TV

אדי גרצמן "אפס": ככה ייעשה למי שנוטש את מקאן - צפו

במשרד הפרסום נפרדו ממנהל הקריאייטיב שעבר לגיתם עם סרטון מצחיק המבוסס על פרסומת קוקה קולה המצרית זוכת הפרסים. אפילו יובל סגל נרתם למשימת ההכפשה
משה בנימין | (9)

מנהל הקריאייטיב אדי גרצמן, שעבר לאחרונה ממקאן תל אביב לגיתם BBDO, מרחק 20 צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל, "זכה" לסרטון פרידה משעשע מחבריו במקאן. 

הסרטון צולם במשרדי מקאן בכיכובם של עובדי המשרד כולל בכירי מחלקת הקריאייטיב כגון נדב פרסמן ואלדד ויינברגר ואפילו יובל סגל כוכב פרסומות לאומי קארד (לצד קרן מור) שבו טיפל בין השאר אדי גרצמן. הוא מבוסס כמובן על הפרסומת של קוקה קולה ממצרים, זוכת פרס הארד בפסטיבל קאן, שכבשה את העולם בעזרת החן ההומוריסטי שבה. 

הפרסומת המקורית שמבוססת על השיר "לדוד משה" נוצרה כדי לעקוף את הבלעדיות של פפסי על נבחרת הכדורגל הלאומית של מצרים כנותנת החסות, בעזרת הקראת הרכב הנבחרת על ידי שחקני הפינג פונג. בסרטון מקאן שגם בו שולב שולחן פינג-פונג עוסקים יותר בלהסביר את המהלך המטומטם של גרצמן "האפס" במעבר לגיתם. בסוף יצא מצחיק.

סרטון הפרידה של מקאן מאדי גרצמן

פרסומת קוקה קולה המקורית

הקייס סטאדי של פרסומת קוקה קולה

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אילן שילוח 18/02/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    חת'כת אפס
  • 8.
    וזה 18/02/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
    שיש לנו עובד כזה בחברה. זמן מיותר
  • 7.
    מוששששששש (ל"ת)
    יובל 18/02/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ערן 17/02/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    הכוונה כמובן לסרטון המקורי. אבל גם החיקוי של מקאן חמוד
  • 5.
    איזה דושים (ל"ת)
    וואו 17/02/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ואו. אווירה טובה והווי על הכיפאק במקאן. איזה פאן. (ל"ת)
    איזה קשקוש 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יהודית לב 17/02/2019 16:13
    הגב לתגובה זו
    ומה בדיוק עשה פרסמן לבאומן ואם הוא לא השאיר חותם אז למה הוא חסר לכל כך הרבה אנשים? ומקדישים לו סרט? כמה נמוך
  • 2.
    מושלם (ל"ת)
    מושלם 17/02/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארט פארט 17/02/2019 15:59
    הגב לתגובה זו
    אבל סרטון חמוד
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.