לוקחים את כל הקופה: 'תדיראן גרופ' מעבירה את התקציב לראובני פרידן
משרד הפרסום ראובני פרידן הוא המרוויח הגדול מרה-הארגון שערכה קבוצת תדיראן גרופ במערך הפרסום שלה. לאחר מספר שנים בהן עבדה בצמוד ל-2 משרדי פרסום: מקאן תל אביב שהחזיק בחלק הארי של התקציב ושמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט בחברה לרכז את כל תקציבי המותגים יחד ולהעבירם לידי ראובני פרידן המנוהל על ידי ניב חורש וזיו קורן.
'תדיראן גרופ' מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים: קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור. עד כה, משרד הפרסום מקאן תל אביב טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות, ושמעוני פינקלשטיין ברקי טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים.
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות".
- 9.גאה לעבוד בראובני ושימותו הקנאים! (ל"ת)תקציבאית 14/10/2014 07:42הגב לתגובה זו
- גאה להרוויח 5000 שקל ולעבוד כל הלילה? (ל"ת)עבדות מודרנית 14/10/2014 10:59הגב לתגובה זו
- תתפלא אני מרוויחה לא רע ומרוצה (ל"ת)תקציבאית 14/10/2014 18:02
- 8.אובייקטיבית 13/10/2014 23:38הגב לתגובה זוהאחרון שיכבה את האור.
- 7.אז אילן שילוח העביר כסף מכיס ימין לכיס שמאל (ל"ת)אזזזזזזז.... 13/10/2014 23:21הגב לתגובה זו
- 6.רני 13/10/2014 19:33הגב לתגובה זושנה טובה לראובני פרידן!
- 5.(ל"ת)עוד סטטוס של איציק 13/10/2014 18:40הגב לתגובה זו
- 4.ע"י מי המשרד מנוהל? (ל"ת)רק מברר 13/10/2014 18:07הגב לתגובה זו
- מישהי 15/10/2014 12:54הגב לתגובה זוזיו קורן וניב חורש
- 3.תקציבאית 13/10/2014 16:42הגב לתגובה זומשרד גרוע שחש את עצמו. ראובני בחירה מצויינת!!! בהצלחה
- 2.יאצק 13/10/2014 14:56הגב לתגובה זואיזה לקוח נשאר שם? יס, לאומי, AIG והמשביר?
- הקנאה כואבת? (ל"ת)יאצק? אחלה שם 13/10/2014 16:30הגב לתגובה זו
- רותי 13/10/2014 16:00הגב לתגובה זוקח כדור נגד רוע. שלא תחטוף לי סרטן.
- 1.עוד שיחוק של ראובני פרידן! (ל"ת)איציק 13/10/2014 14:03הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
