ביום הכי חם: צפו בגלריית התמונות של מסיבת רדיו ת"א בשפיים
ביום שישי האחרון, ביום הכי חם השנה (עד כה), קיימו תחנת רדיו תל אביב 102FM ופארק המים שפיים את מהסיבה השנתית שלהם לפתיחת הקיץ בהשתתפות הטאלנטים שלה, עובדי התחנה, אנשי תקשורת ועוד.
בין החוגגים: השדרנים אופירה אסייג, שרון טייכר וערן זרחוביץ', עינב גלילי תומר סגיס, וגם עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם; עדי מזרחי-שרקון - סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון; גיא אבן חן - סמנכ"ל שופרסל; אלרועי תורג’מן - מנכ"ל אופטיקנה; רני רוביו, -בעלי רשת הכושר ems ספורט; אסף אבישר - מנכ"ל חטיבת רכב פרטי בסמלת; רונן קרסו - סמנכ"ל איסתא ישראל; שחר אורן - סמנכ"ל שיווק דור אלון; יניב סנה - סמנכ"ל יוניברסל מקאן; ועוד. בין היתר התקיימו גם הופעות של טיילר ובן זיני, יונתן מרגי, תובל שפיר, רינת גבאי ועוד.
הנה גלריה מהאירוע.
ערן זרחוביץ' ושרון טייכר (צילום: אור גפן)
סמנכ"ל התכניות ברדיו ת"א רועי כ"ץ, סמנכ"לית השיווק אודליה ספרן, והמנכ"ל אבי משולם (צילום: אור גפן)
מנכ"ל גיתם BBDO עדו הר-טוב וילדיו (צילום: אור גפן)
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
איש חדשות 12 מנחם הורביץ', רעייתו תחיה (שתחייה),והנכדים (צילום: אור גפן)
איש יחסי הציבור של 102FM ושל פארק שפיים, דני לוי, עם אודליה ספרן (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר ונעמה קסרי (צילום: אור גפן)
כתבת ynet קרן נתנזון וכתב ישראל היום ערן סויסה
אופירה אסייג עם הילדים (צילום: אור גפן)
בן אילן, מנהל השיווק של ניסאן אינפינטי (צילום: אור גפן)
בן זיני וטיילור (צילום: אור גפן)
רועי כ"ץ, אבי משולם ואחד ממגישי התכניות בתחנה תומר סגיס (צילום: אור גפן)
אור ישראלי, אודליה ספרן, עינב גלילי ואבי משולם (צילום: אור גפן)
ד"ר רונית אלמוג, מגישת התכנית נשי אישי (צילום: אור גפן)
- 1.אודליה ספרן הזאת רותחת! (ל"ת)בעל טעם טוב 28/05/2019 16:58הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.