פחות מחודש וחצי ליום הבוחר: 'ישראל היום' ישיק מיני-סייט מיוחד לבחירות
על רקע מערכת הבחירות הסוערת, צפוי ישראל היום להשיק היום (יום ה') מיני-סייט ייעודי לבחירות. את האתר שיופיע בתוך אתר האינטרנט של העיתון, תערוך ליטל שמש, שמשמשת גם כמגישה הראשית של משדרי הווידאו של 'ישראל היום'. נושא האקטואליה במיני-סייט יהיה תחת אחריותם של ראשי דסק האינטרנט והעורכים איתי ברגר, מעיין רודה ויעל נשיא.
בישראל היום מתקשים להביא את אתר האינטרנט שלהם לחשיפה גבוהים, בדומה לנתוני החשיפה הגבוהים מאד של הפרינט. גורמים בתעשייה מעריכים כי גם האייטמים באתר וגם כתבות הווידאו זוכים לנתוני גלישה נמוכים יחסית, בטח ביחס למתחרים המרים של קבוצת ידיעות אחרונות, אתר ynet.
לקבוצת 'ישראל היום' נוסף בחודש אפריל האחרון גם אתר NRG, אולם על פי ההסכם, ישראל היום לא יכול לעשות בו שימוש בשנה הראשונה לרכישה. בחודשים האחרונים עלתה הסברה כי NRG ישמש כפלטפורמה האינטרנטית החדשה של עיתון ישראל היום, וזאת משום ש-NRG כבר הפך למותג וזוכה לנתח כניסות נאה. ואולם, בהמשך התברר כי בישראל היום בוחנים את האפשרות להקים אתר אינטרנט חדש בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, וכי נעשו כבר פניות לאנשי תקשורת עם הצעות להצטרף למיזם החדש.
אהרון (לאפי) לפידות, סגן עורך ישראל היום ומנהל הניו מדיה שלו, מכחיש כי ישנה כוונה להקים אתר בסכומי כסף גדולים, אבל מאמין כי האתר הנוכחי עוד ישתדרג בצורה משמעותית בעתיד. לדבריו, המיני-סייט החדש לבחירות אמור להיות - מעבר לידיעות וטורי הדעות שיפורסמו בו - עמוד חווייתי לגולש, למשל אלמנט שיודע היכן להציב את הגולש על הסקאלה הפוליטית בהתאם לשאלות עליהן הוא עונה, בדומה לפיצ'ר שקיים באתר MAKO. בישראל היום גיבשו את הפיצ'ר הזה בשיתוף עם מכון הסקרים 'הגל החדש'.
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- "נתניהו נתן הנחיה ברורה לעצור את חוק 'ישראל היום' בוועדת הכנסת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המיני-סייט אופיין ונוהל על ידי זוהר ראובני, ראש מחלקת הווידאו בעיתון. הוא יציג היכן הקלפי של הגולש, שאלה יומית על הפרק, והגדלה של תכני הווידאו שיפיק האתר. נציג גם את הטו ויטרים ודפי הפייסבוק של כל המתמודדים ואלה שקשורים לבחירות. "העיצוב שונה לחלוטין מהעיצוב של האתר הרגיל", אומר לפידות.
לפידות מסרב לחשוף את נתוני הגלישה של אתר ישראל היום, אבל שולל מכל יסוד כי האתר סובל ממיעוט גולשים. "האתר נהנה מטרפיק עצום", הוא אומר. "דף הפייסבוק שלנו למשל עם כמעט 500 אלף לייקים, הוא מכשיר מדהים להבאת גולשים לאתר. מספר ההקלקות מהפייסבוק נמדד במיליונים בכל חודש. השדרוג הדרגתי שאנחנו עושים יבוא לידי ביטוי גם בטרפיק".
- 1.מה יעשו בישראל היום אחרי שביבי יפסיד ? (ל"ת)סקרן 12/02/2015 15:36הגב לתגובה זו
- שי א שמכיר 13/02/2015 17:49הגב לתגובה זומכיר את ליטל, היא מוכשרת בטירוף ואם מישהו יכול להצליח בזה--זה היא!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
