28% צפו במשדרים המיוחדים מהפריימריז של הליכוד
הפריימריז בליכוד היו אמש (יום ג') במוקד השידורים בטלוויזיה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בסך הכל צפו כ-28% במשדרים המיוחדים מיד לאחר מהדורות החדשות. בחלוקה לערוצים הצפייה הייתה כך:
קשת 12: 15.3% (408K)
רשת 13: 8.5% (304K)
כאן 11: 3.6% (101K)
ערוץ 20: 0.8%
הפלטפורמה לפריים היא מהדורות החדשות, שם רשמה החדשות (קשת 12) את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג לפני מספר שבועות:
חדשות קשת 12: 15.7% (437K),
חדשות רשת 13: 9.5% (271K),
חדשות הערב (כאן 11): 3.9% (128K),
חדשות ערוץ 20: 1.2%.
לאחר המשדרים המיוחדים מונית הכסף (קשת 12) הניבה 11.1%, ואחריה המשך משדר פריימריז של 'החדשות' עם 11.8%. גב האומה (רשת 13) רשמה נתון נאה של 9.5%, ואחריה הצינור (רשת 13) עם 7.9%. עד כאן (כאן 11) רשמה 2.5%, ואחריה 'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.5%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם - 8.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי – 5%.
כאן 11: 'ערב ערב' - 1.2%.
ערוץ 20: 'ספורט ברשת עם גדי נס' - 0.2%, 'כולם ב-20' - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (החדשות) עם 10.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 6.6%, ואחריה 'ברקוד' (רשת 13) עם 7%.
'קלמן וסג"ל' (כאן 11) גירדה 1.5%,
בפער לא גדול מ'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.9%.
- 3.קשת כמה רמות מעל 13 06/02/2019 12:22הגב לתגובה זוכבר ארבעה ימים שערוץ 13 עם נתונים חד ספרתיים גרוע יותר מערוץ עשר. מי אשם? ליאור לנדברג וגולן יוכפז. עופו כבר הביתה. הרסתם את המהדורה. אפסים
- 2.התוצאות של התאגיד מגוחכות. שלא יספרו סיפורים, זה מגוחך. (ל"ת)רינה 06/02/2019 11:40הגב לתגובה זו
- 1.ערוץ 10 חנק למוות את תוכנית הבוקר של רשת (ל"ת)צפון 06/02/2019 10:32הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.