עוד סיבוב פרסום לפינוק של יוניליוור ב-1.5 מ' ש'

עולה בקמפיין נוסף לסדרת מרככי השיער באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון
שי פאוזנר |

בהמשך להשקה המוצלחת של סדרת השמפו ומרכך פינוק, מעלה יוניליוור ישראל, גל נוסף של הקמפיין של פינוק וסרטון המשך המתמקד במרככי השיער תחת הסיסמא "מרכך פינוק עם הריח המוכר והאהוב שנשאר אתכם הרבה אחרי החפיפה". הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, ימשיך את השפה התקשורתית החדשה של המותג הפונה לכלל המשפחה, ומתרכז בערכי המותג –ישראלי ובעל ריח מוכר ואהוב שנשאר לאורך.

בסרטון הפרסומת יככב איש העסקים היפני המוכר מקמפיין ההשקה, המגיע לבקר אצל משפחה ישראלית. בעודו משתמש בשמפו ומרכך פינוק, מחזיר אותו הריח הייחודי לחוויות ישראליות שורשיות, על אף שלמעשה לא עבר אותן בעצמו...

מותג פינוק השיק לפני כחצי שנה את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער עם פורמולציות ואריזות חדשות ומעוצבות. במסגרת המהלך אף הושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק. בעקבות ההשקה המוצלחת עלה נתח השוק של המותג ל- 13% (כספי) מקטגורית מוצרי הטיפוח לשיער (נילסן, 5.07 מצטבר שנת 2007)

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו 24 וימשך כחודש ימים.

על פי נתוני נילסן (מאי 2007) תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) נאמד בכמיליארד שקל בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח (40%) ונאמד בכ-340 מיליון שקל בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (20%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).

שוק השמפו בישראל הוא מהרוויים והמרתקים – מדובר בשוק שאחוז החדירה שלו עומד על כ- 84%, השוק מונה למעלה מ-60 מותגים המתמודדים על נתח שוק ותשומת לב הצרכנים.

מותג פינוק הוא ממותגי הטיפוח הותיקים ביותר בארץ, והושק לפני כ-30 שנה. פינוק הוא המותג השני בגודלו בישראל בתחום טיפוח השיער במונחים כמותיים ומחזיק בנתח שוק של 17% (נילסן, מצטבר שנת 2007), מספר 4 בנתונים כספיים עם נתח שוק של 13% (נילסן, מצטבר שנת 2007).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה