אייל הובר לוי
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום של סולתם רדד עובר ל-d-say

תקציב הפרסום של סולתם רדד עומד על כ-5 מיליון שקלים לשנה. בחברה מחזיקה משפחת מאיו שהייתה בעבר הבעלים של רשת נעמן
משה בנימין | (1)

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אמיר 18/05/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה אבל תזכרו שמנהלי שיווק מצייצים מחכים לראות אם תעמדו באתגר הזה. אנחנו נהיה שם כדי לעקוב ואם יתאפשר אז גם נרים לכם. מוזמנים לעשות לנו לייק