אללה אסלאם צבי יחזקאלי
צילום: צילום מסך: ערוץ 10
רייטינג

איזה רייטינג, אללה יוסטור: 19.2% לדוקו של צבי יחזקאלי על האיסלאם באירופה

הסדרה של הכתב לענייני ערבים של 'חדשות 10', ניצחה את טבלת הרייטינג של אתמול, והביסה את 'הסיפור', שהורידה את הפריים של 'רשת' לכ-14%
אלכסנדר כץ | (6)

השקת הסדרה של צבי יחזקאלי 'אללה איסלאם' ניצחה אתמול (יום ד') את טבלת הרייטינג היומית, ורשמה נתון צפייה נהדר עבור סדרת דוקו.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'אללה איסלאם' (ערוץ 10) קיבלה 19.2%, אחרי קידום מאסיבי לתכנית גם בגמר 'הישרדות VIP'. הסדרה ניצחה את 'הסיפור' (רשת, ערוץ 2) עם סרטה של שרון כידון 'הרגתי בטעות', שרשמה 13.8%. משחק הכדורסל של ישראל נגד איסלנד (ערוץ 1) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, הניב 5.6%.

שידור חוזר של 'על דרך המשי' (ערוץ 10) עם גידי גוב וישראל אהרוני, רשם 12.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 10%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9.4%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'המיוחדת' (רשת, ערוץ 2) עם 6.7%, ושידור חוזר של 'גיל ריבה - עד הבית' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-4.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) חזקה עם 10.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 11.7%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אבישיי 09/09/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    הסדרה אללה איסלאם טובה וחשוב שיצפו בה צבי יחזקלי מצויין יישר כוח
  • 4.
    מבט מדשדשת (ל"ת)
    חבצלת 06/09/2012 21:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טל 06/09/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    הסרט ששודר אתמול במסגרת הסיפור היה פשוט מעולה. חבל שלא ראו אותו יותר אנשים
  • 2.
    pix37 06/09/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    מה עוד צריך לקרות שמישהו שם יבין שהם לא יודעים לעשות טלוויזיה שמעניינת מישהו והגיע הזמן לגייס אנשים שכן יודעים ומוכנים לייצר תוכניות מעניינות, או רלוונטיות למישהו
  • 1.
    יפה מאוד (ל"ת)
    משה 06/09/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
  • קובי 06/09/2012 10:45
    הגב לתגובה זו
    תוכנית מצויינת, סוף סוף דוקו איכותי ולא זבל ריאלטי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.