Pango ו-wobi מטעות את הציבור? המתחרות דורשות להוריד את הפרסומת
מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד יצטרך להחליט האם להוריד מהאוויר את הפרסומת של חברת Pango בשיתוף חברת השוואת הביטוחים WOBI, זאת לאחר שמתחרותיה של Pango טוענות כי הפרסומת אינה מדויקת, יש בה מן ההטעיה כלפי קהל הצרכנים ולכן על הרשות למנוע את שידורה.
בפרסומת המדוברת שעלתה לאוויר בשבועיים האחרונים מבטיחה Pango חנייה חינם לכל השנה בכחול לבן, ללקוחות שירכשו ביטוח מקיף ב-wobi. בפנייה שהועברה לרשות השנייה נטען כי "דברים אלה מהווים הטעיה של הציבור". לטענת העותרים השירותים המוצעים על ידי Pango הם "מתוקף זכייתה במכרז שפרסמה בעניין החברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי. עם זאת ההתקשרות בין 'מילגם' החברה ש-Pango בבעלותה לבין החברה למשק וכלכלה מכוח המכרז עתידה להסתיים ביום 25.4.2015. לאחר מכן, המשך מתן השירות על ידי פנגו, מותנה בזכייתה במכרז שיפורסם, דבר שכלל אינו וודאי".
לפיכך נטען כי "ההתחייבות של wobi, כפי שהיא מוצגת בפרסומת, להעניק למי שירכוש ביטוח מקיף לרכב שירותי חניה סלולרית בחינם למשך שנה באמצעות פנגו, כלל אינה אפשרית ומהווה הטעייה של הציבור".
מהרשות השנייה נמסר לאייס כי "המכתב התקבל והטענות המועלות בו נמצאות כרגע בבדיקה".
- 2.אורי 19/11/2014 22:21הגב לתגובה זומה מבעיה במכרז באפריל. מקסימום חברת הביטוח תצטרך לפצות את מקבל ההטבה במשהו אחר. בשווי המשך ההטבה אחלה מבצע ובמקום לבכות שכולם יתנו הטבות ללקוחות שתהיה תחרות. כל הכבוד לפנגו וחברת הביטוח
- תגובה לחמוד מפנגו 19/11/2014 23:01הגב לתגובה זועל אף שאתה עובד בפנגו (זה מסריח מהתגובה שלך), כל בר דעת יכול להבין שלא הגיוני שניתנת הבטחה להטבה שנתית שאי אפשר להבטיח.
- 1.כרגיל דופקים את הצרכנים (ל"ת)יניב 19/11/2014 18:21הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
