידית ולא היה זמן להכשרה. היא לא התייאשה ואמרה בתוכחה - בשביל לרכוש ניסיון צריך את ההזדמנות הראשונה. המשפט החזיר אותי כמה שנים אחורה, לתקופה שאחרי התואר הראשון, בה מציאות הפרנסה מכה ללא רחמים בבוגרים הטריים המצפים לשטיח אדום.
נזכרתי כיצד כיתתי רגליי והתדפקתי (פיזית) על דלתות משרדי ייעוץ התקשורת בגוש דן ונאבק במנטרת - "דרוש ניסיון קודם". לבסוף ניתנה לי ההזדמנות ואני מאמין שפרעתי את השטר. ההבדל בין שנינו הוא של שנים ספורות, אבל היום לרשותו של כל אדם עם חיבור לאינטרנט עומדת היכולת ליצור תכנים בערוצים שונים ולהפיצם ברשת. בלוגים ורשתות חברתיות היו קיימים גם בעשור הקודם, אבל השנים האחרונות מביאות דמוקרטיזציה ביכולת לשלוט במידע ובצינורות ההפצה. לא עוד עורכים ומו"לים, אלא כל כותב מוכשר עם חשבון פייסבוק פעיל.
המלצתי לה להקים בלוג בתחום שמעניין אותה, כי אין כמו התנסות אישית לרכישת ניסיון. מסתבר שהעצה היתה טובה בחלקה. הבלוג הפך למאוד מוצלח ואיתו ההבנה שאופנה ולא כתיבה היא התשוקה האמיתית. אז איבדנו מנהל קהילה מוכשר, אבל אולי הרווחנו מעצבת אופנה חדשה.
כל ההקדמה הארוכה והטרחנית מובילה אותי לבלוגים האהובים עליי ביותר. הבלוגים של הבנות המוכשרות שעובדות איתי. לובה שמוקלר עם הבלוג
אתרים ובלוגים אחרים שאני נהנה לעקוב אחריהם הם המזבלה, allfacebook, חורים ברשת, feeder, AdAge, HuffingtonPost, TechCrunch, הפלוג של טל שניידר ו-mashable שהפכו לכלי עבודה. לכן, נתמקד דווקא בguilty pleasure כי בסוף, גם אני פראייר של סרטוני חתולים.
הפיד בטוויטר, לינקדין ופייסבוק - איפה אתם שומעים על האירועים החדשותיים המשמעותיים האחרונים? איפה מצאתם כתבה שממש מעניינת? כנראה המלצות של חברים ברשת החברתית הקרובה לליבכם
הכותב הוא מנכ"ל
- 4.מצוין (ל"ת)עידו 02/04/2013 22:37הגב לתגובה זו
- 3.אחלה כתבה (ל"ת)עומר 02/04/2013 09:40הגב לתגובה זו
- 2.כתוב טוב נקניק (ל"ת)יוני 29/03/2013 10:33הגב לתגובה זו
- 1.אמיר 28/03/2013 14:37הגב לתגובה זואיך לא הזכרת את בלוג הרעיונות של fidbek שבכמה חודשים הביא מאות אלפי משתמשים שאוהבים רעיונות יצירתיים http://fidbek.co.il/blog
- ברור, לא?... 28/03/2013 22:28הגב לתגובה זוכי הוא כותב שהמליץ על הבלוגים של חברים שלו לא על הבלוגים האיכותיים... ואייס הפארשים נותנים לזה במה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
