X פקטור. העונה החדשה
צילום: צילום מסך
רייטינג

'X פקטור' מתחזקת בנקודה - אבל לא מצליחה לשחזר עדיין את נתוני העונה הראשונה

התחזקה בנקודה ל-27.7%, מול ירידה של 'גב האומה' לנתון חד ספרתי. ביום שישי: נתון פושר ל'מלחמת המינים'. ביום חמישי: ירידה של 4 נק' ל'אבודים'
אלכסנדר כץ |

X פקטור מובילה את ערב הצפייה אמש (שבת) עם 27.7%, עם עלייה קלה ביחס לפרק שעבר בו קיבלה 26.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ועדיין, התכנית לא מצליחה לשחזר את נתוני העונה הראשונה ששודרה בחורף של שנת 2013-2014.

 

גב האומה (ערוץ 10) ירידה טיפה ביחס לשבוע שלפני כן, וקיבלה נתון חד-ספרתי של 9.9%. הסדרה חברות (ערוץ 10) עם 9.5%. 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) הניבה 16%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) עם 7.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.7%, מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 3.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 19.8%, מול 8.6% ל'המגזין' (ערוץ 10). בערוץ 1 – 'חדשות השבת' עם 3.4%, ו'רואים עולם' שקיבלה 5.6%.

 

יום שישי

 

מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) פושרת עם 14.1%, לפני סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 8.8%. שי בשידור (ערוץ 10) עם 6%, ואחריה 'פוטו ריבה' (ערוץ 10) עם 3.3%. שידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.9%, והסרט 'קוד השתיקה' (ערוץ 10) עם 1.4%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 13.9%, גבוה מהשבוע שלפני כן, ועדיין נתון פושר מאד. 'יומן' (ערוץ 1) רשמה 4.9%, ועקפה את 'שישי' (ערוץ 10) שנחכה מ-7% ל-4.7%.

 

יום חמישי

 

אבודים (רשת, ערוץ 2) איבדה 4 נקודות ביחס לפרק שעבר, וקיבלה 20.8%. הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-18.9%. מנגד, תראו מי שואל (ערוץ 10) קיבלה 8.4%, 'אשתו של גיורא' (ערוץ 10) רשמה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 3.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 8.6%, ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 2.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.9%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 5.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך של 17.1%, מול 'חדשות 10' שלא מזנקת בעקבות וכך ורושמת 9.7%. 'מבט' (ערוץ 1) זכתה ב-4.4%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.