טינק טוק: מיזם חדש מבית Teenk ונוי אלוש, אליעד כבר בפנים
משרד הפרסום לבני נוער וצעירים Teenk, יוצא במיזם חדש יחד עם המפיק המוזיקלי נוי אלוש אשר מטרתו לקשר בין מוזיקאים ישראלים למובילי דעה ברשת החברתית טיק טוק, ולייצר חשיפה לשירים ולמוזיקה שלהם. המיזם ייקרא "דה סאונד", והמודל החדש שלו יפתח אפיק לקידום אמנים ישראלים בטיק טוק ויסייע בחשיפת מוזיקאים לעולמות הנוער.
הראשון לאמץ את המיזם הוא הזמר אליעד שהוציא באחרונה את השיר "איפה את". אליעד עשה שימוש ייחודי בפלטפורמה - לשיר נבנתה כוריאוגרפיה ייחודית לצורך טיק טוק, ובה הוא שיתף את השיר ויצר טרנד חדש: כוכבי האפליקציה המובילים בארץ חברו אליו וצילמו סרטונים על גבי הסאונד של השיר. עם העלאת הגרסה שלהם לשיר, הם הגדילו את החשיפה אליו למאות אלפי צעירים ידעו את השיר בעל פה במהירות והשתמשו בסאונד שלו.
הרשת החברתית טיק-טוק פתחה ערוץ חדש של חשיפה אורגנית נרחבת לקהלים צעירים, ובחודשים האחרונים פרצו ממנה לא מעט להיטים שכבשו את העולם בזכות הויראליות של התוכן המוזיקלי שיצרו שם.
לשירו של אליעד נוצרו שני אתגרים: אתגר ריקוד שכאמור, נבנה יחד עם כוריאוגרפית, ואתגר ריאקשן, בו אליעד שר ומגן חצי פזמון ונותן למעריצים להשלים את החלק השני בזמן שהוא מנגן.
מיום שלישי שעבר, מספר הצפיות באתגרים בפרופיל הטיקטוק של אליעד עמד על 300 אלף, מספר סרטוני התגובה של גולשים לאתגרים עמד על 2,500 ומספר החשיפות לשיר בסרטוני התגובה רשם 1,200,000. השיר אף הגיע למקום ה-1 במצעד הנצפים של יוטיוב וקפץ ארבעה מקומות מיד לאחר שהאתגר התחיל לתפוס תאוצה.
- 2.יפתי 13/01/2020 10:57הגב לתגובה זולא מחזיק מים, הלאה
- 1.חרטבונה. נוי אלוש יותר אינסטנט מפודינג. (ל"ת)שון 12/01/2020 16:03הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
