גיוס של 4.3 מ' דולר לחברת Make My Day הישראלית
חברת הסטארט אפ Make My Day השלימה סבב גיוס בהיקף של 4.3 מיליון דולר בהובלת חברת ההשקעות הישראלית Capital Nature, מבין המשקיעות, Chevron Technology Ventures (CTV), חברת CBG הממוקמת באנגליה וכמו כן קרן ההון סיכון הישראלית, Next Gear. יש לציין כי זו הפעם הראשונה שקרן CTV משקיעה בחברת סטארט אפ ישראלית.
החברה פועלת בתעשיית הרכבים החשמליים החווה בימים אלו צמיחה עולמית רחבה. החברה מפתחת פתרונות תוכנה חכמים לסייע לנהגי רכבים חשמליים וציי רכב לנהל ביעילות רבה יותר את הטעינה. כיום מספקת שירותים ללקוחות B2B באירופה ובישראל כגון ציי רחב מסחריים ורשתות של תחנות טעינה. החברה מתכננת להיכנס לפעילות בשוק האמריקאי ב- 2022.
מבחינת CHEVRON CORP ההשקעה היא החדשה ביותר של Future Energy Fund II, קרן בהיקף 300 מיליון דולר של שברון המתמקדת בהשקעה בפרויקטים חדשניים בשוק האנרגיה העתידי.
ברברה בורגר, סגנית נשיא לחדשנות בשברון ונשיאת CTV אמרה: "לחברת Make My Day יש פוטנציאל לספק פתרונות תכנון דרך חכמים שיאפשרו להתגבר על קשיים בהם נתקלים רבים מנהגי הרכב החשמלי".
- 1.רק מזומן 01/12/2021 16:37הגב לתגובה זומה קורה כשרכב בטריות נתקע באיילון ...אין ג'ריקאן דלק..רק גרירה. בחורף.
- תלך קיבינימט (ל"ת)הצועד בנעליו 02/12/2021 10:40הגב לתגובה זו
- הבהרה "הצועד בנעליו" שהגיב פה אינו זה שמגיב בהארץ (ל"ת)בדוק 06/12/2021 17:31
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
