ניב חורש וזיו קורן. ראובני פרידן
צילום: יח"צ

לוקחים את כל הקופה: 'תדיראן גרופ' מעבירה את התקציב לראובני פרידן

הקבוצה שמייבאת מספר רב של מותגים נפרדת ממקאן תל אביב ושמעוני פינקלשטיין ומרכזת הכל בראובני. התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום ראובני פרידן הוא המרוויח הגדול מרה-הארגון שערכה קבוצת תדיראן גרופ במערך הפרסום שלה. לאחר מספר שנים בהן עבדה בצמוד ל-2 משרדי פרסום: מקאן תל אביב שהחזיק בחלק הארי של התקציב ושמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט בחברה לרכז את כל תקציבי המותגים יחד ולהעבירם לידי ראובני פרידן המנוהל על ידי ניב חורש וזיו קורן.

'תדיראן גרופ' מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים: קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור. עד כה, משרד הפרסום מקאן תל אביב טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות, ושמעוני פינקלשטיין ברקי טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים.

מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    גאה לעבוד בראובני ושימותו הקנאים! (ל"ת)
    תקציבאית 14/10/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
  • גאה להרוויח 5000 שקל ולעבוד כל הלילה? (ל"ת)
    עבדות מודרנית 14/10/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
  • תתפלא אני מרוויחה לא רע ומרוצה (ל"ת)
    תקציבאית 14/10/2014 18:02
  • 8.
    אובייקטיבית 13/10/2014 23:38
    הגב לתגובה זו
    האחרון שיכבה את האור.
  • 7.
    אז אילן שילוח העביר כסף מכיס ימין לכיס שמאל (ל"ת)
    אזזזזזזז.... 13/10/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רני 13/10/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    שנה טובה לראובני פרידן!
  • 5.
    (ל"ת)
    עוד סטטוס של איציק 13/10/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ע"י מי המשרד מנוהל? (ל"ת)
    רק מברר 13/10/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
  • מישהי 15/10/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    זיו קורן וניב חורש
  • 3.
    תקציבאית 13/10/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    משרד גרוע שחש את עצמו. ראובני בחירה מצויינת!!! בהצלחה
  • 2.
    יאצק 13/10/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    איזה לקוח נשאר שם? יס, לאומי, AIG והמשביר?
  • הקנאה כואבת? (ל"ת)
    יאצק? אחלה שם 13/10/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
  • רותי 13/10/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    קח כדור נגד רוע. שלא תחטוף לי סרטן.
  • 1.
    עוד שיחוק של ראובני פרידן! (ל"ת)
    איציק 13/10/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.