איזה רגע היית מוחק בקריירה? "דובר לפוליטיקאי. הייתי צעיר וזקוק לכסף"
הוא עבד עם ראש הממשלה ועם תנועת הצעירים בתל אביב, חשב שמשרדי פרסום מוערכים יתר על המידה ושלא צריך לזלזל בניוזלטרים. על חלום הילדות להיות נהג אוטו זבל הוא ויתר מתישהו בדרך.
נמרוד פרידברג, בן 32, מנכ"ל
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
ניוזלטרים. אני לא רואה בהם כלי ספאמי או מיושן, אלא צינור הפצה יעיל, כל עוד דברים נעשים בטעם ובמחשבה. אפשרויות הפילוח הקיימות מייצרות הזדמנויות זולות יחסית להעברת מסרים, חיזוק הקשר עם הלקוחות או יצירת הכנסות.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
משרדי פרסום.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
העבודה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ההצלחה של תנועת רוב העיר בתל אביב. הייתי אמון על הדיגיטל בקמפיין ועבדתי עם אנשים מדהימים. שמרנו על רלוונטיות והתנועה הגדילה את כוחה. אני מוצא משמעות רבה בסדנא שאני מעביר בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל. הסטודנטים חוברים לעמותות, מייצרים אסטרטגיה דיגיטלית ומוציאים אותה לפועל. השנה נשתף פעולה עם משרד החוץ והאחריות גדולה. הסטודנטים יוצאים לשוק העבודה עם ניסיון ממשי והלקוח בקמפיין פרו בונו.
4. איך מייצרים דיאלוג עם המשתמשים ברשתות חברתיות לצרכי שיווק?
ניטור, אמינות וקצת הומור. להקשיב ולהפנים ביקורת חיובית או שלילית, להיות עם יד על הדופק מה אומרים עלינו, על הקטגוריה ועל המתחרים. לשמור על אמינות, שפה בגובה העיניים, נוכחות קבועה ולא לפחד לצחוק על עצמך קצת.
- הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד
- מתפקדים: נמרוד פרידברג ו-Hooligans מצטרפים לקמפיין הבחירות של העבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
5. למה אתה מתכוון בדיוק ב"לצחוק על עצמך"?
בעבודה עם 'רוב העיר', היינו צריכים לשמור על רלוונטיות ולהנגיש מסרים על עשייה שלא תמיד מעניינים. השימוש בהומור עשה את העבודה ברמת היקף השיח והמעורבות וכמובן בקלפי. סרטון "עוד לא ראיתם כלום" הוא דוגמא מעולה עם מספר מדהים של 370 אלף צפיות לסרטון פוליטי.
6. מה המעמד של בלוגרים בשיווק במדיה חברתית?
הבלוג שהקמנו מתנחלות רשת זוכה להצלחה גדולה, אלפי צפיות ושיתופי פעולה עם
7. איך מודדים הצלחה שיווקית במדיה החברתית?
הכל תלוי בסוג הלקוח וביעדים שהוא מציב. במקרו, אפשר לומר שפוליטי נמדד בקלפי, מסחרי בנקודות המכירה, וציבורי בשינוי תודעה. מאד חשוב לקבוע יעדים מדידים ולעמוד בהם, אחרת אנחנו מבזבזים את הזמן שלנו ואת הכסף של הלקוח.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
8. מה השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
עוזר גננת. למעט כל סוגי השפעת שחטפתי, זו העבודה הכי טובה שהיתה לי.
9. מהו הרגע שהיית מעדיף למחוק בקריירה שלך?
דובר לפוליטיקאי שלא ננקוב בשמו. הייתי צעיר והייתי זקוק לכסף.
10. אם לא היית עוסק בשיווק במדיה חברתית, בטוח היית:
שיווק או פיתוח עסקי. לשמחתי חלק מלקוחותינו מתייעצים איתנו גם בנושאי מכירות ושיווק. עם רשת אספרסו בר השקנו תפריט טבעוני כשהטרנד היה בחיתוליו, וגם מהלך כוסות הגאווה היה מוצלח ועורר עניין ורעש.
11. מי פתח לך דלת?
הראשונים היו יובל פורת וזיו ברנע שקיבלו אותי לספין - מעצבי דעת קהל בע"מ והפקידו בידיי אחריות גדולה. ניהלתי את תחום הקמפיינים הפוליטיים ומצבי המשבר, עבדתי מסביב לשעון ונהניתי מכל רגע. בית ספר מעולה. השנייה היא נורית רוה, מנכ"ל ובעלי רשת 'אספרסו בר', שסמכה עליי והיתה ללקוחה הראשונה של פיד מדיה.
12. כשהיית קטן מה רצית להיות?
ספר או נהג אוטו זבל. לא זוכר למה נחשפתי בשנים הללו, אבל זה עבר.
13. פרגן למתחרים
אני מפרגן להם בלייקים. זה מספיק.
14. מה המשפט שאתה אומר הכי הרבה בעבודה?
אנחנו לא מנתחי מוח.
15. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
אני שוקד על מיזם שהוא קצת חזרה למקורות, יחד עם אנשים מאד מוכשרים, נספק פתרונות תוכן לרשויות. אני מניח שבעוד חודש כבר אוכל לספר יותר.
- 13.מחר אני עוזב הכל ובא להיות נהג אוטו זבל איתך (ל"ת)הראל 25/11/2013 15:30הגב לתגובה זו
- 12.הסטון 25/11/2013 08:59הגב לתגובה זואתה אומר שאתה עובד עם אנשים מוכשרים אבל אני לא זוכר שאני עובד איתך :-)
- 11.בן 24/11/2013 20:27הגב לתגובה זוהקמפיין של אספרסו בר היה גאוני!
- 10.כמי שעבד איתו תותח על! (ל"ת)עומר 24/11/2013 16:11הגב לתגובה זו
- 9.רוווק? (ל"ת)קרן שבת 24/11/2013 14:01הגב לתגובה זו
- מנכ"ל? (ל"ת)32? 24/11/2013 16:33הגב לתגובה זו
- 8.גיורא 24/11/2013 14:00הגב לתגובה זוכל הכבוד לו. מכיר אותו אישית ויכול להעיד שזהו אדם יצירתי שחושב כמה צעדים קדימה לפני כולם...
- 7.רווק?????? (ל"ת)סימה 24/11/2013 13:56הגב לתגובה זו
- 6.לכל מגיבי התחת פה למטה, סתמו! הבחור מוכשר ! (ל"ת)מיכאל 24/11/2013 13:00הגב לתגובה זו
- 5.תל אביב 24/11/2013 12:58הגב לתגובה זולא בעיה כשהקמפיין ממומן.. לא מבין למה אנשים לא אומרים שהם מקדמים דברים בתשלום, זו לא בושה ורק אומר שהם יודעים לעשות קמפיין אפקטיבי
- 4.שאפו, גם מוכשר וגם משעשע. (ל"ת)יהונתן 24/11/2013 12:46הגב לתגובה זו
- 3.א.ס 24/11/2013 12:40הגב לתגובה זואני מכיר את נמרוד עוד שהיה גר בכוכב יאיר. נמרוד איש עם לב זהב מרגע שעבר לת"א הפך להיות יקיר הגיל השלישי. הבחור היה עומד באזור בזל יום יום ומסייע לקשישות לעבור את הכביש תוך שהוא תומך בהם כל העת. עם הזמן פשטה השבוע על הבחור המקסים שמעביק קשישות את הכביש בת"א. אין ספק שיכולותיו המקצועיות וליבו הגדול הם אשר הפכו אותו לאיש מוביל בתחום. מפרגן לו.
- 2.עוד "מנכ"ל" של עצמו (ל"ת)מגיב בתשלום 24/11/2013 12:38הגב לתגובה זו
- זה מלא אגו לנהל (ל"ת)נמרוד 24/11/2013 17:47הגב לתגובה זו
- 1.תביא לקוח (ל"ת)שותפי 24/11/2013 12:35הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
