רייטינג

4.4% לפרק סיום העונה של פמת"א - וגם 100 אלף צפיות ביוטיוב

הנתונים בדיגיטל של התוכן בכאן 11 מרשימים. ספיישל בחירות של 'מונית הכסף' בקשת  הניב 15.6%, וניצח את 'אבודים' של רשת עם 12.1%
אלכסנדר כץ | (4)

ספיישל בחירות של מונית הכסף (קשת 12) הניב 15.6% בקרב היהודים ו-397 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה אבודים (רשת 13) 12.1% (331K).

 

הסדרה המשפטית של כאן 11 פמת"א סיימה עונה עם 4.4% (119K) וממוצע עונתי של 4.4% גם כן. אגב, כמעט 100 אלף צפיות נרשמו לפרק סיום העונה ביוטיוב. האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 8.9%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.3%, פרק סיום העונה של 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.5%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם עודד בן עמי - 9.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.

כאן 11: ערב ערב - 0.7%, העולם היום - 1.5%.

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0.1%, כולם ב-20 - 0.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 10.5%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.6%.

מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 13) 7.1%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 7.6%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) ניפקה 2.3%, ואחריה 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם שיא של 3.2%.  

ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הסתפקה ב-16.9% (451K),

חדשות 13 רשמה 9% (277K),

חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 4.8% (126K),

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דחוף עוד עונה אחת הסדרות הכי טובות לא נופל מפאודה (ל"ת)
    מעולה 12/03/2019 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אופק 04/03/2019 18:36
    הגב לתגובה זו
    תוכן איכותי ולא מתפשר, תמשיכו ככה ואל תרדו ??
  • 2.
    עולם הולך ונעלם. בקרוב גם האחרונים יפוטרו. תעשייה מתה (ל"ת)
    משעמם 04/03/2019 15:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עונה שניה לפמת"א תהייה? (ל"ת)
    אור 04/03/2019 13:14
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.