הדר פיינר איגרוף אגרוף
צילום: יח"צ

האלופה שלא הגיעה לאולימפיאדה: ערוץ הספורט בסרט על המתאגרפת פיינר

אחרי אריק זאבי ולי קורזיץ, גם אלופת העולם הגר פיינר, שלא השתתפה במשחקים האולימפיים בגלל בעיות פרוצדורליות, זוכה לסרט שישודר החודש
אלכסנדר כץ | (2)

נראה כי אנחנו נמצאים בעיצומו של גל סרטי ספורט. אריק זאבי ולי קורזיץ נמצאים כבר במעקב אחרי המצלמות, ועכשיו נודע כי גם המתאגרפת הגר פיינר תזכה לכבוד.

הסרט 'החיה שבפנים' של ערוץ הספורט עוקב אחר אלופת העולם באיגרוף בסרט דוקומנטרי שמלווה אותה במהלך הניסיון להגן על חגורת האליפות. הסרט נמצא בימים אלו בשלבי סיום, לקראת שידורו בערוץ 'ספורט5' ב-14 באוגוסט ב-19:30 ובערוץ 'ספורט5 HD', ובפסטיבל סרטי הספורט בחיפה ב-16 לחודש.

סיפורה של פיינר מיוחד. נכון, לא ראינו אותה על המסך בשבוע האחרון למרות שהיא אלופת העולם, והכל - כמה לא מפתיע - נובע מפאשלה ישראלית טיפוסית. בתחרויות האגרוף באולימפיאדה יכלו עד למשחקים הנוכחיים בלונדון, להשתתף רק חובבנים. מאולימפיאדה זו התחרות פתוחה גם למקצוענים. איגוד האגרוף הישראלי ופיינר לא ידעו מכך, ואחת הספורטאיות הישראליות המשמעותיות ביותר בענף יחידני כלשהו, נשארה בישראל.

את 'החיה מבפנים' מביים עדי הרשליקוביץ', שיצא לעקוב אחרי הישראלית בגרמניה, לשם היא טסה במטרה לשמור על התואר היוקרתי. פיינר היא אלופת העולם באגרוף במשקל תרנגול שזכתה בתואר בשנת 2009, ומאז הצליחה לשמור על חגורת האליפות, למרות שנאלצה לעבור שנה וחצי בהן לא התחרתה, וזאת מכיוון שאף יריבה לא הסכימה להתמודד מולה. הסרט עוקב אחרי המסע שלה בגרמניה, לשם היא יוצאת כדי להתמודד מול יריבה אוסטרית על התואר הנחשק.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מתאגרף 18/08/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    לא מתקרבת לטופ לקטגוריה שלה. מתחרה באיגוד קטן. שתלך לארה"ב ותקבל נוק אוואט אחרי 30 שניות
  • 1.
    בנימין 06/08/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    רק בארץ עושים ממנה עניין ואוכלים את השטויות האלה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.