האח הגדול עונה 8
צילום: יח"צ

בצל פרשת 4000: בזק קיבלה הצעה לשת"פ עם האח הגדול

במשך שנים הייתה בזק הספונסרית הראשית של 'האח הגדול', עד 2014. עם מעבר זכויות השידור מקשת לרשת, בזק קיבלה הצעה לחסות מרכזית
אלכסנדר כץ |

רשת נערכת להשקת האח הגדול, לראשונה תחת כנפי ערוץ רשת 13. בין היתר מדובר בשיתופי פעולה תוכניים ומסחריים וחסויות פרסומיות עם חברת מהגדולות במשק הישראלי. לאייס נודע כי בין החברות עמם מקיימת רשת מגעים, נמצאת בזק שקיבלה הצעה לשיתוף פעולה מסחרי כזה.   העונה הראשונה של האח הגדול עלתה לאוויר בספטמבר 2008 בקשת, ומאז שודרו 10 עונות בקשת - 8 רגילות ו-2 עונות VIP. עם כניסתה של אנדמול כשותפה בזכיינית רשת, היה ברור כי הזכויות יעברו בהקדם לרשת, וכך קרה, כשהזכויות יצאו מידיה של קשת עם סיום העונה הסדירה השמינית בסוף מארס 2017.   העונה החדשה צפויה לעלות לאוויר קצת לפני הקיץ, ולהסתיים לפני החגים. בין היתר יוחלפו המגישים - כשבורסת השמות נמצאת בשיאה. ברשת בונים על המותג הזה, כנראה מותג הטלוויזיה הגדול בהיסטוריה של הטלוויזיה המסחרית בישראל, שיעלה לראשונה בעידן של 3 ערוצים מסחריים, ועל פי הנראה עם נתוני צפייה שיהיו נמוכים יותר מאלו שהפורמט הורגל להם לאורך השנים.   מאז השקת התכנית בקשת לפני כעשור, העניקה בזק את החסות המרכזית לתכנית. ב-2015 החלה HOT להעניק את החסות בסכום דומה של כ-2 מיליון שקלים על פי הערכות, ובהמשך גם איקאה נתנה חסות לתכנית. שיתוף הפעולה המסחרי בתכניות מסוג זה באה לידי ביטוי בנוכחות מאסיבית במקבצי פרסום, ברייק זהב בתכנית הגמר, תוכן שיווקי, ניראות בדיגיטל ועוד.   בבזק בכל מקרה בודקים את ההצעה והאם היא משתלבת באסטרטגיה התקשורתית והשיווקית של החברה לשנה הקרובה. יש לזכור גם כי בזק נמצאת בתקופה מאתגרת מבחינתה - בצל החקירה הפלילית של בעליה שאול אלוביץ' בפרשת תיק 4000.   מבזק נמסר: "אנחנו לא מתייחסים למהלכים ולתכניות עתידיות".   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה