אדי גרצמן אפס. נפרדים באהבה במקאן
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

אדי גרצמן "אפס": ככה ייעשה למי שנוטש את מקאן - צפו

במשרד הפרסום נפרדו ממנהל הקריאייטיב שעבר לגיתם עם סרטון מצחיק המבוסס על פרסומת קוקה קולה המצרית זוכת הפרסים. אפילו יובל סגל נרתם למשימת ההכפשה
משה בנימין | (9)

מנהל הקריאייטיב אדי גרצמן, שעבר לאחרונה ממקאן תל אביב לגיתם BBDO, מרחק 20 צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל, "זכה" לסרטון פרידה משעשע מחבריו במקאן. 

הסרטון צולם במשרדי מקאן בכיכובם של עובדי המשרד כולל בכירי מחלקת הקריאייטיב כגון נדב פרסמן ואלדד ויינברגר ואפילו יובל סגל כוכב פרסומות לאומי קארד (לצד קרן מור) שבו טיפל בין השאר אדי גרצמן. הוא מבוסס כמובן על הפרסומת של קוקה קולה ממצרים, זוכת פרס הארד בפסטיבל קאן, שכבשה את העולם בעזרת החן ההומוריסטי שבה. 

הפרסומת המקורית שמבוססת על השיר "לדוד משה" נוצרה כדי לעקוף את הבלעדיות של פפסי על נבחרת הכדורגל הלאומית של מצרים כנותנת החסות, בעזרת הקראת הרכב הנבחרת על ידי שחקני הפינג פונג. בסרטון מקאן שגם בו שולב שולחן פינג-פונג עוסקים יותר בלהסביר את המהלך המטומטם של גרצמן "האפס" במעבר לגיתם. בסוף יצא מצחיק.

סרטון הפרידה של מקאן מאדי גרצמן

פרסומת קוקה קולה המקורית

הקייס סטאדי של פרסומת קוקה קולה

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אילן שילוח 18/02/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    חת'כת אפס
  • 8.
    וזה 18/02/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
    שיש לנו עובד כזה בחברה. זמן מיותר
  • 7.
    מוששששששש (ל"ת)
    יובל 18/02/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ערן 17/02/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    הכוונה כמובן לסרטון המקורי. אבל גם החיקוי של מקאן חמוד
  • 5.
    איזה דושים (ל"ת)
    וואו 17/02/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ואו. אווירה טובה והווי על הכיפאק במקאן. איזה פאן. (ל"ת)
    איזה קשקוש 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יהודית לב 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
    ומה בדיוק עשה פרסמן לבאומן ואם הוא לא השאיר חותם אז למה הוא חסר לכל כך הרבה אנשים? ומקדישים לו סרט? כמה נמוך
  • 2.
    מושלם (ל"ת)
    מושלם 17/02/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארט פארט 17/02/2019 15:59
    הגב לתגובה זו
    אבל סרטון חמוד
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.