אדי גרצמן אפס. נפרדים באהבה במקאן
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

אדי גרצמן "אפס": ככה ייעשה למי שנוטש את מקאן - צפו

במשרד הפרסום נפרדו ממנהל הקריאייטיב שעבר לגיתם עם סרטון מצחיק המבוסס על פרסומת קוקה קולה המצרית זוכת הפרסים. אפילו יובל סגל נרתם למשימת ההכפשה
משה בנימין | (9)

מנהל הקריאייטיב אדי גרצמן, שעבר לאחרונה ממקאן תל אביב לגיתם BBDO, מרחק 20 צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל, "זכה" לסרטון פרידה משעשע מחבריו במקאן. 

הסרטון צולם במשרדי מקאן בכיכובם של עובדי המשרד כולל בכירי מחלקת הקריאייטיב כגון נדב פרסמן ואלדד ויינברגר ואפילו יובל סגל כוכב פרסומות לאומי קארד (לצד קרן מור) שבו טיפל בין השאר אדי גרצמן. הוא מבוסס כמובן על הפרסומת של קוקה קולה ממצרים, זוכת פרס הארד בפסטיבל קאן, שכבשה את העולם בעזרת החן ההומוריסטי שבה. 

הפרסומת המקורית שמבוססת על השיר "לדוד משה" נוצרה כדי לעקוף את הבלעדיות של פפסי על נבחרת הכדורגל הלאומית של מצרים כנותנת החסות, בעזרת הקראת הרכב הנבחרת על ידי שחקני הפינג פונג. בסרטון מקאן שגם בו שולב שולחן פינג-פונג עוסקים יותר בלהסביר את המהלך המטומטם של גרצמן "האפס" במעבר לגיתם. בסוף יצא מצחיק.

סרטון הפרידה של מקאן מאדי גרצמן

פרסומת קוקה קולה המקורית

הקייס סטאדי של פרסומת קוקה קולה

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אילן שילוח 18/02/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    חת'כת אפס
  • 8.
    וזה 18/02/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
    שיש לנו עובד כזה בחברה. זמן מיותר
  • 7.
    מוששששששש (ל"ת)
    יובל 18/02/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ערן 17/02/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    הכוונה כמובן לסרטון המקורי. אבל גם החיקוי של מקאן חמוד
  • 5.
    איזה דושים (ל"ת)
    וואו 17/02/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ואו. אווירה טובה והווי על הכיפאק במקאן. איזה פאן. (ל"ת)
    איזה קשקוש 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יהודית לב 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
    ומה בדיוק עשה פרסמן לבאומן ואם הוא לא השאיר חותם אז למה הוא חסר לכל כך הרבה אנשים? ומקדישים לו סרט? כמה נמוך
  • 2.
    מושלם (ל"ת)
    מושלם 17/02/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארט פארט 17/02/2019 15:59
    הגב לתגובה זו
    אבל סרטון חמוד
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״