סופ"ש השקות: צביקה הדר בשישי עם 17.2%, לה פמיליה עם 9.4%
סוף השבוע האחרון בטלוויזיה התאפיין במספר השקות חדשות, בראשן תכנית האירוח של צביקה הדר לתכנית 'מחר שבת' ביום שישי, ערוץ 2, רשת. הדר פתח עם נתון נאה של 17.2%. אמש במוצ"ש 'לה פמיליה' בערוץ 10 פתחה עונה חדשה משלה עם 9.4% וביום חמישי המשחק המסקרן בין הפועל באר שבע לבשיקטש בערוץ 2, רשת, הניב 10.9%. מוצ"ש היהודים, אליעד נחום ואמיר דדון הופיעו אמש ב-The voice אבל לא הצליחו להקפיץ אותה למספרים של תחילת העונה. עם זאת נרשמה עלייה קלה ל-26.5%. מנגד 'גב האומה' בערוץ 10 עם 10.6%. שידור חוזר של 'מחר שבת' שהושקה בשישי עם 10.2%. ראש בראש בפרה פריים: הכל כלול - המוסף (ערוץ 10) עם 3.8%, המטה (ערוץ 10) עם 5.5% סדר עולמי (חדשות 2) עם 8.6% פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם12.1%. בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 25.5% מול 'המגזין' עם 9.1% יום שישי שי בשידור (ערוץ 10) עם 7.3%, המועדון (רשת, ערוץ 2) עם 10.9% סלבריישן (רשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 6.9%, תראו מי שואל (ש.ח, ערוץ 10) עם 2.4%. ראש בראש בפרה פריים: חדשות 2 סיכום שבוע עם 11.3% מול שישי סיכום שבוע בערוץ 10 עם 6.6%, בגזרת החדשות: אולפן שישי עם 16.1% מול שישי עם אילה חסון 8%. בערוץ 1המהדורה הראשונה בהגששתה של רדיד כאמל מריח עם 3.3% יום חמישי פנים אמיתיות בערוץ 10 עם 10.1% מול המערכת ברשת, ערוץ 2 עם 15.4%. הצינור (ערוץ 10) עם 8.7%, נוסבאום וגולדשטיין (ערוץ 10) עם 6.6%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.3%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 4.2%, פינס (ש.ח, ערוץ 10) עם 2.5%. ראש בראש בפרה פריים: לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 8.1%, שש (חדשות 2) עם 9.1%, גיא פינס (ערוץ 10) עם 8.3%, שיחת היום (חדשות 2) עם 10.8%, תכנית חסכון (חדשות 2) עם 12.9%. בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 19.1% מול 9.2% לחדשות 10. מבט בהגשתו של אמיר אבגי עם 5.4%.
- 1.היו זמנים 20/02/2017 15:11הגב לתגובה זוהדר סטנדפיסט מעולה ומגיש במעגל גרוע

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
