
ראנקי תטפל בתקציב הדיגיטל של סמארט-טרייק
חברת ראנקי (Ranky) בבעלותם של שחר שמיר ויואב וילנר קיבלה את תקציב הפרסום הדיגיטלי של סמארט-טרייק (SmarTrike), חברה בינלאומית המשווקת מוצרי תינוקות וילדים ביותר מ-80 מדינות בעולם.
"לאור הפריסה הבינלאומית הרחבה, תקציבי הפרסום הינם משמעותיים ועומדים בקנה אחד עם חברות בינלאומיות מקבילות. בשנים האחרונות החברה שמה דגש על נושא הדיגיטל ויחד עם ראנקי מתמודדת עם האתגרים הרבים שמציב ערוץ השיווק הדיגיטלי", כך לדברי אסתי לרמן-סמילג, מנהלת מחלקת המרקום בחברה.
Ranky היא חברת שיווק דיגיטלי שנוסדה בשנת 2013 על ידי וילנר ושמיר, המשמשים גם כמנטורים לסטרטאפים בתכניות יזמות שונות בישראל, לונדון וניו יורק. בחברה מציינים כי היא ליוותה למעלה מ-160 לקוחות עולמיים, בעיקר סטרטאפים וחברות גלובאליות, על תחומי השיווק כגון שיווק תוכן, SEO, קמפיינים ממומנים, מדיה חברתית, ASO ופתרונות צמיחה יצירתיים.
יואב וילנר, מנכ"ל ראנקי: "אני גאה ושמח בכל פעם שחברה גדולה ובינלאומית בוחרת בנו לפרוץ את גבולות השיווק המסורתי. מרבית הלקוחות שלנו הם סטרטאפים גדולים ומוצלחים, ולכן אנחנו מביאים זוויות מאוד מעניינות בפרסום של חברות גלובליות כמו סמארט טרייק. מעבר לזה, האחיין שלי לא עוזב את הסמארט-טרייק שלו, ולכן אני גם יודע שהמוצר שלהם מעולה כמו המוניטין שלהם".
- 8.רועי 10/02/2017 13:03הגב לתגובה זוכל מגע שלי עם החבר'ה האלה היה מהנה ומרתק. במיוחד יואב המנכ"ל, תותח עולם, הגון וישר.
- 7.מנסיון- מקצועיים ביותר.נהנה לעבוד איתם. (ל"ת)מנכ"ל חברת סטרטאפ 09/02/2017 11:15הגב לתגובה זו
- 6.בהתחלה קראתי סמארט, אחר כך קראתי טרייק :) אבל שיהיה המון הצלחה (ל"ת)הקורא בקלפים 08/02/2017 20:38הגב לתגובה זו
- 5.וואוו אחד הלקוחות המזעזעים, פשוט סיוט של בנאדם. (ל"ת)נו מה? 08/02/2017 20:18הגב לתגובה זו
- 4.מברוקקקקקקקקקק (ל"ת)טופי 08/02/2017 20:14הגב לתגובה זו
- 3.אלופים !!! בהצלחה !! (ל"ת)דנה 08/02/2017 19:51הגב לתגובה זו
- 2.קדימהההה!!!! (ל"ת)סמארט 08/02/2017 18:19הגב לתגובה זו
- 1.אלעד 08/02/2017 17:50הגב לתגובה זוכל הכבוד וישר כוח! שיהיה בהצלחה. בחירה נכונה של סמארטרייק.