דו"ח המבקר: הקו האדום של הרכבת הקלה עלול להידחות ל-2022

לפי הדו"ח, משרד האוצר, משרד התחבורה ונת"ע עובדים למעשה ללא הסכם מסגרת שאמור להסדיר את היחסים בין הצדדים ואת התחייבויותיהם
 |  (1)
הדמיית הרכבת הקלה בשד' ירושלים יפו, צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נת"ע
מבקר המדינה פרסם היום דו"ח קשה בנוגע להתנהלות משרד האוצר, משרד התחבורה ונת"ע בעניין פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב. 
הליקויים העיקריים שמצא המבקר מצביעים על היעדר הסכם עם הממשלה. לפי הדו"ח, משרד האוצר, משרד התחבורה ונת"ע עובדים למעשה ללא הסכם מסגרת שאמור להסדיר את היחסים בין הצדדים ואת התחייבויותיהם, כמו העברת התקבולים לנת"ע. "בכל שנות קיומה ועד ספטמבר 2016 העבירה המדינה לנת"ע יותר מ-6 מיליארד שקל, בלי שנחתם הסכם מסגרת כנדרש", נכתב בדו"ח המבקר.
עוד מתריע מבקר המדינה על התכנסות בתדירות נמוכה של ועדת ההיגוי, על היעדר תיעוד מהדיונים ועל פרוטוקולים שלא משקפים כלל את תוכן הדיונים ללא תוכן ועדת ההיגוי. 
מדו"ח המבקר עולה כי להערכת חברת הבקרה כל העבודות בתחנות התת-קרקעיות נמצאות בפיגור: 6 מתוך 9 תחנות שהעבודות עליהן אמורות להסתיים באוקטובר 2021 (המועד המתוכנן להפעלת הקו האדום) נמצאות בפיגור ניכר, ומוערך שמועד סיום העבודות של אחת התחנות יידחה בשנה לנובמבר 2022.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיר בת-ים בדרך ללא מוצא
    ראובן 14/03/2018 21:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההנהלה הכסילה של בת-ים יחד עם מחלקת ההנדסה "המהוללת" שלה לא מבינים את זה או פשוט לא איכפת להם מהעיר ומתושביה. ממשיכים לחפור את פרוייקט הרכבת הקלה ברחובות הצרים והצפופים של העיר.שיביאו בקרוב לפקקי ענק קטסטרופליים ולסתימת העיר.
    סגור