לוקחים את כל הקופה: 'תדיראן גרופ' מעבירה את התקציב לראובני פרידן
משרד הפרסום ראובני פרידן הוא המרוויח הגדול מרה-הארגון שערכה קבוצת תדיראן גרופ במערך הפרסום שלה. לאחר מספר שנים בהן עבדה בצמוד ל-2 משרדי פרסום: מקאן תל אביב שהחזיק בחלק הארי של התקציב ושמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט בחברה לרכז את כל תקציבי המותגים יחד ולהעבירם לידי ראובני פרידן המנוהל על ידי ניב חורש וזיו קורן.
'תדיראן גרופ' מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים: קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור. עד כה, משרד הפרסום מקאן תל אביב טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות, ושמעוני פינקלשטיין ברקי טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים.
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות".
- 9.גאה לעבוד בראובני ושימותו הקנאים! (ל"ת)תקציבאית 14/10/2014 07:42הגב לתגובה זו
- גאה להרוויח 5000 שקל ולעבוד כל הלילה? (ל"ת)עבדות מודרנית 14/10/2014 10:59הגב לתגובה זו
- תתפלא אני מרוויחה לא רע ומרוצה (ל"ת)תקציבאית 14/10/2014 18:02
- 8.אובייקטיבית 13/10/2014 23:38הגב לתגובה זוהאחרון שיכבה את האור.
- 7.אז אילן שילוח העביר כסף מכיס ימין לכיס שמאל (ל"ת)אזזזזזזז.... 13/10/2014 23:21הגב לתגובה זו
- 6.רני 13/10/2014 19:33הגב לתגובה זושנה טובה לראובני פרידן!
- 5.(ל"ת)עוד סטטוס של איציק 13/10/2014 18:40הגב לתגובה זו
- 4.ע"י מי המשרד מנוהל? (ל"ת)רק מברר 13/10/2014 18:07הגב לתגובה זו
- מישהי 15/10/2014 12:54הגב לתגובה זוזיו קורן וניב חורש
- 3.תקציבאית 13/10/2014 16:42הגב לתגובה זומשרד גרוע שחש את עצמו. ראובני בחירה מצויינת!!! בהצלחה
- 2.יאצק 13/10/2014 14:56הגב לתגובה זואיזה לקוח נשאר שם? יס, לאומי, AIG והמשביר?
- הקנאה כואבת? (ל"ת)יאצק? אחלה שם 13/10/2014 16:30הגב לתגובה זו
- רותי 13/10/2014 16:00הגב לתגובה זוקח כדור נגד רוע. שלא תחטוף לי סרטן.
- 1.עוד שיחוק של ראובני פרידן! (ל"ת)איציק 13/10/2014 14:03הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.