אללה אסלאם צבי יחזקאלי
צילום: צילום מסך: ערוץ 10
רייטינג

איזה רייטינג, אללה יוסטור: 19.2% לדוקו של צבי יחזקאלי על האיסלאם באירופה

הסדרה של הכתב לענייני ערבים של 'חדשות 10', ניצחה את טבלת הרייטינג של אתמול, והביסה את 'הסיפור', שהורידה את הפריים של 'רשת' לכ-14%
אלכסנדר כץ | (6)

השקת הסדרה של צבי יחזקאלי 'אללה איסלאם' ניצחה אתמול (יום ד') את טבלת הרייטינג היומית, ורשמה נתון צפייה נהדר עבור סדרת דוקו.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'אללה איסלאם' (ערוץ 10) קיבלה 19.2%, אחרי קידום מאסיבי לתכנית גם בגמר 'הישרדות VIP'. הסדרה ניצחה את 'הסיפור' (רשת, ערוץ 2) עם סרטה של שרון כידון 'הרגתי בטעות', שרשמה 13.8%. משחק הכדורסל של ישראל נגד איסלנד (ערוץ 1) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, הניב 5.6%.

שידור חוזר של 'על דרך המשי' (ערוץ 10) עם גידי גוב וישראל אהרוני, רשם 12.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 10%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9.4%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'המיוחדת' (רשת, ערוץ 2) עם 6.7%, ושידור חוזר של 'גיל ריבה - עד הבית' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-4.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) חזקה עם 10.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 11.7%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אבישיי 09/09/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    הסדרה אללה איסלאם טובה וחשוב שיצפו בה צבי יחזקלי מצויין יישר כוח
  • 4.
    מבט מדשדשת (ל"ת)
    חבצלת 06/09/2012 21:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טל 06/09/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    הסרט ששודר אתמול במסגרת הסיפור היה פשוט מעולה. חבל שלא ראו אותו יותר אנשים
  • 2.
    pix37 06/09/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    מה עוד צריך לקרות שמישהו שם יבין שהם לא יודעים לעשות טלוויזיה שמעניינת מישהו והגיע הזמן לגייס אנשים שכן יודעים ומוכנים לייצר תוכניות מעניינות, או רלוונטיות למישהו
  • 1.
    יפה מאוד (ל"ת)
    משה 06/09/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
  • קובי 06/09/2012 10:45
    הגב לתגובה זו
    תוכנית מצויינת, סוף סוף דוקו איכותי ולא זבל ריאלטי.
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.