Pango ו-wobi מטעות את הציבור? המתחרות דורשות להוריד את הפרסומת

בפנייה לרשות ה-2 טוענות מתחרותיה של Pango כי זו חייבת לזכות במכרז חדש, שכלל לא בטוח שתזכה בו, כדי להעניק ללקוחות חנייה חינם כל השנה
משה בנימין | (3)

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד יצטרך להחליט האם להוריד מהאוויר את הפרסומת של חברת Pango בשיתוף חברת השוואת הביטוחים WOBI, זאת לאחר שמתחרותיה של Pango טוענות כי הפרסומת אינה מדויקת, יש בה מן ההטעיה כלפי קהל הצרכנים ולכן על הרשות למנוע את שידורה.

בפרסומת המדוברת שעלתה לאוויר בשבועיים האחרונים מבטיחה Pango חנייה חינם לכל השנה בכחול לבן, ללקוחות שירכשו ביטוח מקיף ב-wobi. בפנייה שהועברה לרשות השנייה נטען כי "דברים אלה מהווים הטעיה של הציבור". לטענת העותרים השירותים המוצעים על ידי Pango הם "מתוקף זכייתה במכרז שפרסמה בעניין החברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי. עם זאת ההתקשרות בין 'מילגם' החברה ש-Pango בבעלותה לבין החברה למשק וכלכלה מכוח המכרז עתידה להסתיים ביום 25.4.2015. לאחר מכן, המשך מתן השירות על ידי פנגו, מותנה בזכייתה במכרז שיפורסם, דבר שכלל אינו וודאי".

לפיכך נטען כי "ההתחייבות של wobi, כפי שהיא מוצגת בפרסומת, להעניק למי שירכוש ביטוח מקיף לרכב שירותי חניה סלולרית בחינם למשך שנה באמצעות פנגו, כלל אינה אפשרית ומהווה הטעייה של הציבור".

מהרשות השנייה נמסר לאייס כי "המכתב התקבל והטענות המועלות בו נמצאות כרגע בבדיקה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורי 19/11/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    מה מבעיה במכרז באפריל. מקסימום חברת הביטוח תצטרך לפצות את מקבל ההטבה במשהו אחר. בשווי המשך ההטבה אחלה מבצע ובמקום לבכות שכולם יתנו הטבות ללקוחות שתהיה תחרות. כל הכבוד לפנגו וחברת הביטוח
  • תגובה לחמוד מפנגו 19/11/2014 23:01
    הגב לתגובה זו
    על אף שאתה עובד בפנגו (זה מסריח מהתגובה שלך), כל בר דעת יכול להבין שלא הגיוני שניתנת הבטחה להטבה שנתית שאי אפשר להבטיח.
  • 1.
    כרגיל דופקים את הצרכנים (ל"ת)
    יניב 19/11/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.