החדשות על פי טהוניה: רק 32% ל'האח הגדול' - למרות השידורים החוזרים ב-10
נכון שהיא קיבלה 32%, ועדיין - במונחים של האח הגדול (קשת, ערוץ 2), הרייטינג אמש (יום א') בתכנית בה הפכו המתמודדים למגישי תכניות, הוא ממוצע מינוס. בשבוע שעבר, לשם דוגמא, ביום ראשון שעבר קיבלה התכנית 37%, וביום שלישי - 34.4%.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית, עולה כי השידורים החוזרים בערוץ 10 קיבלו אחוזי צפייה נמוכים, כרגיל: 'לעוף על המיליון' עם 7.5%, 'בנות הזהב' עם 4.3%.
שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 16.4%, שידור חוזר של 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) זכה ב-7.5% , ו'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 4.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.5%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפק ב-4.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20.5% מול 6.6% בלבד ל'חדשות 10'.
- 7.לא מפתיע 12/08/2013 13:40הגב לתגובה זוונמשיך לברוח. התחלתי לראות את התכנית ומיד סגרתי. אח"כ הרצתי רק לקטעים המעניינים. בד"כ אלה עם לאון. הקטע היחיד הטוב שהיה אתמול. לאון ודור במשימת הקופים
- מלי 13/08/2013 22:58הגב לתגובה זועזבו משעממים. איתי לא מבין שהיא מתעתעת בו. מיהי בכלל. הוא לא רואה את התנהגותה המכוערת לאורך כל התוכנית. האם היית רוצצצצצצצצה אישה כזו. בבית. אני לא ולא, שתחפש לה אחד כמוה בכללללללללל.
- 6.ידיעה לאלכס 12/08/2013 12:21הגב לתגובה זושוב בלאגן בוואן. גם כתבת הפועל ת''א, שירי אלג'ם, התפטרה. הסיבה: התערבות גסה בידיעות שהיא העבירה ודרישה לפרגן ל''חביבי המערכת''. בחמשת החודשיםהאחרונים: קביליו, שי לוי, ליאור טימור,בעז גורן ו-9 עורכי תיכון. שווה שהעולם יידע! גם המגיש מירון אהרונוביץ והעורך הראשי אסף אבולעפיה ברחו
- 5.יואל גבע 12/08/2013 11:29הגב לתגובה זוככה זה שההפקה מוכרת את עצמה לדיירת הכי בזויה שמקללת ומאיימת בערוץ 20 ובערוץ 22 מנסים לעבוד על הצופים ולקדם את הבחורה הזוועתית המוכרת לכולם מערוץ 20 טהוניה הרייטניג ירד מאז שעשו כיפה אדומה לאחד והיחיד שהוא הזוכה הגדול "גילי מיילי המלך"!!!שאיים על המליון למועדפת של יורם זק טהוניה הכל מכורררררררררררר בושה!!!
- 4.כרגיל פספסתם את הסיפור: שיוויון מבט ערוץ 10 (ל"ת)עובד 12/08/2013 11:11הגב לתגובה זו
- 3.דוד מירושלים 12/08/2013 11:09הגב לתגובה זוהעניין ממש פשוט. אתמול הפרק היה משעמם. יורם זק בחור מוכשר. אינני יודע מה קרה. הליהוק עם השנים הולך ומתדרדר.בעבר ראיתי את התוכנית הזו באנגליה. איזה הבדל.אם זה ימשיך כך יצטרכו להפסיק את התכנית. יש לה פוטנציאל אדיר.צריך למצוא אנשים מעניינים. השנה כושר הביטוי של הדיירים ממש עלוב. רובם עילגים ואינם מסוגלים להוציא משפט נכון בעברית
- 2.זה פשוט משעמם (ל"ת)שלמה 12/08/2013 10:29הגב לתגובה זו
- 1.גד 12/08/2013 10:17הגב לתגובה זורק יירד

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
