רייטינג

תיקו לברצלונה וריאל, ניצחון ל-ONE: כמעט 12% לקלאסיקו

המשחק רשם נתון גבוה למרות ששודר אחה"צ. 'מהפכה במטבח' סגרה עונה 2 עם שיא של 29.8%. יום ו': רק 2.8 ל'סיבה למסיבה'. יום ה': 20.2% 'המערכת'
אלכסנדר כץ |

מהפכה במטבח אמנם סיימה עונה עם שיא עונתי, אבל את סקירת הרייטינג נתחיל דווקא במשחק הסופר-קלאסיקו ששוחק בשעות אחר הצהריים בספרד. מנתונים לא רשמיים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התיקו 1:1 בין ברצלונה לריאל מדריד, שהחל ב-17:30 ושודר בערוץ ONE, ניפק נתון נהדר של 11.6%.

 

ונחזור לפריים-טיים, עם פרק סוף העונה של 'מהפכה במטבח' (רשת, ערוץ 2) עם השף אסף גרניט שהניבה שיא של 29.8%, וממוצע עונתי של 26.8%, דומה יחסית לעונה הראשונה, אז הממוצע עמד על 27.2%. מנגד רשמה גב האומה (ערוץ 10) עם האורחים ח"כ דוד ביטן ובת חן סבח, יוצרת וכוכבת הסדרה מטומטמת של HOT, רייטינג של 11.1%.

 

'הקול של מירי מסיקה' (רשת, ערוץ 2) לקידום התכנית The voice, הניבה 15.3%, ואחריה שידור חוזר של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 11%. 'בנות הזהב' (ערוץ 10) קיבלה 5.3%, ואחריה שידור חוזר של 'הרוסים' (ערוץ 10) עם 2.3% ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 1.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 13.4%, מול 'המטה' (ערוץ 10) עם 7.1%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 21.7% מול 10.8% ל'המגזין' (ערוץ 10). 'חדשות השבת' (ערוץ 1) הניבה נתון גבוה של 5.6%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.7%.

 

 

יום ו'

 

 

התכנית הטוב מכולם (רשת, ערוץ 2) הניבה 16.1%, ושידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת ,ערוץ 2) עם 9.8%. מנגד קיבלה שי בשידור (ערוץ 10) 8.6%, ואחריה הסדרה הרוסים (ערוץ 10) עם 4.6%. התכנית השנייה של סיבה למסיבה (ערוץ 1) עם רבקה מיכאלי, הסתפקה ב-2.8%, אחרי ה-4.2% שקיבלה בתכנית הראשונה.

 

שידור חוזר של 'הקול של שלומי שבת' (רשת, ערוץ 2) ניפק 6.4%, לקט של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) הניב 3.4%, והסרט 'משוגעים מאהבה' (ערוץ 10) עם 2.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 13.2%, מול 6.4% לזו של 'שישי' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשה 15.8% מול 7.9% ל'שישי' (ערוץ 10) ו-3.6% ל'יומן' (ערוץ 1).

 

 

יום ה'

 

 

המערכת (רשת, ערוץ 2) הניבה 20.2%, ואחריה שש אימהות (רשת, ערוץ 2) עם 12.9%. מנגד ניפקה נוסבאום וגולדשטיין (ערוץ 10) 9.5%, ואחריה 'הצינור' (ערוץ 10) עם 7.7%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 7.7%, 'רפי אינטימי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.3%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) רשמה 11.6%, ובהמשך 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.3%. מנגד זכתה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ב-8.7%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 20.4% מול ערב טוב ל'חדשות 10' עם 12%, ובסך הכל שבוע טוב מאד מבחינת המהדורה – עם ממוצע של 11.7%, הנתון השבועי הגבוה ביותר מאז ינואר. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.3%.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.