28% צפו במשדרים המיוחדים מהפריימריז של הליכוד
הפריימריז בליכוד היו אמש (יום ג') במוקד השידורים בטלוויזיה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בסך הכל צפו כ-28% במשדרים המיוחדים מיד לאחר מהדורות החדשות. בחלוקה לערוצים הצפייה הייתה כך:
קשת 12: 15.3% (408K)
רשת 13: 8.5% (304K)
כאן 11: 3.6% (101K)
ערוץ 20: 0.8%
הפלטפורמה לפריים היא מהדורות החדשות, שם רשמה החדשות (קשת 12) את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג לפני מספר שבועות:
חדשות קשת 12: 15.7% (437K),
חדשות רשת 13: 9.5% (271K),
חדשות הערב (כאן 11): 3.9% (128K),
חדשות ערוץ 20: 1.2%.
לאחר המשדרים המיוחדים מונית הכסף (קשת 12) הניבה 11.1%, ואחריה המשך משדר פריימריז של 'החדשות' עם 11.8%. גב האומה (רשת 13) רשמה נתון נאה של 9.5%, ואחריה הצינור (רשת 13) עם 7.9%. עד כאן (כאן 11) רשמה 2.5%, ואחריה 'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.5%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם - 8.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי – 5%.
כאן 11: 'ערב ערב' - 1.2%.
ערוץ 20: 'ספורט ברשת עם גדי נס' - 0.2%, 'כולם ב-20' - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (החדשות) עם 10.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 6.6%, ואחריה 'ברקוד' (רשת 13) עם 7%.
'קלמן וסג"ל' (כאן 11) גירדה 1.5%,
בפער לא גדול מ'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.9%.
- 3.קשת כמה רמות מעל 13 06/02/2019 12:22הגב לתגובה זוכבר ארבעה ימים שערוץ 13 עם נתונים חד ספרתיים גרוע יותר מערוץ עשר. מי אשם? ליאור לנדברג וגולן יוכפז. עופו כבר הביתה. הרסתם את המהדורה. אפסים
- 2.התוצאות של התאגיד מגוחכות. שלא יספרו סיפורים, זה מגוחך. (ל"ת)רינה 06/02/2019 11:40הגב לתגובה זו
- 1.ערוץ 10 חנק למוות את תוכנית הבוקר של רשת (ל"ת)צפון 06/02/2019 10:32הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
