X פקטור. העונה החדשה
צילום: צילום מסך
רייטינג

'X פקטור' מתחזקת בנקודה - אבל לא מצליחה לשחזר עדיין את נתוני העונה הראשונה

התחזקה בנקודה ל-27.7%, מול ירידה של 'גב האומה' לנתון חד ספרתי. ביום שישי: נתון פושר ל'מלחמת המינים'. ביום חמישי: ירידה של 4 נק' ל'אבודים'
אלכסנדר כץ |

X פקטור מובילה את ערב הצפייה אמש (שבת) עם 27.7%, עם עלייה קלה ביחס לפרק שעבר בו קיבלה 26.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ועדיין, התכנית לא מצליחה לשחזר את נתוני העונה הראשונה ששודרה בחורף של שנת 2013-2014.

 

גב האומה (ערוץ 10) ירידה טיפה ביחס לשבוע שלפני כן, וקיבלה נתון חד-ספרתי של 9.9%. הסדרה חברות (ערוץ 10) עם 9.5%. 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) הניבה 16%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) עם 7.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.7%, מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 3.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 19.8%, מול 8.6% ל'המגזין' (ערוץ 10). בערוץ 1 – 'חדשות השבת' עם 3.4%, ו'רואים עולם' שקיבלה 5.6%.

 

יום שישי

 

מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) פושרת עם 14.1%, לפני סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 8.8%. שי בשידור (ערוץ 10) עם 6%, ואחריה 'פוטו ריבה' (ערוץ 10) עם 3.3%. שידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.9%, והסרט 'קוד השתיקה' (ערוץ 10) עם 1.4%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 13.9%, גבוה מהשבוע שלפני כן, ועדיין נתון פושר מאד. 'יומן' (ערוץ 1) רשמה 4.9%, ועקפה את 'שישי' (ערוץ 10) שנחכה מ-7% ל-4.7%.

 

יום חמישי

 

אבודים (רשת, ערוץ 2) איבדה 4 נקודות ביחס לפרק שעבר, וקיבלה 20.8%. הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-18.9%. מנגד, תראו מי שואל (ערוץ 10) קיבלה 8.4%, 'אשתו של גיורא' (ערוץ 10) רשמה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 3.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 8.6%, ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 2.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.9%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 5.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך של 17.1%, מול 'חדשות 10' שלא מזנקת בעקבות וכך ורושמת 9.7%. 'מבט' (ערוץ 1) זכתה ב-4.4%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״