ניב חורש וזיו קורן. ראובני פרידן
צילום: יח"צ

לוקחים את כל הקופה: 'תדיראן גרופ' מעבירה את התקציב לראובני פרידן

הקבוצה שמייבאת מספר רב של מותגים נפרדת ממקאן תל אביב ושמעוני פינקלשטיין ומרכזת הכל בראובני. התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום ראובני פרידן הוא המרוויח הגדול מרה-הארגון שערכה קבוצת תדיראן גרופ במערך הפרסום שלה. לאחר מספר שנים בהן עבדה בצמוד ל-2 משרדי פרסום: מקאן תל אביב שהחזיק בחלק הארי של התקציב ושמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט בחברה לרכז את כל תקציבי המותגים יחד ולהעבירם לידי ראובני פרידן המנוהל על ידי ניב חורש וזיו קורן.

'תדיראן גרופ' מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים: קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור. עד כה, משרד הפרסום מקאן תל אביב טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות, ושמעוני פינקלשטיין ברקי טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים.

מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    גאה לעבוד בראובני ושימותו הקנאים! (ל"ת)
    תקציבאית 14/10/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
  • גאה להרוויח 5000 שקל ולעבוד כל הלילה? (ל"ת)
    עבדות מודרנית 14/10/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
  • תתפלא אני מרוויחה לא רע ומרוצה (ל"ת)
    תקציבאית 14/10/2014 18:02
  • 8.
    אובייקטיבית 13/10/2014 23:38
    הגב לתגובה זו
    האחרון שיכבה את האור.
  • 7.
    אז אילן שילוח העביר כסף מכיס ימין לכיס שמאל (ל"ת)
    אזזזזזזז.... 13/10/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רני 13/10/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    שנה טובה לראובני פרידן!
  • 5.
    (ל"ת)
    עוד סטטוס של איציק 13/10/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ע"י מי המשרד מנוהל? (ל"ת)
    רק מברר 13/10/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
  • מישהי 15/10/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    זיו קורן וניב חורש
  • 3.
    תקציבאית 13/10/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    משרד גרוע שחש את עצמו. ראובני בחירה מצויינת!!! בהצלחה
  • 2.
    יאצק 13/10/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    איזה לקוח נשאר שם? יס, לאומי, AIG והמשביר?
  • הקנאה כואבת? (ל"ת)
    יאצק? אחלה שם 13/10/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
  • רותי 13/10/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    קח כדור נגד רוע. שלא תחטוף לי סרטן.
  • 1.
    עוד שיחוק של ראובני פרידן! (ל"ת)
    איציק 13/10/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים

מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 18% רייטינג ו-475 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. חדשות 14 היו במקום השני עם 6.1% ו-174 אלף צופים. שתי המהדורות הנוספות גם הן מרוויחות צופים בעקבות ההיעדרות של 14 משידורי שבת, וחדשות 13, עמדה על 5.5% רייטינג ו-142 אלף צופים ואילו המהדורה של כאן11, עמדה על 116 אלף צופים ו-5.3% רייטינג.


פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים. 

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.