עידן רוט ערוץ 10 חדשות ערוץ 10
צילום: דודי מוסקוביץ
פרסום ראשון

תיכנס כבר לאוטו וניסע: כתב התחבורה עידן רוט הודיע על עזיבת 'חדשות 10'

אחרי 6 שנים בחברה במגוון תפקידים, הודיע אתמול רוט למנכ"ל 'חדשות 10' אורי רוזן, על רצונו לסיים את תפקידו. הערכה: מחליפו יהיה מתוך הערוץ
אלכסנדר כץ | (10)

כתב התחבורה של 'חדשות 10', עידן רוט, עוזב את הערוץ - כך נודע לאייס. אתמול (יום ג') נפגש רוט עם מנכ"ל חברת החדשות אורי רוזן, וביקש לסיים את תפקידו. רוט ימשיך לעבוד בחודש הקרוב, במהלכו יחפוף את מחליפו, שזהותו לא ידוע בשלב זה, אולם על פי הערכות, בשל מצבו הפיננסי של ערוץ 10, מדובר יהיה בעובד מתוך חברת החדשות, או כתב שיקבל גם את תחומי הסיקור של רוט.

רוט (31) עובד ב'חדשות 10' כמעט 6 שנים. הוא התחיל בארכיון, עבר להפיק צלמים, בהמשך היה עוזר עורך בתקופתה של טלי בן-עובדיה, ריכוז הכתבים, לאחר מכן כתב פלילים בתל אביב ביחד עם דורון הרמן, ובשנתיים האחרונות כתב תחבורה ומשטרת התנועה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

במכתב ששלח לחבריו לחברת החדשות, כתב רוט כי "הגיע הזמן להמשיך הלאה בדרך חדשה... בזמן הקרוב אשאר עדיין בסביבה כך שעוד נתראה ונשתמע".

רוט אישר את הפרטים לאייס: "אני רוצה להודות לכל החברים בערוץ ולכל המערכת המדהימה הזאת". מ'חדשות 10' נמסר: "עין החליט להמשיך בדרך חדשה. אחרי 6 שנים של עבודה מקצועית ומסורה ב'חדשות 10', נותר לנו רק להודות לעידן ולאחר לו הצלחה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    bad news 18/10/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    אדם מקסים ועיתונאי מוכשר - הפסד גדול למערכת.
  • 8.
    עידני שיהיה המון בהצלחה! אוהבים אותך. (ל"ת)
    מורן 18/10/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ציון 17/10/2012 23:13
    הגב לתגובה זו
    הביא איזה סקופ? זכה בפוליצר? וואו איזו אבידה לענף העיתונות בישראל
  • עריק 2 18/10/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    תזכיר לנו מי אתה? ככה זה בקומה ה-16, יודעים תמיד ל"פרגן לקולגות". קל לטקבטק דברי נעצה ממשרדים חשוכים ואפלים. יאללה עוברים ל-2!
  • 6.
    יעקב 17/10/2012 22:02
    הגב לתגובה זו
    לא ייאמן כמה אנשים טובים הערוץ הזה איבד בשנה. מישהו צריך לעשות חשבון נפש בבית הורד!!!
  • 5.
    אוחיון 17/10/2012 20:41
    הגב לתגובה זו
    הרס את מעריב ועכשיו את 10...
  • 4.
    רועי 17/10/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    במשכורת רעב ובלי תמורה ולכן הכושי יכול ללכת..הנהלה גרועה שעסוקה במינוי מקורבים ומולידה קטנה ומלוכלכת
  • 3.
    16 17/10/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    עשה בשכל, נתגעגע
  • 2.
    הערכה:דניאל האריתראי יחליף (ל"ת)
    הגר אלרואי 17/10/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברור מאליו 17/10/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    מתישהו צריך להתחיל להתפרנס. ואי אפשר רק להתנדב בערוץ 10. הילדים בבית הורד מבינים שבגיל שלושים הם עובדים בחינם. עוד אחד לאוסף
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.