איזה רייטינג, אללה יוסטור: 19.2% לדוקו של צבי יחזקאלי על האיסלאם באירופה
השקת הסדרה של צבי יחזקאלי 'אללה איסלאם' ניצחה אתמול (יום ד') את טבלת הרייטינג היומית, ורשמה נתון צפייה נהדר עבור סדרת דוקו.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'אללה איסלאם' (ערוץ 10) קיבלה 19.2%, אחרי קידום מאסיבי לתכנית גם בגמר 'הישרדות VIP'. הסדרה ניצחה את 'הסיפור' (רשת, ערוץ 2) עם סרטה של שרון כידון 'הרגתי בטעות', שרשמה 13.8%. משחק הכדורסל של ישראל נגד איסלנד (ערוץ 1) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, הניב 5.6%.
שידור חוזר של 'על דרך המשי' (ערוץ 10) עם גידי גוב וישראל אהרוני, רשם 12.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 10%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9.4%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'המיוחדת' (רשת, ערוץ 2) עם 6.7%, ושידור חוזר של 'גיל ריבה - עד הבית' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-4.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) חזקה עם 10.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 11.7%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.
- 5.אבישיי 09/09/2012 20:32הגב לתגובה זוהסדרה אללה איסלאם טובה וחשוב שיצפו בה צבי יחזקלי מצויין יישר כוח
- 4.מבט מדשדשת (ל"ת)חבצלת 06/09/2012 21:17הגב לתגובה זו
- 3.טל 06/09/2012 21:14הגב לתגובה זוהסרט ששודר אתמול במסגרת הסיפור היה פשוט מעולה. חבל שלא ראו אותו יותר אנשים
- 2.pix37 06/09/2012 13:09הגב לתגובה זומה עוד צריך לקרות שמישהו שם יבין שהם לא יודעים לעשות טלוויזיה שמעניינת מישהו והגיע הזמן לגייס אנשים שכן יודעים ומוכנים לייצר תוכניות מעניינות, או רלוונטיות למישהו
- 1.יפה מאוד (ל"ת)משה 06/09/2012 10:20הגב לתגובה זו
- קובי 06/09/2012 10:45הגב לתגובה זותוכנית מצויינת, סוף סוף דוקו איכותי ולא זבל ריאלטי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
