הסכם שת"פ בתחום השירות למטריקס ותדיראן טלקום

שי פאוזנר |

מטריקס ותדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל חתמו על הסכם לפיו תספק מטריקס שירותי ייעוץ ותמיכה לרשתות מחשוב ללקוחותיה של תדיראן טלקום. שיתוף הפעולה בין שתי החברות מהווה השלמה לשירותי ה-wholesale של תדיראן טלקום. כך, שבנוסף לשירותי הליסינג התפעולי הכולל תשתיות ושירותי גישה לרשת לצד כל צרכי התקשורת כגון תקשורת קווית, בינלאומית, סלולרית, אינטרנט, תקשורת נתונים ועוד ייהנו הלקוחות משירותי ייעוץ ותמיכה לרשתות מחשוב כגון תחזוקת שרתים, שירותי Helpdesk, אבטחת מידע, ניהול רשתות תקשורת נתונים, גיבוי ואחסון, DRP, מערכות הפעלה ויישומי משרד, ועוד.

שלומי בויום, מנהל פיתוח עסקי בתדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, אמר: "שיתוף פעולה זה בין תדיראן טלקום למטריקס מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות כולל ורחב תחת מטריה אחת. אנו נמשיך ואף נחזק את המוניטין שלנו כמובילים ברמת התמיכה של לקוחותינו במגזר העסקי".

לדברי אלון ברודר, מנהל תחום שרות מנוהל בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, "לקוחות תדיראן טלקום ייהנו ממגוון רחב של מסלולי שירות כגון: חוזה שירות חודשי, בנק שעות, ופרוייקטים. השירותים המוענקים על ידי חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס כוללים פתרונות מחשוב למערכות התשתית של הארגון. לחטיבה יש פריסה ארצית וכמאה אנשים טכניים. הפתרונות כוללים את התחומים הבאים - תקשורת נתונים, רשתות מקומיות ומרחביות, כל מגוון השרתים בסביבת – Microsoft, Novell, Linux, אחסון וגיבוי, אבטחת מידע ושרות חומרה אספקת שירותי תמיכה 7X24 , שירות מהיר באמצעות כלים לשליטה מרחוק והגעת מהנדס שירות במקרה הצורך, ביצוע פרויקטים בכל היקף וביצוע פעולות תחזוקה תקופתיות ועוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה