ההצלחה הפנומנאלית בבגרויות הגיעה לקרב שלטי חוצות בין גבעת שמואל לרמת גן
אחוז הזכאות לבגרות בגבעת שמואל עמד בשנה החולפת על כמעט 91%, מה שמעמיד אותה בצמרת הישובים עם אחוז הזכאות הגבוה בישראל. וכמו כל ישוב גאה הנשלט על ידי פוליטיקאים צמאי הצלחות שחייבים להציג קבלות לציבור, הדבר הפך בשבוע האחרון לקמפיין שכולל פרסומות בערוצי הטלוויזיה, אתר mako ושילוט חוצות.
נכון, 91% זה בהחלט נתון מכובד, רק מה – חלק לא קטן מהתלמידים בגבעת שמואל לומדים במוסדות החינוך של רמת גן השכנה. וכאן גם מגיעה התגובה של רמת גן לקמפיין של גבעת שמואל.
הקמפיין של גבעת שמואל
הבוקר עלתה עיריית רמת גן עם קמפיין שילוט חוצות משלה, כדי להבהיר את שראוי הבהרה לדעתה. בשילוט שהוצב בין היתר בכניסה לגבעת שמואל, נכתב כי "רמת גן שמחה להעניק גם לתלמידי גבעת שמואל חינוך מצוין...".
מעיריית רמת גן נמסר: "גבעת שמואל פרסמה את נתוני הזכאות לבגרות המרשימים גם בעיר רמת גן ונראה כי בתום לב שכחה להסביר היכן זוכים ילדי העיר לחינוך המצוין הזה. עיריית רמת גן גאה להעניק גם לילדי גבעת שמואל חינוך איכותי והישגי".
- ICR מתקדמת בשני פרויקטים של התחדשות בר"ג ובגבעתיים
- חברת רייק קיבלה היתר בנייה למגדל בשדרות הילד ברמת גן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד נמסר כי "אנו מברכים על כך שגם ברמת גן לא נשארו אדישים לקמפיין המוצלח שגרר תגובות חיוביות רבות ומודים להם על הצטרפותם לקמפיין. עובדתית יצוין כי רבים מילדי גבעת שמואל לומדים בגבעת שמואל ורבים מילדי העיר לומדים גם ברמת גן, לה רוחשת גבעת שמואל כבוד רב. לנתון זה אין כל קשר לעובדה שגבעת שמואל היא העיר עם אחוז הזכאות לבגרות הגבוה בישראל".
- 2.בגבעת שמואל אין תיכון חילוני! כל חילוני גבעת שמואל לומדים ברמת גן (ל"ת)חגית 06/02/2016 18:24הגב לתגובה זו
- 1.הגיע הזמן שגבעת שמואל תהיה שכונה של רמת-גן (ל"ת)עומר 21/01/2016 18:13הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
