התשובה למיזם של קשת? סלקום ורשת 13 חתמו על הסכם לשיתוף פעולה
סלקום ורשת 13, הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח בין החברות, במסגרתו יורחב עולם התוכן של סלקום TV בעשרות אלפי שעות תוכן חדשות ובלעדיות ללקוחות סלקום TV.
התכנים החדשים של רשת 13, שבין בעליה נמנית ענקית המדיה הבינלאומית Warner Bros. Discovery, יצטרפו למאגר התוכן הקיים בשירות סלקום TV, שכולל את קטלוג התוכן המלא של HBO, תכני ילדים ועשרות אלפי שעות VOD עם הסרטים והסדרות מהעולם.
בהמשך, במסגרת שיתוף הפעולה ארוך הטווח בין שתי החברות, צפויים להתווסף לשירות סלקום TV מגוון תכנים בינלאומיים מובילים.
כחלק מהמהלך ישולבו תכנים בלעדיים של רשת 13 בסלקום TV, כאשר יריית הפתיחה היא עם פתיחת ערוץ האח הגדול ללא תשלום ללקוחות סלקום TV בערוץ 22 כשהוא נושא פרסומות. לקוחות סלקום TV שיהיו מעוניינים לצפות בערוץ ללא פרסומות, יוכלו לרכוש את ערוץ 26 בנפרד, בדומה ליתר הפלטפורמות. בנוסף, ניתן יהיה לצפות בערוץ 26 ללא תשלום באפליקציית רשת 13.
עוד כחלק מההסכם האסטרטגי, יבוצע שיתוף פעולה עתידי בין פלטפורמת סלקום TV לבין אפליקציית רשת 13, במסגרתו תציע סלקום הטבות שונות בנוגע לתכני אפליקציית רשת 13 לצד שילוב תכנים בינלאומיים בשירות. כמו כן, תקדם סלקום את אפליקציית רשת על גבי מסכי סלקום TV, בשירותי הסלולר ועוד. במקביל, תקדם רשת 13 את סלקום אצלה באתר.
- סלקום אנרג'י מרחיבה פעילות: תרכוש חשמל ב-1.1 מיליארד שקל
- סלקום מסכמת רבעון שני עם רווח נקי של 64 מיליון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אני שמח לבשר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת 13 - מדובר בבשורה משמעותית ללקוחות סלקום TV. אנו מאמינים, כי שיתוף הפעולה יאפשר הוספה של עשרות אלפי שעות של תכנים חדשים ואיכותיים ללקוחותינו, לרבות תכנים בינלאומיים של האולפנים המובילים בעולם, ויאפשר לייצר הטבות ייעודיות בעלות ערך, ובכך להמשיך ולבסס את העוצמות שלנו, כחברת תקשורת מובילה, בעולם הנייח".
יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13: "המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה של רשת 13 לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך. שיתוף הפעולה עם סלקום מאפשר לרשת 13 לגוון את ההכנסות מתוכן, ומייצר לערוץ זרוע הפצת תוכן נוספת באמצעות חברת תקשורת גדולה. בעונה החדשה של האח הגדול רשת 13 מאפשרת לראשונה למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות לצפות ללא תשלום בערוץ 26, במקביל, אנו יוצאים בצעד חדשני המאפשר לצופה באמצעות סלקום TV לבחור כיצד לצרוך את התוכן שלו: עם פרסום וללא תשלום דמי מנוי, או בלי פרסומות תמורת תשלום".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.