הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

הכוכב הבא ומהפכה במטבח נחלשו; בלי ביבי - המהדורות יורדות

את הטבלה מובילה 'הכוכב הבא' עם 16.5%, ירידה של 2 נק' ביחס לשלישי שעבר. 6 הערוצים המשדרים מהדורות חדשות איבדו בחישוב מצרפי 15% ביחס ליום שלפני כן
אלכסנדר כץ | (1)

הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג היומית, עם 16.5% בקרב היהודים ו-448 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית  עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה מהפכה במטבח (רשת 13) 10.5% (387K). 2 התכניות איבדו רייטינג בשבוע האחרון, 'הכוכב' ירידה ב-2 נקודות, ו'מהפכה' בכחצי נקודה.

 

השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון נאה של 5.2% (123K), ועקף את הודו לה'סלפי (ערוץ עשר) עם 4.1% (130K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) גירדה 0.9%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 10.8%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5.2%, 'החיים על פי דביר' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.5%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ עשר) - 2.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.3%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.3%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 11.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.9%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 7.1%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4.7%,

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.8%

תכנית אקטואליה יומית בשידור חי (ערוץ 9) בין 17:00-20:00, רשמה 1.1% (ו-5.6% בקרב המגזר דובר הרוסית),

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת רשמה 14% (422K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.3% (281K)

(בחישוב מצרפי: 22.3% ו-703K).

חדשות עשר צמודה לרשת עם 7.9% (250K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.1% (110K),

חדשות ערוץ 9 הניבה 2% (10.5% בקרב קהל דוברי הרוסית),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.2% (26K).

 

הנה נתון מעניין על הצהרת נתניהו שלשום: המהדורות ב-6 הערוצים (קשת, רשת, עשר, כאן, ערוץ 20 וערוץ 9) רשמו באותו ערב ממוצע של כמעט 44%. יממה לאחר מכן, בלי הבילדאפ של הנאום, הרייטינג המצרפי כבר עמד על 37.5%, ירידה של כ-15%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ביבי הוא המלך! (ל"ת)
    מירב 09/01/2019 23:55
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״