
משרד החינוך: ישיבה באשקלון קיבלה מיליונים בדיווח על תלמידים פיקטיביים
המשרד תובע 3 מיליון שקל מעמותת אוהל יוסף מאשקלון, בגין התמיכה שהעניק לה ב-2022. בעשר השנים שלפני כן קיבלה העמותה מהמשרד 40 מיליון שקל
משרד החינוך תובע 3 מיליון שקל מעמותת אוהל יוסף מאשקלון ומהעומדים בראשה, בטענה לדיווח כוזב על מספר תלמידי הישיבה שהיא מנהלת. על פי התביעה, בשנים 2022-2012 העביר משרד החינוך לעמותה 40 מיליון שקל, אך התביעה מתייחסת רק לכספים שהועברו במחצית השנייה של 2022. המשרד מציין, כי בעקבות החשדות לתרמית נפסקה התמיכה בישיבה.
הנתבעים האחרים, בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הם מורשי החתימה בעמותה, יעקב בלויא ויעקב אברג'ל, ומי שדיווחה על מספר התלמידים - חיה רייך, אחותו של בלויא. המשרד אומר, כי התמיכה ניתנה לאורך השנים על פי דיווחיה העצמיים של הישיבה על מספר התלמידים; הוא מציין, כי העביר לה כספים שנים רבות לפני 2012.
עשרות תלמידים ולא 648 כפי שדווח
"בחודש נובמבר 2021 התקבל אצל התובעת מידע ממנו עלה כי העמותה מבצעת דיווחים כוזבים בדרך של הזנת 'תלמידים פיקטיביים', שאינם לומדים בפועל במוסד שברשות העמותה, במטרה לקבלת כספי תמיכה במרמה ושלא כדין", טוען משרד החינוך. "בעקבות מידע זה נערכו לעמותה בשנת 2022 על ידי התובעת ביקורות סמויות וגלויות, במסגרתן אומתה הטענה החמורה. כך, התברר לתובעת כי במוסד אותו מפעילים הנתבעים לומדים לכל היותר כמה עשרות תלמידים, בעוד שעל פי הדיווח שמסרו הנתבעים בינואר 2022, ושעל בסיסו הועברו כספי התמיכה לעמותה, לומדים במקום 648 (!) תלמידים.
"יודגש כי לתובעת יסוד סביר להניח שהדיווחים הכוזבים נמשכו לאורך שנים, עוד הרבה קודם לשנת 2022. חרף האמור, מוגשת תביעה זו להשבת כספי התמיכה שהועברו לעמותה רק בנוגע למחצית הראשונה של שנת 2022 בלבד. יצוין כי מדובר למעשה בכספי התמיכה שהועברו לעמותה בגין החודשים ינואר-יוני 2022 שכן לאחר מכן, על פי החלטת ועדת תמיכות, הוחלט על הפסקת התמיכה כאמור לעמותה".
המשרד מצטט את ההצהרה עליה חתמו בלויא ואברג'ל לפני קבלת התמיכות ב-2022: "הריני מתחייב לקיים בקרה ופיקוח נאותים להבטחת קיום חובות מוסד הציבור בהתאם לנוהל לתמיכות מתקציב המדינה במוסדות ציבור ובהתאם למבחני התמיכה ובכלל זה לקיום ההתחייבויות של המוסד בהתאם לאלה, וכן להבטחת אמיתות הדיווחים הניתנים במסגרתם".
"נצפו במרפסת כשהם מעשנים"
עוד מצטט המשרד התחייבות עליה חתמו השניים, ולפיה "מוסד הציבור מתחייב להחזיר למשרד את יתרת התמיכה שלא שימשה למטרה אשר לשמה ניתנה, או את מלוא התמיכה אם התברר כי לא היה זכאי לה מלכתחילה, ולפי דרישת המשרד - בצירוף הפרשי הצמדה וריבית מן המועד שבו נוצרה עילת החיוב של מוסד הציבור. מוסד הציבור מודע ומסכים לכך שככל שיתברר למשרד כי מוסד הציבור לא עמד בתנאים ובהתחייבויות שנקבעו בקשר לתמיכה או לא היה זכאי לתמיכה מלכתחילה, יגבה המשרד ממוסד הציבור את הסכומים ששולמו לו ביתר או את מלוא הסכומים שהוא חייב למשרד".
על פי התביעה, העמותה דיווחה שהיא מנהלת שישה מוסדות: ישיבה גבוהה, כולל יום שלם לאברכים הפטורים משירות בצה"ל, כולל חצי יום לאברכים כאלה, כולל יום שלם לאברכים דחויי שירות, כולל חצי יום לאותו סוג וכולל אברכים בשילוב שירות אזרחי. אולם, הביקורת הסמויה העלתה, כי מדובר בבניין קטן יחסית בן שלוש קומות, כאשר בקומת הקרקע ישנם גני ילדים והכולל שוכן בקומה השנייה והשלישית. בקומה הראשונה היו בעת הביקורת 45 אברכים, ובקומה השנייה - 20 גברים בני 50-45, "אשר נצפו במרפסת כשהם מעשנים, או כאלה שלקחו מהכולל לחם והכניסו למכוניותיהם".
בהמשך נמצא, כי מבנים אחרים עליהם דיווחה העמותה היו ריקים או שיש בהם תלמידים מעטים מאוד. לדברי המשרד, מנהלי העמותה מסרו לו הסברים שהתברר שאינם עומדים במבחן המציאות. עוד אומר המשרד, כי לאחר הביקורת "העזיבה" העמותה 372 תלמידים מרישומיה, כך שנותרו בהם 150 בלבד, אך בפועל הם נקלטו בעמותה אחרת שגם בה פעלה רייך - וגם שם לא אותרו פיזית. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד איילת רייך-מיכאלי ורן ליבר, וטרם הוגשו כתבי הגנה.
- 169.בבקשה מערכת המשפט כמו של ארהב (ל"ת)לא צריך יותר 25/05/2026 17:45הגב לתגובה זו
- 168.זה אפילו לא קצה הקצה של הקרחון. אלפי עמותות דתיות מגלגלות ומלבינות מליארדים עם 0 פיקוח (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 08:49הגב לתגובה זו
- 167.אנונימי 24/05/2026 16:59הגב לתגובה זוגונבים את הקופה
- 166.אנונימיטרצה 24/05/2026 07:46הגב לתגובה זולא יתכן רמאות כי הם חרדים אז יושר ומוסר זאאת דרכם אבל לעומת זה הם חובבי כסף שלא שלהם בקיצור ארכי פושעים ופרזיטים טפילים
- 165.אנונימי 23/05/2026 22:50הגב לתגובה זואם גנבו ישלמו.נחכה למשפט.
- 164.אנונימי 23/05/2026 22:48הגב לתגובה זושניהם התעשרו על חשבון המדינה הגיעה הזמן לחלת להם רכוש יש להם כמה בתים לכל אחד למען יראו ויראו כסף יעוור עיני חחמים
- 163.ורד 22/05/2026 19:25הגב לתגובה זוזו כת שמתבססת על שחיתות גזל ניצול והשתמטות. יותר גרועים מערבים בהרבה. צריך להעיף מפה את החרדים שלא מתגייסים. שיעברו שואה במדינה אחרת. בשמחה.
- 162.יראי אלוהים. אין להם אלוהים תרתי משמע! גנבים מתועבים (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 10:47הגב לתגובה זו
- 161.מנהלים חרדים שיקרו ומעלו בכספים זה לא חדשות (ל"ת)רבקה 22/05/2026 10:03הגב לתגובה זו
- 160.יש סיכוי שזה מה שהיהודים עשו בגרמניה לפני מלחמת העולם השניה (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 09:15הגב לתגובה זו
- 159.אנונימי 22/05/2026 09:08הגב לתגובה זואנחנו החילוניים נחשבים בעינייהם כמו גויים שאותם לפי דעתם מותר לנצל לרמות ולגנוב.
- 158.אנונימי 22/05/2026 08:44הגב לתגובה זויש לבטל את כל העמותות כי זו לא רק העמותה הזאת ששיקרה יש להקים ועדה ממשלתית שתבדוק הכל ולא צריך לממן מוסדות לימוד דרך עמותות
- 157.חילוט רכוש וכלא...לסגור את כל הגן חיות הזה (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 08:39הגב לתגובה זו
- 156.יאיא 22/05/2026 08:33הגב לתגובה זוהחרדים שכחו מה זה להיות יהודים
- 155.אנונימי 22/05/2026 08:00הגב לתגובה זוחלק מהחינוך שחלק מראשי החרדים הטמיעו.המציאו שיטה תרגלו אותה היטב התנגדו לביקורת הקימו ככה קואליציות ו ..קדימה הפועל..
- 154.חילוני 22/05/2026 07:57הגב לתגובה זונתנו לכת שלא קשורה ליהדות לרוקן לנו את המשאבים והקופה. פעם אחרי פעם השקרים הכניסות התכונות החרדית חושפת פניה במלוא כיעורה. אם ככה הם התנהגו באירופה לא פלא שבסוף היתה שואה.
- 153.אנונימי 22/05/2026 07:27הגב לתגובה זוזה כתוב אצלם בתורה ביחד עם לא תתגייס כתוב תשקר ותגנוב העיקר הכיפה
- 152.יאצקאנונימי 22/05/2026 06:35הגב לתגובה זוישרא בלוף חוגג
- 151.דן 22/05/2026 06:24הגב לתגובה זואין להם בושה. מה שכתוב בתורה הם עושים ההפך. ואיפה אלוהים למה לא מעניש אותם
- 150.יהודי דתי 22/05/2026 05:55הגב לתגובה זוהעליבות פשטה בישראל .סוף גנב לתליה .הם לא יהודים ונקומם בגהינום.
- 149.האם משטרת בן גביר חוקרת את המעורבים (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 03:55הגב לתגובה זו
- שולתתתת 24/05/2026 01:17הגב לתגובה זובלי קשר חייבים להגיע למיצוי הדין להחזרת הכספים כולל ריבית והצמדה.ועונשים כלכליים נוספים למי שפשע לכאורה אם ימצא שאכן כך הדבר.
- 148.אנונימי 21/05/2026 23:31הגב לתגובה זועצוב מאוד מה שנהיה מה הדת שלנו היום השחיתו כל טיפת יושרה הדת הפכה לבעיה
- 147.דוד 21/05/2026 23:24הגב לתגובה זומדינה של גנבים מתפלאים שגונביח אותם הרגתם פה את האזרחים ה0מאל חוגג בהפגנות ימין ושמאל פוליטיקת השטן תמותו כל מי שמצביע לעובדי השטן מימין ו0מאל
- השמאל בנה מדינה מכלום וכנגד כל הסיכויים (ל"ת)אנו אנו הפלמח 22/05/2026 10:01הגב לתגובה זו
- 146.איציק 21/05/2026 23:15הגב לתגובה זואנחנו הפריץ הריטובלים ושרץ בידםממש תריג מצוות חילול שם השם
- 145.אנונימי 21/05/2026 22:19הגב לתגובה זולהחזיר כל הכסף פלוס רבית לכלא הרמאים לבדוק שאר הישיבות
- 144.עלי 21/05/2026 22:00הגב לתגובה זולעשות צבא זה לא החיים הטובים בשבילם. לגנוב זה תענוג. אלה והפלסטינים כולם מחבלים.
- 143.מקסים 21/05/2026 21:02הגב לתגובה זובדרך למהפכה איראן זה כאן
- גבר 21/05/2026 22:20הגב לתגובה זורק ממשלה גברית בלע אומוהים שמאלנים וערבים טובה לישראל
- 142.אנונימי 21/05/2026 19:45הגב לתגובה זורשום בתורה לגנוב ולרמות את הציונים תוך חיי ביזה נהנתנות ומשכב זכר מה שהרבנים עושים בישיבות שלהם... הם נוהגים לפי רצון הקבה המתועב
- 141.אנונימי 21/05/2026 18:36הגב לתגובה זוישנם מאות כוללים ישיבות וכדומה שהם ללא תלמידים ומיליארדים זורמים לחרדים
- 140.דיינה 21/05/2026 18:21הגב לתגובה זואכן ממש מפתיע
- אנונימי 21/05/2026 23:44הגב לתגובה זוהם מציגים עצמם כמתפללים לאלוהים מהבוקר ועד הלילה ולא מקיימים כלום מעשרת הדברות!! שקרנים ! רמאים! גנבים!!! השחיתו את התורה!!!
- 139.אנונימי 21/05/2026 17:37הגב לתגובה זויש להפסיק מיידית את חצי מכספי התמיכה לשלוש שנים . למען יראו ויפחדו.
- 138.חבל שהם לא מקיימים את עשרת הדיברות. 8 לא תגנוב 10 לא תחמוד (ל"ת)חכם 21/05/2026 17:26הגב לתגובה זו
- 137.אנונימי 21/05/2026 17:10הגב לתגובה זוכל כך לא מפתיע לא לגנוב לא קשור לעולם הערכים שלהם בכסף ימכרו גם את אמא שלהם ואת. המדינה .
- 136.אנונימי 21/05/2026 17:08הגב לתגובה זושיתוף פעולה בין שס ואגודה קורה רק כשמרמים. אחרת לא קורה.
- 135.במילה אחת פרוטקשן. (ל"ת)צדוק 21/05/2026 16:12הגב לתגובה זו
- 134.הרבנות היתה ונשארה ארגון פשע הפועל נגד יהודים (ל"ת)א.ק. 21/05/2026 16:10הגב לתגובה זו
- 133.נביא 21/05/2026 15:55הגב לתגובה זוויתרנו על היהדות עכשיו אנחנו בודהיסטים שונאי יהודים חובשי כיפות.
- 132.דני 21/05/2026 13:56הגב לתגובה זומומחים להוציא מהמדינה תקציבים אלה צדיקים אפילו בגיהנום לא יקבלו אותם
- 131.כועס 21/05/2026 13:36הגב לתגובה זומחלקים מיליונים ואין כסף לחץ 3
- 130.אנונימי 21/05/2026 13:17הגב לתגובה זואין חדש תחת השמש רק נתניהו מאפשר לשחקר ולרמות כמו שהוא עושה שנים ומלמד את חברי הליכוד תורת השקר
- 129.גדעון 21/05/2026 12:35הגב לתגובה זוהם מרגישים שאין פסול בלגנוב כסף מחילונים. תמיד אפשר לבקש מחילה ביום כיפור והכל נסלח.
- רבי עקיבא 21/05/2026 18:37הגב לתגובה זווכמה משגיחי כשרות פיקטיביים ישנם
- 128.ויטרולףאנונימי 21/05/2026 12:27הגב לתגובה זולמה רק תביעת החזר למה לא תביעה פלילית
- 127.חי 21/05/2026 11:57הגב לתגובה זוצריך לערב משטרה זה סתם רמאותנגד יהודים
- 126.מותר לגנוב ולשקר.בשביל זה יש את יום כיפור. (ל"ת)ליכודניק לשעבר 21/05/2026 11:56הגב לתגובה זו
- 125.אגם 21/05/2026 11:54הגב לתגובה זוולמה לא עומדים לדין הגנבים האלו
- 124.יייי 21/05/2026 11:45הגב לתגובה זובמדינה שבה גם כשנתפסים אין הרבה מה לעשות עם זה...ככה מתחילה אנרכיה!משטרה אין עניין לציבור מעניין לאיזה ציבור המשטרה מתייחסת תמיד אין באמת קריטריונים למונח עניין לציבור
- 123.אנונימינולא 21/05/2026 11:32הגב לתגובה זוכמה עוד רע יצוץ בשם יהווה והורס לכולם בושה .וזוה דרך ארץ .גדול וכולם יגידו משפחות יפות
- 122.הגאון מוילנה 21/05/2026 11:21הגב לתגובה זויש להכניס את כל ראשי האמונה לכלא ל 10 שנים. ולגייס מידית את כל מי שלמד בה
- 121.אנונימי 21/05/2026 10:58הגב לתגובה זוהחרמת רכוש בלי במידה ויורשעו של 75 אחוז מרכושם והכנסתם לכלא לפחות ל 10 שנים.
- 120.אנונימי 21/05/2026 10:45הגב לתגובה זולא תיגנוב אחת מעשרת הדיברות כניראה החרדים ביטלו אותה ולא מלמדים אותה מתיחסים אליה כאל לימודי ליבה שאסור לקיים בהנחית הרבנים אשכנזים וספרדים
- לא תגנוב זו סתם המלצה (ל"ת)ארי 21/05/2026 13:52הגב לתגובה זו
- 119.גניבה מהציבור היא גנבה לכל דבר ועניין (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 10:33הגב לתגובה זו
- הכל בשביל שלא תישכח תורה אז אפשר (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 11:54הגב לתגובה זו
- 118.אנונימי 21/05/2026 09:58הגב לתגובה זוהחרדים חרדים שיתפסו אותם בגנבות מליוני שקלים.....דתיים אלק
- 117.אנונימי 21/05/2026 09:48הגב לתגובה זופעם חשבתי אחרת. היום ברור שאפשר להיות יהודי כשר תלמיד אברך או כל סטטוס אחר בארהב לדוגמא. בסנט אחד ממשלת ארהב לא מממנת אותם. צריך לאסור העברת כספים כזו על פי חוק. יקומו תורמים. יבנו לעצמם מפעלים שיממנו את הלימוד וזה יהיה winwin situation
- חי 21/05/2026 11:56הגב לתגובה זואיאפשר להפריד יהודים מארץ ישראל אוליי את תחפש מקום ותלך מפה גם ככה את חילוני כופר
- 116.אנונימי 21/05/2026 09:22הגב לתגובה זותרומתם לאנושות ולמדינה אפסית.מדוע לתת להם דבר על חשבון המדינהגוף שכולו אגוצנטרי ומיותר לכולנו בעולם.שום אלוהים שבשמיים לא יתן להם מחילה!אני בטוח שגם אלוהים מתבייש בהם.זה לא יהדות אותנטית.זאת המצאה על חשבון המדינה.אין חובות אין זכויות לוותר עלהם ולהעיף אותם לגבולות המדינה. שם הם יועילו יותר במידה ותהיה מלחמה. הם יבלמו בגופם את הכדורים בכייף.
- 115.רון 21/05/2026 08:29הגב לתגובה זוצריך לשמוע 2 צדדים טרם מביעים דעהולחבר מתגובה 98 אל תבצע הכללות מטופשות חסרות חשיבה בסיסית.הדרום הוא חוד החנית של המדינה. ויש בו אחוזים רבים של לוחמים ויסים ואמשי חינוך ברמה עולמיתהם א שים חמים ואוהבים בניגוד אלייךופוסל במומו פוסלתזהר בלשונך כשאתה מדבר על הבנים של הקבה בכל קצווי הארץחג שמח לכל עם ישראל
- 114.יואל הנביא 21/05/2026 08:10הגב לתגובה זועל מבצעי ההונאה במקרה דנן כמו מבצעי ההונאה בפרשת המימד החמישי גנץ ורם בן ברק לשבת בכלא..
- 113.בא 21/05/2026 04:32הגב לתגובה זובסינגפור
- 112.אוכלי חינם (ל"ת)בן דוד 21/05/2026 00:32הגב לתגובה זו
- 111.קוביאנונימי 20/05/2026 23:16הגב לתגובה זומקמבנים למדינה את הצורה.
- 110.עולם התורה בשקר יסודו ! (ל"ת)אוהד 20/05/2026 22:11הגב לתגובה זו
- 109.אנונימי 20/05/2026 21:47הגב לתגובה זותיראו מופתעים.וזו רק טיפה בים מה שנחשף.על קצה המזלג.לנו משלמי המיסים שום שירות כבר לא מקבלים ממדינת הפח שעשו הליכוד רק ביזה ושחיתות המנוולים הפריבילגים גורמים גם הממשלה וגם החרדים!
- 108.אבי 20/05/2026 21:13הגב לתגובה זובאיזו מדינה משלמים לפרזיטים
- 107.אנונימי 20/05/2026 20:39הגב לתגובה זועולם כמינהגו נוהג אין חדש תחת השמש החרדים תמיד רשמו יותר תלמידים ואברכים בישיבות שלהם והח ימשיכו לשקר ולרמות את הביטוח לאומי ואת משרד החינוך
- 106.אנונימי 20/05/2026 19:35הגב לתגובה זושנים הייתי עושה ביקורות בישיבות מטעם צהל אחרי אברכים שתורתם אמונתם וקיבלו פטור היו זיופים וקומבינות בלי סוף.
- 105.אנונימי 20/05/2026 19:30הגב לתגובה זועונש על פיקציה כזאת
- 104.מה לגבי תלונה במשטרה נגד בעלי העמותה על עבירה פלילית של מירמה וגניבת כספים (ל"ת)רפיאנונימי 20/05/2026 19:22הגב לתגובה זו
- 103.ליפי 20/05/2026 19:14הגב לתגובה זולא פלא שאומרים אלינו היהודיםרודפי בצע .עמותת אוהל משה אשקלון כתובששקרו במספר הלודים
- 102.אנונימימרילו 20/05/2026 18:51הגב לתגובה זולמה 3 מיליון בלבד למה אין משפט נגד הפושעים המזוייפים האלה
- 101.יוסי 20/05/2026 18:19הגב לתגובה זומספיק עם השחיטויות כל הממשלה הביתה לקחת את הכספים לשקם את הדרום והצפון ולעזור למילואיניקים אחרת לא תהיה מדינה
- 100.אנונימי 20/05/2026 17:14הגב לתגובה זוזו הונאה ועל כך צריך לתבוע את נושאי המשרה. יתר על כן כשמס הכנסה או מעמ מוצאים משהו הם פוסלים גם שנים קודם אז למה כאן רק בגין 2022 למישהו יש קשרים
- 99.אנונימי 20/05/2026 16:41הגב לתגובה זוממש לא מופתעת.התפקיד שלהם פה זה לשדוד את הקופה ולהמשיך כטפילים
- 98.דויד המלך 20/05/2026 16:18הגב לתגובה זואש קלון למה לא פשוט לזרוק מיבנה ודרומה את כל הנבלות לים 99 אחוז מהאוכלוסייה בדרום תתי אדם רשעים בני רשעים אפילו בינם לבין עצמם למה הם נושמים בכלל
- 97.גנבים בחסות התושבע (ל"ת)תורתם גניבתם 20/05/2026 15:54הגב לתגובה זו
- 96.לבטל את האוטונומיה החרדית (ל"ת)אחד 20/05/2026 15:31הגב לתגובה זו
- 95.אנונימי 20/05/2026 15:17הגב לתגובה זוגזלנים עלוקות אבל יותר גרועים הם אלה שמעבירים להם כספי ציבור של משלמי המיסים הלקוחות השבויים. כשיש במדינה גופים ויחידים שמגיעה להם תמיכה ואין עבורם כסף. בושה וחרפה.
- 94.זה כסף שהיה צריך ללכת ליתומים ואלמנות (ל"ת)זה כסף לנזקקים לו 20/05/2026 15:04הגב לתגובה זו
- 93.אין חדש תחת השמש (ל"ת)אלה גנבים כל המשפחה שלהם גנבים 20/05/2026 15:02הגב לתגובה זו
- 92.אנונימי 20/05/2026 15:01הגב לתגובה זומילא לא מאמינים בממשלה אבל עוברים על לא תגנוב לא תענה ברעך עד שקר דיווח כזב למשרד החינוך לא תחמוד כסף של תלמידי ישראל
- 91.מוישה זיכמיך 20/05/2026 14:44הגב לתגובה זוהם פשוט לא מכירים את עשרת הדיברות...לומדי תורה...
- 90.אנונימי 20/05/2026 13:27הגב לתגובה זואתם רואים למה יש לנו צרות ומלחמות כי אלה שצריכים לייצג את האמת והדת הם לצערי חלקם רשעים גדולים ולא משרתים ורק לוקחים כסף זה לא בגלל תורה לא מתגייסים אלא בשביל כסף
- הם גנבים לכל דבר 20/05/2026 15:54הגב לתגובה זוגזלנים זה מושגים אחרים.
- 89.אנונימי 20/05/2026 13:27הגב לתגובה זובושה כזהחילול ה זה ממש פלילי צריך להעניש אותם על גניבה .
- 88.אנונימי 20/05/2026 12:31הגב לתגובה זוצריך לחלט רכוש פרטי דירות ומכוניות של כל המעורבים ולהכניס אותם לשנים ארוכות בכלא.
- 87.אזרחית כועסת 20/05/2026 11:50הגב לתגובה זואם מס הכנסה יודע להתלבש על אזרחים קטנים ספריות ולק גל ולהוציא להם את המיץ שנים אחורה למה מפרגנים להם עשרות מיליונים ומבקשים רק חודשיים זה יורד מזקנים ילדים מהחינוך מהבריאות של כולנו. שיחזירו הכלללל ושישבו בכלא
- 86.אנונימי לא סלחן 20/05/2026 11:26הגב לתגובה זואיפה המשטרה.ללמה לא מגישים תלונה אשכרה פשע מאורגן.מיליונים שהלכו לקופת הפושעים שרימוגנבוזייפווהכל בשם יראת שמיים.מגיע להם מאסר לשנים רבות.איפה החוק למען השם
- 85.אלכס 20/05/2026 10:39הגב לתגובה זועכשיו נזכרתם זה כך מאז ומתמיד.
- 84.לאאאא!! איךךךך בטח טעות (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 10:24הגב לתגובה זו
- 83.אנונימי 20/05/2026 10:23הגב לתגובה זוחבל!הם גם גונבים גם מחללים שם שמיים וגם הורסים לאחרים
- רון 21/05/2026 11:25הגב לתגובה זותרום לנזקקים אמיתיים .לא חסר כאלה
- 82.אאאנונימי 20/05/2026 09:35הגב לתגובה זוהגיע הזמן החרדים הישיבות כל זה כסות לגניבת כספים מהמדינה. שעליה אינם מוכנים להגן.מישהו מתחיל להבין מהיכן צמחה האנטישמיות!!אולי כדאי שמשרד החינוך יפרסם בפשרווילים בכל המוסדות שבהם הוא תומך את הסיפור ואת הדרישה להחזרת 850 מיליון שקל שנגנבו מהמדינה במשך 20 שנה וזאת רק על ידי עמותה אחת.מה עם יתר הגנבים.
- 81.אנונימי 20/05/2026 09:33הגב לתגובה זומישהו יכול להסביר למה לא דורשים בבוקר ובערב להזדהות ולהעביר טביעת אצבעכמה עמותות מושחתות כאלה ישבטח קיש ביטל את כל הדיונים היום כדי לחלץ את העמותה מהבוץ הפלילי. שחלילה חא יפגעו במצביעי ימין פוטנציאליים
- 80.אלכס1 20/05/2026 09:29הגב לתגובה זואצל החרדים המדינה ומוסדותיה נחשבים לפריץ אותו יש חובה לשקר.
- 79.אוריאל 20/05/2026 09:27הגב לתגובה זואיך זה ששנים לא הייתה ביקורת מטעם משרד החינוך . 10 שנים מהקמת העמותה מיליונים זרמו לעמותה בלי ביקורת . יש לערוך ביקורת קפדנית בכל המוסדות הנתמכים על ידי משרד החינוך
- 78.רודף צדק 20/05/2026 09:15הגב לתגובה זויש כל כך הרבה ישיבות כאלו שמרמות בנתונים שמעבירים לצורך קבלת תקציבים מנופחיםוהכל על הגב שלנו האזרח העובד משרתי המילואים הציבור הנושא בנטל.צריך לאמץ את פתרון 2 המדינותבנינו לבין החרדים גם ככה שמים פס על החוקים.שאלוהים ידאג להם בוא נראה איך יסתדרו
- 77.אחד העם 20/05/2026 09:06הגב לתגובה זוהמדינה הרי יודעת היכן נעשו הפשעים.בכתבה עצמה מדובר על מספר נכסים.יש לעקל אותם ולמכרם ומהתמורה להחזיר למדינה את שנגבה ביתר.
- 76.אנונימי 20/05/2026 08:22הגב לתגובה זואיפה לא הייתי ברור!
- אניקה 20/05/2026 09:44הגב לתגובה זואת הדיבר הזה הם שכחו. הכל כשר אצלם כדי לסחוט עוד כספים. אני מקווה שמשרד החינוך יצליח לקבל את הכסף בחזרה.
- 75.אנסים כהןנונימי 20/05/2026 08:14הגב לתגובה זובעיניהם אנחנו בכלל גויים וגויים מצווה לרמות.ככה החרדים מתייחסים אלינו.הם חומסים את כספי משלם המסים חיים על חשבוננו ולא תורמים לחברה בישראל מאומה.מי שיבדוק לעומק יגלה כאלה תרמיות בלי סוף אבל מנגד יש מנגנון משומן של הדיקטטור ביבי שחייב את אצבעותיהם כדי לשמר את כיסאו..זו המשוואה !!!
- 74.רונה חדד רןזן 20/05/2026 08:13הגב לתגובה זועצוב מתיימרים להיות צדיקים חבל שהם רמאים נוכליםשיחזירו את הכסף הגנןבלטןבת משפחות קשות יום ועסקיםכושלים בגלל המילחצה הארורה
- אם יש רק עשרות תלמידים במקום המאות שהם הצהירו אז איפה הכסף (ל"ת)אליהו 21/05/2026 14:01הגב לתגובה זו
- 73.אנונימי 20/05/2026 07:57הגב לתגובה זורק תחשבו כמה כסף נזרק על ידי משרד החינוך . הפך לכסף שמבקש שיגנבו אותו. משרד מיותר
- 72.אנונימי 20/05/2026 07:56הגב לתגובה זוגנבים שפלים מחללי שם שמים
- 71.ארי 20/05/2026 07:51הגב לתגובה זולמה אין מעורבות נשל המשטרה
- 70.למה הם עצורים (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 07:50הגב לתגובה זו
- 69.בנימין גניאל 20/05/2026 07:28הגב לתגובה זואחרי סורג ו בריח להרבה שנים! הם אומרים שהם חסידים או חרידים. הם כת! לפי דין תורה אסור לגנוב!!
- 68.אנונימי 20/05/2026 06:57הגב לתגובה זויראי שמיים
- 67.אנונימי 20/05/2026 06:49הגב לתגובה זוויש עוד מוסדות חינוך רבים של החרדים שמרמים. בבחירות גם המתים שלהם בוחרים.
- נותנים להם אז לוקחים (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 15:56הגב לתגובה זו
- 66.אנונימי 20/05/2026 06:14הגב לתגובה זומה שלא מתקבל על הדעת זו העובדהשלאחרונה פתאום יודעים על המליונים ששולמו מבלי לבדוק ולעקוב אחרי הכספים.כספי משלם המיסים והעובד.ומדובר על הרבה גופים או מוסדות.יש כאן בישראל הפקרות של משרדי הממשלה .האם כל כך קל להעביר כסףלא בודקים כלום אם זה נכון זה לא מפתיע. כלום לא מפתיע אחרי השבעה באוקטובר.
- 65.אנונימיסו 20/05/2026 06:11הגב לתגובה זומי לא יודע כמה רמאויות יש למגזר ומה עם הכסף שהם מקבלים בשביל דירה ועם הקומבינות שלהם בבית שמש
- 64.אלוהי הכסף והגניבה חחח שחורים כמו פח (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 06:07הגב לתגובה זו
- 63.שישקו 20/05/2026 06:02הגב לתגובה זוהם דואגים לאנשים שלהם כי המדינה לא
- 62.אנונימי 20/05/2026 05:29הגב לתגובה זוושובב פעם נבלות דוסים שודדים את הקופה הפתעה גדולהמתי יפסיקו לתת להם כספים שילכו לעבוד כמו כולנו וישרתו אוכלי חינם לגרשש!!!!
- 61.אנונימי 20/05/2026 04:11הגב לתגובה זוהאם שינו את עשרת הדיברות שקיבלנו מאלוהים בהר סיני האם כתוב בהם מותר לגנובאו כן תגנוב
- 60.שושנה 20/05/2026 02:43הגב לתגובה זואז למה איזובי הקיר לא יגנבו
- 59.משיח 20/05/2026 02:42הגב לתגובה זוזה מותר כי אתה גונב כספי מדינה זבל של דתיים
- 58.מזכיר את נשמות מתות של גוגול (ל"ת)אייל כ. 20/05/2026 01:44הגב לתגובה זו
- 57.אנונימי 20/05/2026 01:21הגב לתגובה זואוי לחזיונות הבעתה שהמגזר מראה לנו.
- 56.למה רק להחזיר 3 מליון (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 00:51הגב לתגובה זו
- 55.ישראל 20/05/2026 00:23הגב לתגובה זושימו לב לתמונה שעורכי הכתבה החליטו להציג מי שלא מזהה מדובר בתמונה של חסידי גור שרוקדים באיזה אירוע חסידי.לאלו שלא מכירים את המקרה לעמותה אין כל קשר לחסידי גור ואפילו לקהילה חסידית אחרת היא לא קשורהשימו לב לאיזה רמה של חוסר בדיקת נתונים ורצון להכפשה של ציבור הגעתם
- 54.כל הישיבות שקרים גועל של דת (ל"ת)אניעלונימי 20/05/2026 00:17הגב לתגובה זו
- אניקה 20/05/2026 09:47הגב לתגובה זוכנראה אינך מכיר את ישיבות ההסדר ואת ארגון צוהר. הם מלח הארץ
- 53.גנבים (ל"ת)אלכס 20/05/2026 00:08הגב לתגובה זו
- 52.אנונימי 20/05/2026 00:07הגב לתגובה זוגנבים
- 51.קיימו מצוות לדפוק את הגוי (ל"ת)הסטוריון 19/05/2026 23:04הגב לתגובה זו
- 50.אוי ואבוי 19/05/2026 22:57הגב לתגובה זומקומם בכלא מאחורי סורג ובריח ואחותו של בלויא לנווה תרצה יחד עם האסירות המפורסמות.יפתחו שם קהילת יושבי השרצים והשרצות.
- 49.משה אנונימי 19/05/2026 22:43הגב לתגובה זוהדוסים חסרי מעצורים בכל הקשור ל שוד הקופה הציבורית
- 48.הבעיה היא העמותות. אם לא היו עמותות היו פחות גניבות. (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 22:27הגב לתגובה זו
- 47.אנונימי 19/05/2026 22:25הגב לתגובה זומה חדש השיטה הזאת שלהם מוכרת זה שנים.
- 46.אני נשאר אני 19/05/2026 22:11הגב לתגובה זוזה לא חידוש תמיד היהודים השיגו כסף של אחרים. גם ביום המדינה משיגה כסף של משלם המיסים האמריקאי
- 45.כוח קפלן 19/05/2026 22:06הגב לתגובה זוכבשר תותחים אל מול הכתבמים המתפוצצים בלבנון
- 44.אנונימי 19/05/2026 21:59הגב לתגובה זולהגיש תביעות פליליות נגד האחראים. זו גניבה.
- 43.גנבה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 21:54הגב לתגובה זו
- 42.דביר 19/05/2026 21:36הגב לתגובה זובגללם לא ישאר כלום בזקנה ומעלים את גיל הפרישה.חוק הארורים איחוד משפחות גרם להתחזות וסחיטה מוגברת. גם ערבים גם חרדים חייבים למלא חובות כדי לקבל זכויות. אין ארוחות חינם. ערבי שנשוי לעזתית וההפך יגורש לעזה.
- 41.האדמור מקלצניקוב 19/05/2026 21:08הגב לתגובה זולמה אין שומרי סף חתומים על הדיווחים למה עוד או רוח לא חתום בתצהיר על אותם מסמכים
- 40.אנונימי 19/05/2026 20:55הגב לתגובה זומנפחים כותרות על כלום. אתרי השנאה הפילוג לאוכלי נחסיר
- 39.צוחקים על משרד החינוך 19/05/2026 19:51הגב לתגובה זוהפשע משתלם להם
- 38.ייעקב הנאמן 19/05/2026 19:41הגב לתגובה זועיין ערך תורה
- אנונימי 20/05/2026 03:48הגב לתגובה זוגונבים כסף בחסות הנציגים בכנסת. דוחה.
- 37.אנונימי אמא 19/05/2026 19:35הגב לתגובה זוסיפור מוכר בעלי למד בכולל והם היו לוקחים את הכספים והיינו מתחננים לקבל את התמיכה והיו מבקשים לתת להם 200 שקלים במזומן עמ לקבל את הצק . בדרך כלל מגזימים הפעם אלה באמת גנבים לצערינו. שתדעו שלא כולם כאלה !
- אנונימי 20/05/2026 07:00הגב לתגובה זושילך לעבוד
- 36.אחת שהבינה 19/05/2026 19:32הגב לתגובה זווואו. איזו הפתעה.יאללה האחראים לכלא.ולהחזיר את כל עשרות המיליונים שגנבו לנו מהכיס.ספויילר כל עוד הממשלה הזאת בשילטון שום דבר מזה לא יקרה..
- 35.חדד יוסף הבבלי 19/05/2026 19:22הגב לתגובה זולא מספיק שמקבלים מיליונים על חשבון העם לא תורמים וגם גונבים לאן הידרדרנו
- 34.אבי 19/05/2026 18:56הגב לתגובה זואני לא יודע למה מאשימים את כל החרדים . האם אפשר לומר שכל הלא חרדים הכל אצליהם בסדר אני בטוח ששם גרוע יותר אומר לכם מה ההבדל בכל בית יש שירותים וגם בחברה החרדית .וגם בחברה החילונית יש שירותים אלא שאצלם כל הסלון זה שירותים אחד גדול ולא תמיד מספרים מה קורה שם
- 33.אנונימי 19/05/2026 18:39הגב לתגובה זושקרנים גנבים.לא לאשר כספים לישיבה שלא שולחת את בניה לשרת
- אנונימימודי 19/05/2026 23:23הגב לתגובה זוהאוניברסיטאות שמחזיקות ערבים חוגגי נכבה ושונאי המדינה ומרצים שמבקשים ממוסדות באירופה להחרים את ישראל גם להן לשלול תקציבים
- 32.חרדים הם זבלות טפי עליהם מושחטים (ל"ת)אנונימיאזרחית 19/05/2026 18:06הגב לתגובה זו
- 31.אנונימי 19/05/2026 17:35הגב לתגובה זומה החרדים שקרנים גונבים...לא ייתכן
- 30.פלוויוס 19/05/2026 16:57הגב לתגובה זוהאם מישהו בדק מה הוא נותן למי או שנתן בלי לבדוק
- 29.אנונימי 19/05/2026 16:47הגב לתגובה זוצריך לקחת את הכסף עם ריבית והצמדה
- 28.נכה משחרור הכותל נונימי 19/05/2026 15:45הגב לתגובה זוגנבים ומשיחיים השתלטו על המדינה וסוחטים אותנו בכל דרך אפשרית !!!
- 27.אנונימי 19/05/2026 15:39הגב לתגובה זוקומבינות ושקרים של אנשי האלוהים היצורים הנחותים ביושרם
- 26.אנונימי 19/05/2026 15:28הגב לתגובה זוזה לא חדש.אף אחד כמה מליירדים סוחטים הדרוזים בדווים ומוסלמים .ראיתי שער בן 2 בתי ספר.שאלתי למהאמרו כשיש ביקורת מניידים.
- 25..באנונייבמי 19/05/2026 15:24הגב לתגובה זומי אמר שהם גנבים
- 24.לאיזה חסידות מושחתת משוייכת העמותה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 15:15הגב לתגובה זו
- כוכב 19/05/2026 18:49הגב לתגובה זוכולם גונבים אם הם יכולים.והם יכולים כשיש ראש ממשלה שמרשה זאת
- אנונימי 19/05/2026 16:09הגב לתגובה זוזה מה שביבי הרגיל אותם כמו את החמס
- 23.מה חדש (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 15:11הגב לתגובה זו
- 22.מני הופ 19/05/2026 14:56הגב לתגובה זוסיפור מוכר באשקלון...
- 21.אנונימי 19/05/2026 14:47הגב לתגובה זואבל לסמוטריץ אין כסף לתגמל מורות או להוסיף ימי לימוד לתלמידיםפשוט בזיון
- 20.אנוניוסיימי 19/05/2026 14:43הגב לתגובה זווהאתנן לעולם לא מספיק להם.
- 19.אנונימי 19/05/2026 14:43הגב לתגובה זונוכלים שמנסים לרמות את המדינה הדין צריך להיות סירוס!
- 18.חרדים מה הפלא זוהי נורמה אצלם (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 14:24הגב לתגובה זו
- חרדים זה חרה (ל"ת)אזרחית 19/05/2026 18:12הגב לתגובה זו
- 17.אנונימי 19/05/2026 14:24הגב לתגובה זולמירמה אצל החרדים. סומכים עליהם שינהגו לפי עשרת הדיברות אולם הם מרשים לעצמם לא לקבל את החוק במדינת ישראל. חייבים לפקח על כל הוצאה מהכסף שהחרדים מקבלים.
- 16.אנונימי 19/05/2026 14:06הגב לתגובה זוואני חשבתי שאחת הדיברות היא לא לגנוב...והם מתיימרים להיקרא יהודים
- 15.שולמית 19/05/2026 13:54הגב לתגובה זוראשי ישיבות לא גונבים ולא משקרים
- למה לא הגיוני הכל כשר אצל המושחתים (ל"ת)אזרחית 19/05/2026 18:08הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 19/05/2026 13:48הגב לתגובה זולמה לא מעמידים את הגברת רייך לדין ומדוע ממשיכים לממן את הריקבון. במקום שהאוצר רוצה כי העובדים בדירות הציבורי ידווחו על נוכחותם בעזרת ת gps הגיע הזמן לעשות זאת לתלמידי הישיבות שמקבלים תקציבים ללא בקרה.וגם המושחתים חא משלמים את המחיר. גניבה זו גניבה.
- 13.אנונימי 19/05/2026 13:42הגב לתגובה זושיתרמו את כל הכסף שנלקח במירמה לחיילים ולמילואימניקים
- 12.אנונימי 19/05/2026 13:10הגב לתגובה זואתם יודעים מה עצוב שאף אחד מאיתנו לא מופתע.
- 11.אדולף 19/05/2026 13:03הגב לתגובה זויהודים דתיים גונבים מהמדינה מליוני שקלים לא למדו דבר משואתם
- 10.אנונימי 19/05/2026 12:44הגב לתגובה זואני יצאתי מהדת מתבייש במעשים לוקחים לאנשים זקוקים ולא עושים כלום לכו להתגייסות לצהל פרזיטים של חרדים בושה טוב שבודקים אותם שיגיסו אותם
- איזה בושה אפילו מאלוהים אין להם (ל"ת)אזרחית 19/05/2026 18:09הגב לתגובה זו
- 9.בינא 19/05/2026 12:33הגב לתגובה זוהגניבה מהקופה הציבורית בחסות הממשלה...
- 8.איפה הביקורת על העברת כספים (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 12:27הגב לתגובה זו
- איזה ביקורת זה חבר מביא חבר (ל"ת)אזרחית 19/05/2026 18:11הגב לתגובה זו
- 7.אנונימי 19/05/2026 12:26הגב לתגובה זוהן מרמות ומשרד החינוך מתמוגג.
- 6.אנונימי 19/05/2026 12:13הגב לתגובה זומיד שר החינוך יבטל את ההחזר הכספי כדי לא להרגיז את החרדים בקואליציה הארורה
- 5.אנונימי 19/05/2026 12:11הגב לתגובה זומה חדש זה בכל הישיבות קיים אתנן לפריטים לצורך שמירה על הקואליציה ההזויה הזו
- 4.שוחר צדק 19/05/2026 12:10הגב לתגובה זומתי נשמע על שלילת תקציבים מבתי ספר חילוניים בגין תלמידים שרשומים שם ומקבלים תקציב מלא ממשרד החינוך אבל בפועל מסתובבים ברחובות עם סכינים ומחפשים את מי לשדוד ולדקור
- אמת דיברתי 19/05/2026 23:03הגב לתגובה זוכל הדוקרים עם ציצית וכיפה הם משלכם ממוסדות שס
- אנונימי 19/05/2026 19:17הגב לתגובה זומחילוני אין ציפיות ועדיין יש פיקוח גם על רישומם והגעתם או אי הגעתם לבית הספר. הם מייצרים ישיבה ברמיה על מנת לגנוב כספי ציבור וזאת כבר עבירה פלילית והתחכמות משיעור גמרא לילדים לא מכשירה את השרץ. גנבים.
- 3.עד מתי נממן את החרדים (ל"ת)מילואימניק 19/05/2026 11:43הגב לתגובה זו
- 2.אנונימי 19/05/2026 11:24הגב לתגובה זולמה משרד החינוך מעביר תקציב לישיבות בכלל
- 1.אנונימי 19/05/2026 11:07הגב לתגובה זועל הונאה פדרלית. רק פה הכל בדיחה
- אנונימי 19/05/2026 15:14הגב לתגובה זוהתלמידים היו העבודה לכן לא יכלו להגיע באותו יום של הביקורת תעשיו שוב ביקרות רק תעדכנו מראש ותראו שכולם מתפללים ולומדים