שרים ושומרים על הכדור: שיתוף פעולה ירוק בין אקו 99FM ועיריית תל אביב
ביום ראשון הקרוב יתקיים משדר משותף לרדיו אקו 99FM ולעיריית תל אביב יפו שמטרתו קידום מסרי יום כדור הארץ הבינלאומי. במהלך השבעות האחרונים קודם מצעד שירי שעת כדור הארץ שאותו דירגו מאזיני התחנה ותושבי תל אביב.
שירי המצעד שנבחרו ינוגנו באירוע 'יום כדור הארץ' שייערך בכיכר רבין כשעל הזוכה יכריז ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. ברדיו עצמו ישודרו לאורך היום כולו תכניות ספיישל דוגמת 'אקו לייף', סיקור טקס הגלובוס הירוק ועוד. בין האורחים בתכניות יהיו חולדאי, השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, אמנים, אנשי תקשורת ואנשי איכות איכות סביבה.
- 3.עופר מ. 22/04/2012 17:46הגב לתגובה זויש כאן משהו שמריח לא טוב!
- צודק. יש כאן משהו מוזר (ל"ת)SAS 23/04/2012 18:57הגב לתגובה זו
- 2.ח 22/04/2012 15:02הגב לתגובה זולכותב הידיעה, מישל היא אישה
- 1.עופר מ 19/04/2012 15:45הגב לתגובה זוהתחנה הזאת לא משדרת בזיכיון של תל אביב היא שייכת לאיזור השרון. ביזיון!
- זו שערוריה? 19/04/2012 16:13הגב לתגובה זוהיא משדרת בזיכיון שרון וגוש דן. תבדוק קודם. וחוץ מזה? מה הקשר יא דביל?...
- אבי 21/04/2012 22:53הזיכיון של התחנה מוגדר לאזור השרון בלבד מנתניה ועד לצומת הכפר הירוק. http://www.rashut2.org.il/radio_gate.asp
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
