אדי גרצמן "אפס": ככה ייעשה למי שנוטש את מקאן - צפו
מנהל הקריאייטיב אדי גרצמן, שעבר לאחרונה ממקאן תל אביב לגיתם BBDO, מרחק 20 צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל, "זכה" לסרטון פרידה משעשע מחבריו במקאן.
הסרטון צולם במשרדי מקאן בכיכובם של עובדי המשרד כולל בכירי מחלקת הקריאייטיב כגון נדב פרסמן ואלדד ויינברגר ואפילו יובל סגל כוכב פרסומות לאומי קארד (לצד קרן מור) שבו טיפל בין השאר אדי גרצמן. הוא מבוסס כמובן על הפרסומת של קוקה קולה ממצרים, זוכת פרס הארד בפסטיבל קאן, שכבשה את העולם בעזרת החן ההומוריסטי שבה.
הפרסומת המקורית שמבוססת על השיר "לדוד משה" נוצרה כדי לעקוף את הבלעדיות של פפסי על נבחרת הכדורגל הלאומית של מצרים כנותנת החסות, בעזרת הקראת הרכב הנבחרת על ידי שחקני הפינג פונג. בסרטון מקאן שגם בו שולב שולחן פינג-פונג עוסקים יותר בלהסביר את המהלך המטומטם של גרצמן "האפס" במעבר לגיתם. בסוף יצא מצחיק.
סרטון הפרידה של מקאן מאדי גרצמן
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- מנהל קריאייטיב במקאן תל אביב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרסומת קוקה קולה המקורית
הקייס סטאדי של פרסומת קוקה קולה
- 9.אילן שילוח 18/02/2019 14:30הגב לתגובה זוחת'כת אפס
- 8.וזה 18/02/2019 14:24הגב לתגובה זושיש לנו עובד כזה בחברה. זמן מיותר
- 7.מוששששששש (ל"ת)יובל 18/02/2019 09:52הגב לתגובה זו
- 6.ערן 17/02/2019 19:23הגב לתגובה זוהכוונה כמובן לסרטון המקורי. אבל גם החיקוי של מקאן חמוד
- 5.איזה דושים (ל"ת)וואו 17/02/2019 17:25הגב לתגובה זו
- 4.ואו. אווירה טובה והווי על הכיפאק במקאן. איזה פאן. (ל"ת)איזה קשקוש 17/02/2019 16:13הגב לתגובה זו
- 3.יהודית לב 17/02/2019 16:13הגב לתגובה זוומה בדיוק עשה פרסמן לבאומן ואם הוא לא השאיר חותם אז למה הוא חסר לכל כך הרבה אנשים? ומקדישים לו סרט? כמה נמוך
- 2.מושלם (ל"ת)מושלם 17/02/2019 16:02הגב לתגובה זו
- 1.ארט פארט 17/02/2019 15:59הגב לתגובה זואבל סרטון חמוד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
