איך שומרים על חדר שינה מסודר
מרחב שינה נקי ומסודר יכול לשמש מפלט נהדר מעומס חיי היום-יום. חלל נעים, אינטימי ושקט יבטיח מנוחת לילה יעילה, ומקום אליו אפשר לפרוש ולהתייחד עם היקרים לנו. למרבה הצער, פעמים רבות חדר השינה עלול להפוך למחסן ועם כל מה ששגרת החיים מנחיתה עלינו, אנחנו עשויים לדחות שוב ושוב פתרונות קבועים שישמרו עליו מסודר.
אמנם, חדר שינה נעים מתחיל בבחירת מצעים, וילונות וכריות מסוגננים, אך לא מסתיים שם. כדי לסייע לך ליצור מרחב עוטף ומיטיב בביתך, אלו כמה טיפים יעילים לשמירה על הסדר בחדר השינה.
בחירת שידות מותאמות לצרכים
השידות הניצבות לצד המיטה עלולות להפוך בקלות למחסנים לכל הקשקושים הקטנים שאנחנו פשוט לא בטוחים איפה לשים. לכן, מומלץ להתחיל את הסדר בחדר השינה מהן. במילה אחת? מינימליזם. על השידות, כדאי שנקפיד לשמור רק את מה שחייבים כמו מנורת לילה, שעון מעורר, את הספר שתמיד רצינו לקרוא לפני השינה או קרם גוף לבוקר. כל שאר הבית מיועד ליום-יום, כך שאת העיתון או חשבונות המים, אפשר לאחסן גם במקומות אחרים.
פתרון לכביסה
לא, אף אחד לא מצפה ממך לקפל את הכביסה היבשה עכשיו ומיד, כולנו רק בני אדם. עם זאת, לא חייבים להשלים עם ערמת המצעים המבולגנת על הכיסא מול הטואלט. קופסא יפה שמיועדת לכביסה לפני קיפול שניתן להכניס מתחת למיטה או למקם כחפץ דקורטיבי היא פתרון מושלם.
- מדוע רוכש ביתו של גאידמק בהרצליה פיתוח מתחמק מתשלום עמלת תיווך?
- חגים ומשפצים: כמה כסף הוציאו הישראלים על שיפוצים לראש השנה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חדר השינה הוא לא מוזיאון
פעמים רבות אנו מתפתים למלא את חדר השינה בפריטי אמנות, עציצים, מראה מסוגננת ומגוון סלסלות וחפצי נוי שונים שבסופו של דבר יוצרים עומס בעיניים ועומדים בסתירה גמורה למטרה עבורה נועד חדר השינה – שקט והפוגה. לכן, מומלץ לאוורר את עיצוב חדר השינה ולהשאיר רק פריטים חיוניים.
מומלץ להשקיע בפתרונות אחסון מתקדמים

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.