ותודה לוואלה ו-ynet: אחרי סערת מדידת הרייטינג - mako ותפוז כבשו את הטבלה
הוועדה למדרוג באינטרנט עברה חודש סוער במיוחד, שתחילתו
היום (יום א') מפרסמת הוועדה את רייטינג האתרים באינטרנט ובסלולר, ללא נתוני הגלישה של קבוצת אתרי וואלה (וואלה, וואלה שופס, יד2, יורם, TIPO ו-zahav.ru), וקבוצת ynet (האתרים ynet, כלכליסט, XNET, mynet ו-ynettours). ובחודש קשה כזה, נרשמת גם תקלה כך שנתוני אתר מסע אחר לא מפורסמים בשל בעיה טכנית.
לאחר הסרת אתרי קבוצת וואלה מהמדידה, עומד שיעור החדירה בקרב הגולשים בישראל, של האתרים החברים בוועדה, על 81%, שהם כ-4.3%, מול 90% בחודש שלפני כן. כלומר, הסרת וואלה מהמדידה הפחית ב-9 נקודות רייטינג את החשיפה לאתרי הוועדה. ועדיין יש לציין כי ללא וואלה ו-ynet, גם בוועדה יודעים כי הלגיטימציה שלה הולכת ופוחתת.
המרוויח: mako ותפוז
מי שמרוויח מהסרת וואלה ו-ynet מרשימת האתרים שפרטיהם מפורסמים, הם mako ותפוז, שכבשו את טבלת האתרים. ב- makoגלשו באוגוסט 1.566 מיליון גולשים שצפו ב-81.6 מיליון דפים, ירידה של 6^ ביחס ל-1.668 מיליון גולשים בחודש יולי, שצפו ב-86.7 מיליון דפים. במקום השני נמצא תפוז עם 1.273 מיליון גולשים, ירידה של 3.3% במספר הגולשים מול 1.316 מיליון בחודש שלפני כן. נענע10 במקום השלישי עם 1.228 מיליון גולשים.
אתר זאפ רשם ירידה חדשה של 12.3% בחודש, מ-924 אלף ביולי ל-810 אלף באוגוסט. גם אתר allmag של קבוצת 'מוטו תקשורת' שפשטה את הרגל, רשם ירידה דרסטית במספר הגולשים, מ-235 אלף ל-198 אלף. אתר 'הארץ' התחזק בחודש האחרון, מ-491 אלף ל-524 אלף באוגוסט.
בקרב האתרים הכלכליים, TheMarker דילג מעל גלובס, למרות שהשניים נחלשו. TheMarker נחלש ב-5% מ-616 אלף ביולי ל-587 אלף באוגוסט, ואילו גלובס ירד ב-7.5% מ-625 אלף ל-579 אלף בחודש האחרון. ביזפורטל שמר על מספר הגולשים שלו מהחודש הקודם, עם 171 אלף גולשים.
בגזרת דירוג מדידת הווידאו בוועדה, גם כאן לא מפורסמים נתוני וואלה ו-ynet, ו-mako כבש את המקום הראשון עם 489 אלף גולשים שונים, ירידה של כ-4% ביחס לחודש שלפני כן, עם 508 אלף גולשים. תפוז עם אותו מספר גולשים כמו בחודש יולי - 385 אלף, ואילו נענע10 התחזק ב-7% - ל314 אלף גולשים.
בגזרת המובייל, שעמדה בכותרות בשבועות האחרונים בשל
והנה רשימת האפליקציות, שכוללת רק 3 אפליקציות, למרות שנמדדות הרבה יותר, ונתוניהם יפורסמו בחודשים הקרובים.
- 4.יובל 15/09/2013 18:49הגב לתגובה זושווה לבדוק אלטרנטיבות כמו RET, כבר לא כלכך משתלם לבזבז כלכך הרבה כסף לענקים הגדולים - דוגמאת וואלה ו-YNET, השקיעו את תקציב המדיה בחוכמה!
- 3.מה שמעניין זה... 15/09/2013 15:24הגב לתגובה זוהתרומה של וואלה ו- YNET לטראפיק החודשי הוא 10% בלבד!!! מפרסם - תהיה חכם! ה- 10% אקסטרה הזה לא שווה את הכסף שאתה שם שם. חומר למחשבה
- 2.אבי 15/09/2013 15:12הגב לתגובה זומאקו ותפוז רשמו ירידה, הם במקום הראשון רק בגלל פרישתם של וואלה ו ynet מוזר שדווקא נענע ששמרה על יציבות לא הוזכרה אלא רק כבדרך אגב. מדוע הכתב לא טרח להדגיש זאת?!?!?!
- כי הכתב לא מקבל משכורת מנענע (ל"ת)יוני 16/09/2013 10:43הגב לתגובה זו
- גילי 15/09/2013 15:33הגב לתגובה זומאקו ותפוז, לא? אז הטענה נכונה, הגם שכל הטבלה בעייתית כאשר 2 האתרים הכי חזקים לא מאוזכרים בה
- 1.פטתי 15/09/2013 14:28הגב לתגובה זופטתי
- האנדרסטיטמנט של השנה (ל"ת)הרבה מעבר לפטתי 16/09/2013 14:15הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
