ליאור שפר רשת 13
צילום: יח"צ

מנהל הדוקו של רשת 13 ליאור שפר פורש מתפקידו

פרסום ראשון: שפר עוזב את רשת לאחר שנתיים כמנהל מחלקת הדוקו, שאחראית הייתה בין היתר ל'סאלח פה זה ארץ ישראל', 'אמבולנס' וגם התכנית 'המערכת' שירדה מן האוויר
אלכסנדר כץ | (4)

ליאור שפר עוזב את רשת לאחר כשנתיים בתפקיד מנהל הדוקו של הזכיינית והערוץ - כך נודע לאייס. בשלב זה לא ברור האם יגויס מחליף לפונקציה זו, או שהיא תטופל במסגרת פונקציה שתטפל בפרויקטים מיוחדים.

 

כמנהל מחלקת הדוקו, אחראי שפר לסדרה 'סאלח פה זה ארץ ישראל' שהולידה שיח רחב ברשתות החברתיות, ולמאות פולו-אפים בכלי התקשורת השונים. הוא היה אחראי גם לפיתוח פרויקטים חדשים, סדרות וסרטים דוקומנטריים באורך מלא כגון 'אלבום פרטי', 'סרט בורקס' ו'אולסי פרי', והיה אחראי על תכנית התחקירים 'המערכת' בהובלת מיקי חיימוביץ, שהשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי היא יורדת מהאוויר בשל נתוני צפייה נמוכים.

 

הפרויקט האחרון של שפר ברשת 13 הוא '"אמבולנס', סדרה דוקומנטרית בת 10 פרקים שליווה כעורך אחראי. הסדרה מתלווה לצוותי מגן דויד אדום שמצילים חיים מסביב לשעון. לפני יותר מ-20 שנה שימש כמפיק הסדרה 'בת ים - ניו יורק', ביים 3 עונות של 'יצאת צדיק', והיה תסריטאי, במאי ומפיק של תכניות רבות לאורך שנים רבות.

 

שפר אישר את הפרטים, ומסר: "לאחר כשנתיים פוריות ומלאות עשייה וסיפוק ברשת, בחרתי להמשיך לתפקידי ניהול נוספים, שיסתמכו על ניסיוני כבמאי עורך תוכן ויוצר בז'אנרים מגוונים. אני מודה להנהלת רשת, לחברי וליוצרים הנפלאים שהייתה לי הזכות לעבוד איתם".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    לפי הפרוייקטים הכושלים שצויינו כנראה שקיבל כסא מפלט (ל"ת)
    David 19/06/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שפר. אין עליך (ל"ת)
    אלון 05/06/2018 21:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לתאגיד השידור (ל"ת)
    נתנאל 01/06/2018 10:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איש מוכשר ואמיתי, המון הצלחה בדרך שתבחר (ל"ת)
    יעל 31/05/2018 16:11
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.