ביום הכי חם: צפו בגלריית התמונות של מסיבת רדיו ת"א בשפיים
ביום שישי האחרון, ביום הכי חם השנה (עד כה), קיימו תחנת רדיו תל אביב 102FM ופארק המים שפיים את מהסיבה השנתית שלהם לפתיחת הקיץ בהשתתפות הטאלנטים שלה, עובדי התחנה, אנשי תקשורת ועוד.
בין החוגגים: השדרנים אופירה אסייג, שרון טייכר וערן זרחוביץ', עינב גלילי תומר סגיס, וגם עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם; עדי מזרחי-שרקון - סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון; גיא אבן חן - סמנכ"ל שופרסל; אלרועי תורג’מן - מנכ"ל אופטיקנה; רני רוביו, -בעלי רשת הכושר ems ספורט; אסף אבישר - מנכ"ל חטיבת רכב פרטי בסמלת; רונן קרסו - סמנכ"ל איסתא ישראל; שחר אורן - סמנכ"ל שיווק דור אלון; יניב סנה - סמנכ"ל יוניברסל מקאן; ועוד. בין היתר התקיימו גם הופעות של טיילר ובן זיני, יונתן מרגי, תובל שפיר, רינת גבאי ועוד.
הנה גלריה מהאירוע.
ערן זרחוביץ' ושרון טייכר (צילום: אור גפן)
סמנכ"ל התכניות ברדיו ת"א רועי כ"ץ, סמנכ"לית השיווק אודליה ספרן, והמנכ"ל אבי משולם (צילום: אור גפן)
מנכ"ל גיתם BBDO עדו הר-טוב וילדיו (צילום: אור גפן)
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
איש חדשות 12 מנחם הורביץ', רעייתו תחיה (שתחייה),והנכדים (צילום: אור גפן)
איש יחסי הציבור של 102FM ושל פארק שפיים, דני לוי, עם אודליה ספרן (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר ונעמה קסרי (צילום: אור גפן)
כתבת ynet קרן נתנזון וכתב ישראל היום ערן סויסה
אופירה אסייג עם הילדים (צילום: אור גפן)
בן אילן, מנהל השיווק של ניסאן אינפינטי (צילום: אור גפן)
בן זיני וטיילור (צילום: אור גפן)
רועי כ"ץ, אבי משולם ואחד ממגישי התכניות בתחנה תומר סגיס (צילום: אור גפן)
אור ישראלי, אודליה ספרן, עינב גלילי ואבי משולם (צילום: אור גפן)
ד"ר רונית אלמוג, מגישת התכנית נשי אישי (צילום: אור גפן)
- 1.אודליה ספרן הזאת רותחת! (ל"ת)בעל טעם טוב 28/05/2019 16:58הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
