שוקי זיקרי מוצא קהל חדש לעסק: משיק מספרה לילדים

תחת שם המותג SHUKI ZIKRI KIDS משיק זיקרי מספרת ילדים ראשונה בקניון הזהב בראשל"צ. מייק זיקרי, המנכ"ל: "יש דור חדש של ילדים שמודעים למראה חיצוני, יופי וטיפוח"
משה בנימין |

רשת שוקי זיקרי מתרחבת ופנה לקהל יעד נוסף - ילדים. הרשת המתמחה בעיצוב שיער, מרחיבה את תחומי התמחותה ומשיקה לראשונה בישראל ובהשקעה ראשונית של 600 אלף שקל מספרה לילדים בלבד תחת שם המותג SHUKI ZIKRI KIDS.

שוקי זיקרי קידס מוקמת כסניף ראשון מקביל לרשת שוקי זיקרי ותפעל בסניפים נפרדים ולא כמחלקות בסניפים הקיימים ברחבי הארץ. הרשת תתמחה בשירותי עיצוב שיער לילדים תוך מענה לטרנדים העונתיים בגילאים אלו ובנוסף, תעניק מענה כולל גם למלווה אותו בסניף עצמו.

הסניף הראשון שיפתח ברשת הילדים ימוקם בקניון הזהב בעיר ראשון לציון בקומת הילדים אשר בה פועלים חנויות שונות המיועדות לילדים בלבד. ראשל"צ ידועה כאחת מחמשת הערים בעלות מספר הילדים הרב ביותר בישראל. במהלך שנת 2008 יפתחו עוד 3 סניפים של רשת שוקי זיקרי קידס ברחבי הארץ בערים בהם מספר הילדים ובני הנוער גבוהה בממוצע

לאוכלוסיית העיר כולה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד