ONE רכש את זכויות הליגה הישראלית לאינטרנט ולסלולר; ישקיע כ-16 מיליון ש'

אחרי שתמה תקופת הזיכיון של ערוץ 5, שיווקה ההתאחדות לכדורגל 3 חבילות למכרז שלא זכו לביקוש. ולמרות זאת, נחתמה בסופו של דבר חוזה עם ONE
אלכסנדר כץ | (1)

ONE זכה במכרז ההתאחדות לכדורגל לחבילת זכויות האינטרנט והסלולר ל-4 השנים הקרובות, הכוללת את תקצירי ליגת העל באינטרנט ואת השידורים הישירים בסלולר. בשוק התקשורת מעריכים כי עבור החבילות שילם האתר כ-4 מיליון שקלים לשנה, שהם כ-16 מיליון שקל לכל התקופה.

החבילה כוללת גם את מפעלי גביע המדינה, גביע הטוטו והליגה הלאומית באותה מתכונת, כך שכלל זכויות הניו מדיה של הכדורגל הישראלי למפעליו השונים, נמצאות בידי גוף אחד - ONE.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

השידורים הישירים בסלולר, שיופעלו על ידי חברת הבת Mobile1, יתקיימו במקביל לשידורם בטלוויזיה על ידי ערוץ 1 וצ'רלטון, כאשר תקצירי האינטרנט ישודרו מיד בסיום תכנית סיכום המחזור בשבת באתר ONE.

לפני כ-3 חודשים פרסמה ההתאחדות מכרז לתקופה של 4 שנים, ל-3 חבילות: מדובר על חבילה לשידור תכנית סיכום המחזור ותקצירי משחקי הליגה, חבילה לשידור משחקי הליגה באינטרנט ובסלולר, וחבילה לשידור משחקי הליגה הלאומית, גביע המדינה וגביע הטוטו. עד אז הזכויות הוחזקו על ידי ערוץ 5. בתחילת יוני הסתיים המכרז, וכפי שפורסם באייס, לא ניגש אליו אף גוף. אז החלה ההתאחדות במגעים ישירים עם גופי השידור, וכעת הגיע להסכם עם ONE לגבי הזכויות בסלולר ובאינטרנט.

מנכ"ל ONE, אודי מילנר, מסר: "מדובר בעוד נדבך שמבליט את מובילות הפלטפורמות האינטרנטיות והסלולריות שלנו וכן בהרחבת השת"פ עם ההתאחדות לכדורגל, לאחר רכישת תקצירי נבחרת ישראל בעבר. תמיד שאפנו להביא לגולשי האתר ולמשתמשי הסלולר שלנו את התכנים הטובים ביותר ונמשיך לעשות כן גם בעתיד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יאיר 27/07/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    אתר הכי חזק בארץ!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.