חדר שינה
צילום: PIXABAY

איך שומרים על חדר שינה מסודר

תוכן בחסות |

מרחב שינה נקי ומסודר יכול לשמש מפלט נהדר מעומס חיי היום-יום. חלל נעים, אינטימי ושקט יבטיח מנוחת לילה יעילה, ומקום אליו אפשר לפרוש ולהתייחד עם היקרים לנו. למרבה הצער, פעמים רבות חדר השינה עלול להפוך למחסן ועם כל מה ששגרת החיים מנחיתה עלינו, אנחנו עשויים לדחות שוב ושוב פתרונות קבועים שישמרו עליו מסודר.

אמנם, חדר שינה נעים מתחיל בבחירת מצעים, וילונות וכריות מסוגננים, אך לא מסתיים שם. כדי לסייע לך ליצור מרחב עוטף ומיטיב בביתך, אלו כמה טיפים יעילים לשמירה על הסדר בחדר השינה.

בחירת שידות מותאמות לצרכים

השידות הניצבות לצד המיטה עלולות להפוך בקלות למחסנים לכל הקשקושים הקטנים שאנחנו פשוט לא בטוחים איפה לשים. לכן, מומלץ להתחיל את הסדר בחדר השינה מהן. במילה אחת? מינימליזם. על השידות, כדאי שנקפיד לשמור רק את מה שחייבים כמו מנורת לילה, שעון מעורר, את הספר שתמיד רצינו לקרוא לפני השינה או קרם גוף לבוקר. כל שאר הבית מיועד ליום-יום, כך שאת העיתון או חשבונות המים, אפשר לאחסן גם במקומות אחרים.

פתרון לכביסה

לא, אף אחד לא מצפה ממך לקפל את הכביסה היבשה עכשיו ומיד, כולנו רק בני אדם. עם זאת, לא חייבים להשלים עם ערמת המצעים המבולגנת על הכיסא מול הטואלט. קופסא יפה שמיועדת לכביסה לפני קיפול שניתן להכניס מתחת למיטה או למקם כחפץ דקורטיבי היא פתרון מושלם.

חדר השינה הוא לא מוזיאון

פעמים רבות אנו מתפתים למלא את חדר השינה בפריטי אמנות, עציצים, מראה מסוגננת ומגוון סלסלות וחפצי נוי שונים שבסופו של דבר יוצרים עומס בעיניים ועומדים בסתירה גמורה למטרה עבורה נועד חדר השינה – שקט והפוגה. לכן, מומלץ לאוורר את עיצוב חדר השינה ולהשאיר רק פריטים חיוניים.

מומלץ להשקיע בפתרונות אחסון מתקדמים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.