נעילה חיובית בבורסה: מדד המעו"ף עלה ב-0.6%, בזק זינקה 7.2%

יו"ר מפלגת כולנו פרסם תוכנית לרפורמה בבנקאות ושלח את המניות בתחום לירידות שערים. מניית פרטנר טסה 13%
 | 
(65)
מסכים ירוקים
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים. ברקע עליות שערים באירופה (הדאקס מתחזק ב-0.8%) והמסחר בוול-סטריט נפתח במגמה חיובית. מניית בזק 0% בזק 237 0% בזק בסיס:237 פתיחה:237 גבוה:239.1 נמוך:233.7 תמורה:14,424,302 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-7.2% במחזור הגבוה ביותר בבורסה - 106 מיליון שקל.

מדד ת"א 35 +1.42% מדד ת"א 35 1,576.47 +1.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,554.4 פתיחה:1,564.44 גבוה:1,576.47 נמוך:1,555.32 תמורה:704,180,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.6% לרמה של 1455.27 נק', מדד ת"א 90 +1.53% מדד ת"א 90 1,285.72 +1.53% מדד ת"א 90 בסיס:1,266.3 פתיחה:1,265.67 גבוה:1,285.72 נמוך:1,265.51 תמורה:212,217,061 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ו מדד ת"א בנקים-5 +1.95% מדד ת"א בנק 2,433.37 +1.95% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,386.94 פתיחה:2,403.31 גבוה:2,436.77 נמוך:2,394.96 תמורה:295,349,952 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר הסתכם ב-1.17 מיליארד שקל.

מניית פלוריסטם +7.01% פלוריסטם 1,404 +7.01% פלוריסטם בסיס:1,312 פתיחה:1,312 גבוה:1,410 נמוך:1,312 תמורה:1,009,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה להשתולל ברקע להמלצה הבעייתית שקיבלה והיום נפלה 10% במחזור חריג של 14 מיליון שקל. {פרוטרום} עלתה 3.1% אחרי שהודיעה על רכישת 2 חברות אירופאיות בסכום כולל של מעל 10 מיליון דולר. מניית מיקרומדיק שקפצה אתמול ב-66% ברקע לדיווח על תוצאות חיוביות בניסוי קליני , זינקה בתחילת המסחר ב-14%, אך לבסוף סיימה בירידה של 11.2%.

אתמול סגר המעו"ף ללא שינוי. מחזור המסחר אתמול בשוק עמד על 1.2 מיליארד שקל כאשר הבנקים לשלילה עם ירידה של 1.2% ומנגד מדד הנדל"ן זינק בכ-3% בממוצע.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק נרשמה הבוקר מגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים. ביפן - מדד הניקיי איבד 1.3% מערכו, ההאנג סנג עלה 0.3% והקוספי בדרום קוריאה ננעל ביציבות. בצד החיובי ניצבת בורסת שנחאי שהוסיפה 2.5%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים נאות, זאת לאחר פתיחה שלילי במיוחד. בסיכום יומי, הנאסד"ק הוסיף 0.9% לערכו, הדאו ג'ונס התחזק ב-1.1%, ומדד ה-S&P 500 הוביל את העליות כשזינק ב-1.3%.

מניות במרכז

חברת האסתטיקה הרפואית אפ.סי ריאלטי 0% אפ.סי ריאלטי 139.3 0% אפ.סי ריאלטי בסיס:139.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה אתמול בערב על מכירת פעילות העיניים תמורת 40 מיליון דולר בלבד. הפעילות נרכשה לפני פחות משנה תמורת סכום של כ-105 מיליון דולר. התמורה מן העסקה לחברה צפויה להסתכם בכ-35 מיליון דולר אשר רובו המכריע יילך לפירעון הלוואה שהועמדה לחברה לטובת העסקה שהיקפה הכספי מסתכם בכ-85 מיליון דולר. לידיעה בהרחבה - לחצו כאן

מניית פלוריסטם +7.01% פלוריסטם 1,404 +7.01% פלוריסטם בסיס:1,312 פתיחה:1,312 גבוה:1,410 נמוך:1,312 תמורה:1,009,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת עניין גם היום. אתמול צנחה המניה בכ-16% בארה"ב בעקבות תחקיר בלומברג אודות חברת המחקר שהמליצה לקנות את המניה. גם Bizportal פרסם ביום ראשון סטטיסטיקה עגומה של אותה חברת מחקר שמפרסמת המלצות למניות בפרמיה של מאות אחוזים.

אחרי שריסק את מניות חברות הסלולר, מתפנה שר התקשורת לשעבר לטפל באוליגופול אחר - סקטור הבנקאות. היום פרסם יו"ר מפלגת כולנו שורה של רפורמות שאותן הוא מתכנן להוביל אם ייבחר לכנסת ה-20.
לאומי +2.7% לאומי 2,511 +2.7% לאומי בסיס:2,445 פתיחה:2,464 גבוה:2,520 נמוך:2,461 תמורה:94,284,652 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
פועלים +0.88% פועלים 2,646 +0.88% פועלים בסיס:2,623 פתיחה:2,630 גבוה:2,649 נמוך:2,610 תמורה:85,899,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בינלאומי +0.89% בינלאומי 9,399 +0.89% בינלאומי בסיס:9,316 פתיחה:9,351 גבוה:9,399 נמוך:9,313 תמורה:13,290,957 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

שוק הסלולר נהנה היום דווקא ממומנטום חיובי בהובלת מניות בזק 0% בזק 237 0% בזק בסיס:237 פתיחה:237 גבוה:239.1 נמוך:233.7 תמורה:14,424,302 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , סלקום -0.06% סלקום 844 -0.06% סלקום בסיס:844.5 פתיחה:850 גבוה:863.9 נמוך:810 תמורה:2,091,295 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פרטנר -0.28% פרטנר 1,444 -0.28% פרטנר בסיס:1,448 פתיחה:1,448 גבוה:1,470 נמוך:1,377 תמורה:3,012,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

מניית {מזור רובוטיקה} זינקה לאחר שבחו"ל דווח על ניתוח מוצלח שבוצע בגרמניה תוך שימוש במערכת הרנסאנס של החברה.
תגובות לכתבה(65):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    לא ראיתי הרבה אדום כשניתחתי את אידיבי פתוח,ודסקש שנשחטו
    מיכה 03/02/2015 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני לא רואה מספיק אדום שטאואר תחתך ל 10 דולר ,פועלים ל 1400. ובבילון ל 120
    סגור
  • 48.
    הלונגיסטים הייתם מטומטמים ותהיו-כשהזרנו מדסקש צנחה 80 א
    עודד 03/02/2015 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כשהייתה 3000 סימנתם באדום- חכו תיראו גם מחר את טאואר באדום וצניחה ל 10-9 דולר,פרוטרום ל 10000, ופועלים ל 1500 להזכירכם שדובר שבזק תרד ל איזור 600 ואכן ירדה עד 610.אז תנו באדום מטומטמים.
    סגור
  • 47.
    מה שלומכם עכברים? אתם לא רוצים להבין, כסף חינם (ל"ת)
    ירון החתול 03/02/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    להיסחר כבר בבורסה כפי מחיר הנייר הריאלי, והודעת הבורסה
    גבעות היתה צריכה 03/02/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על השעיית הנייר בשער 1.4 שגרמה לירידת שער של 40% כבר ביום ההודעה(עילת השעיה בגין שער אגורה), לא היתה חוקית בעליל!!! כמו כן, הם היו צריכים לעצור את המסחר בנייר זה כבר מספר חודשים קודם לכן, כאשר שותפות גבעות יצאה בדיווח מטעה ביותר על פריצת נפט משמעותית במגד 6!!! איפה היתה אז הנהלת הבורסה?! למה ומדוע היא לא עצרה את המסחר כבר אז ולא דרשה מהשותפות שום הסברים לגבי התגלית הגדולה כביכול?! מה קרה שהם נזכרו רק בדקה התשעים להודיע על השעיית הנייר באיחור של מספר חודשים? למה ומדוע איפשרו לנייר להיסחר בבורסה בהמשך כאשר כל המחזיקים בו הוטעו קשות? ולמה ומדוע הבורסה לא עצרה את המסחר גם לאחר הדיווח המעורפל והלא ברור לגבי הדליפה שפרצה, כאשר אפילו עד היום לא יצאה על כך שום הבהרה מהחברה!!! אפילו לא יודעים מה דלף?
    סגור
  • 45.
    לא להתקרב לטאואר -תצנל ל 10 ד, ולא פועלים (ל"ת)
    צחי 03/02/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 44.
    דופקים אתכם בסל פי שלוש נסדק. כרגיל (ל"ת)
    אורבך 03/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    אז כמו שנאמר לא לגעת בפועלים,לא טאואר,לא פרוטרום (ל"ת)
    עודד 03/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 42.
    אמרתי לכם שדלק רכב לעולם לא תגיע ל 4100-4200. (ל"ת)
    שרון 03/02/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    כמו שאמרתי להתרחק מטאואר - סיימה דרכה (ל"ת)
    נחמן 03/02/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 40.
    מה קרה , יש עליות אז מיד מזיזים את הכתבה למטה ? (ל"ת)
    דוד 03/02/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 39.
    אולי הבנקים יורדים בגלל שאתם כותבים כתבות טפשיות? (ל"ת)
    לביזפורטל 03/02/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 38.
    מי יצביע כחלון השתגעתם? (ל"ת)
    אבי 03/02/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 37.
    כחלון על זה תשלם ביוקר (ל"ת)
    שיר 03/02/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • על מה הוא ישלם בחוקר..
    כחלון אמיר 03/02/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    11 1
    על זה שאומר את דעתו בראש חוצות והדברים הם נכונים וברחל ביתך הקטנה. הוא לא שייך לנושא הבורסה וזה שאתה משקיע בבנקים שממזמן יודעים כולם שהם מנופחים וכמעט חדלי פרעון כמו כל הבנקים בעולם.
    סגור
  • אם הבנקים יתמוטטו הכלכלה תתמוטט מה לא מובן (ל"ת)
    לאמיר 03/02/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 36.
    מי קבע שכחלון יעמוד בשלטון למה להוריד בנקים
    גל 03/02/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 14
    מהיום ? .סתם תירוץ עלוב
    סגור
  • טען עוד
  • לגל
    גול 03/02/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני קבעתי
    סגור
  • 35.
    עצומה בקשר לפרסום הדו״ח החסוי בגבעות כפי שפורסמה בפורום
    הרבה אנשים חתמו על 03/02/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ספונסר גבעות. נראה לי שהעצומה עזרה, מכיוון שיצא פרסום תקשורתי לגבי הדו״ח, זמן לא רב לאחר הגשת העצומה! כעת לא ברור לי מדוע אנשי הפורום לא מארגנים עצומה יותר חשובה לטובת המחזיקים בנייר, אשר ניזוקים כספית קשות בשל טעויות שנעשו ע״י הנהלת הבורסה שלא עצרה את המסחר במועד, כבר לפני מספר חודשים, כאשר יצאו דיווחים מטעים ביותר מצד הנהלת שותפות גבעות ונתנו לנייר להגיע להשעיה ממסחר בעילת אגורה אחת. והטעיית הנהלת גבעות (גם אם נעשתה בשוגג) אשר הטעתה את המשקיעים בדיווחים מעורפלים לגבי מציאת כמויות נפט משובח שפרצו במהלך קידוח מגד 6 - באותו הזמן שער הנייר היה גבוה בהרבה מהשער הנוכחי, וצריך עתה להמשיך ולסחור בנייר לפי השער שהיה בזמנו, לפני ההטעיה!!! בנוסף, גם הדיווח לגבי הדליפה היה מאד לא ברור ולא ידוע אפילו עתה לציבור מה דלף שם ומה קורה בכלל?!!! לאור האמור, אינני מבין מדוע לא יצאה עד כה שום עצומה להנהלת הבורסה לתיקון הבעיה, כולל העתקים לשר התשתיות, למבקר המדינה ולכל הגורמים הרלבנטיים.
    סגור
  • 34.
    למחזיקים בנייר גבעות ??? למה לא תוקן עדיין ??? !!!
    מתי יתוקן כבר העוול 03/02/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה מחכים ???!!!
    סגור
  • 33.
    מורידים בנקים הנשק התורני (ל"ת)
    אבי 03/02/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    יעשה טעות בקרוב יעד 950 (ל"ת)
    שופרסל מי שלא קונה 03/02/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 31.
    שבוע שעבר אמרתי תפרון השבוע אני אומר די פארם
    למבינים בלבד 03/02/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • רדהיל בונוס (ל"ת)
    ואני אומרת 03/02/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    התייחסות להודעה של סרגון..תודה (ל"ת)
    לביז לא יזיק 03/02/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    הרא"לשית של הגברת שושיקה דרחי.
    מזל חתוכה 03/02/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    48 2
    שושי הורתה לי להעביר הודעה זאת בשמה כיוון שהיא בסבב פגישות עם גדולים שבאו לקבל עצה וברכה ואף מקבלת ים טלפונים מודאגים מכל העולם שאותם ממיינת עבורה הטלפנית הראשית רבקה הרשקוביץ בנאמנות אין קץ. כולם פונים מודאגים מה יהיה מה יהיה. שושי דורשת בשלומכם ושולחת אהבתה הרבה. היא ממשיכה היום למכור בכל רחבי העולם ומקווה שתצליח להתקדם עם זריקת הסחורה הרבה. לפי דבריה יש לה עוד 17.67% מהכמות הראשונית האדירה שהייתה בסוף דצמבר עת החלה לכתוב כאן ולבצע מכירות מסיביות והגדלת מדיניות השורט הגדולה. יום נפלא לכל היקרים באשר הם.
    סגור
  • 28.
    מה קורה שם (ל"ת)
    רציו ל40 03/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    SAN DIEGO
    AVIRAM & IZ 100 03/02/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    69 2
    U MUST DO IT NOW IMMEDIATELY...U CAN'T WAIT ANY MORE...SEE U LATER
    סגור
  • SALONICA GREEK
    ACCALIA 03/02/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    50 1
    TO PROF' IZ & AVI LOVE YOU VERY MUCH AND THANK YOU YASUO YASOU YASOU
    סגור
  • הבנקים
    ד"ר ניר איצ 100 03/02/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ממש אינם ברבור שחור(ראו נאסים טאלב הפנומן) הסנריו בהחלט נלקח בחשבון על ידי כוחותינו ואף ידוע לנו על דיונים בנושא במקומות שונים. אגב: לפי דעתנו..מצב הבנקים בכל העולם גרוע מאד...כל מבחני העמידות שעברו הם שקר אחד ענק שיתפוצץ גם הוא בפניינו. ערב טוב.
    סגור
  • בהמשך לנ"ל
    ניר 03/02/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    67 1
    "ניראה" שברחבי העולם מעתיקים מבורסת ישראל שלנו ומוכרים בנקים בכמויות די גדולות. ידיעות שעדיין לא ניבדקו לחלוטין..מדברות על ערוץ טלוויזיה מוביל שעומד לחשוף עובדות מאד מעניינות על מבחני הלחץ שבנקים בעולם עברו..וכן על בנקים מרכזיים וההרחבות..
    סגור
  • אני חושב שגוף ישראלי נמצא אף הוא בעיסקה זאת.
    א100 03/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    59 1
    הסחורה הושאלה לתקופה ארוכה יחסית..במחיר סביר ביותר. העומד בראש ההתאגדות הנ"ל הוא כלכלן ידוע..המשמש בין היתר יועץ לגוף הנורבגי ועוד גופים עתירי ממון.
    סגור
  • שלוש קרנות גידור גדולות מאד אמריקאיות. ושתיים נורבגיות.
    א100 03/02/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    41 1
    פותחות ברגעים אלו עמדת שורט בסך רבע טריליון $(250 מליארד) על 30 חברות בD.J ו 65 חברות ב S.P מתוך כוונה להגדיל הפוזיציה הנדונה בימים הקרובים.
    סגור
  • נחמד
    AB 03/02/2015 21:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל קשקושים של משועממים. כבר שנים עם אותן שטויות . מתמחים בנונסס. לא פוגעים אף פעם .דש לדרחי והרלשית
    סגור
  • 26.
    תראו את אירופה ותבינו מי שולט כאן בשוק? (ל"ת)
    טל 03/02/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מניית די פארם זוכרים ?
    כסף ברצפה 03/02/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 6
    למבינים בלבד מניה לאחר גיוס הון ולפני הודעות על מוצרים בקנה -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • יצוק בריצפה
    לא . לא זוכרים 03/02/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ואי אפשר להזיז ולהרים? אז מה שווה
    סגור
  • 24.
    עולה 4.6% שערים כאלה מי לא יקנה חבלזזזז הזדמנות (ל"ת)
    בבילון משהו קורה 03/02/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הזמנות רבות ומייצרים בקרוב הודעה פצצה (ל"ת)
    סרגון 03/02/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    תציג בכנס משקיעים BIO CEO & INVESTOR בניו יורק, ב-9.2. (ל"ת)
    רדהיל לא לפספס 03/02/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    להתרזחק מצמודי דולר וצמודי מדד.הדולר יתרסק
    אלי 03/02/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שנתון הצמחיה נחתך כמעט ב 50% בארהב ברבעון הרביעי אין סחכוי שיעלו ריבית בשנת 2015.כל ריצת הדולר נבעה מזה.הדולר מתחיל מסע החלשטת מטל האירו שימשך חודשים רבים לדעתי.החלשטת מול האירו מביאה בהכרח גם להחלשות מול השקל.הדולר יחזור לשער 3.5 השנה לדעתי
    סגור
  • 20.
    עדכון טאוואר
    עדכון טאוואר 03/02/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמיכה בפרוייקטים בהודו מצד סינגפור בענייני הנדסה וכוח אדם
    סגור
  • 19.
    איפה האנליסט הדגול שמליץ קניה על דסקש בטענה שאדמה
    דיסקונט השקעות 03/02/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שווה מילארדים. עוד אנליסט שרצה להיפטר מהמניה. אוסף האנליסטים המדהים שיש בישראל עם סגולה אין באף מקום בעולם. בשוחד הם מצליחים המון. נבלות
    סגור
  • 18.
    איפה האנליסט הדגול שמליץ קניה על דסקש בטענה שאדמה
    דיסקונט השקעות 03/02/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שווה מילארדים. עוד אנליסט שרצה להיפטר מהמניה. אוסף האנליסטים המדהים שיש בישראל עם סגולה אין באף מקום בעולם. בשוחד הם מצליחים המון. נבלות
    סגור
  • 17.
    ומי בדיוק ייתן לשוק לפרוץ? (ל"ת)
    חיים 03/02/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חכה למרץ ...סוף מרץ... (ל"ת)
    משנכנס אדר... 03/02/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תגובה 5-6 אותו מגיב, דביל . (ל"ת)
    דנה 03/02/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    לא בטוח שיעלה ואם יעלה ירד בסוף היום (ל"ת)
    גל 03/02/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    טאואר
    גבי 03/02/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    7 3
    היום הודעה חשובה היכונו
    סגור
  • 13.
    מתי כבר היא תתעורר? המניה הכי דפוקה בבורסה
    כיל 03/02/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העיקר ללפיד יש מליונים בבנק ודירות פאר . הוא חייב להיות ח"כ ולהושיע את העם. בינתיים רק דברים רעים קרו בגללו. הלך המע"מ נשאר האפס. פגע במשקיעים בכיל פגע בעובדים בכיל פגע במדינה . לאן הולך כל הכסף שהם גובים? צפיפות בחדרי מיון ובבתי חולים. הכל נהיה יותר גרוע. יותר מיסים יותר גנבים אפילו לבטל את אגרת רשעות השידור הם לא מסוגלים. אין בטחון לאזרחים המדינה מוצפת סודנים והציבור צריך לשלם דמי שמירה בארנונה . 120 אפסים בכנסת.
    סגור
  • אם לא יהיה וויב שלילי מהמדינה... (ל"ת)
    בדוחות 03/02/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    איפה ההצפת ערך שהאנליסטים בישרו עליה ? כולם שקרנים
    החברה לישראל 03/02/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קנון התרסקה והחברה לישראל ירדה. מי שהרויח זה רק עידן עופר עם התרגילים החשבונאים שלו והמשקיעים שילמו מס והפסידו בושה וחרפה.
    סגור
  • 11.
    תשובה ל-7
    רציונאלי 03/02/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מזלזל בחוקרת הביומד דה סטפאנו? תעקוב אחרי כל מה שאמרה ותראה שתמיד צדקה.....אם אצטרך לבחור בין מה שהיא אומרת לצחוק שלך אבחר בה......ובאשר לפלוריסטם..אחרי עלייה של קרוב ל-40 אחוז בשלושה ימים אז יש מימוש ופער הארביטראז" הוא רק 2 וחצי אחוז...אז מה קרה?
    סגור
  • אז תקשיב לסטפנו כי היא מושקעת בפלוריסטם.
    ל 11 03/02/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תמשיך לאסוף . זה בטח יותר טוב מלאסוף בקבוקים
    סגור
  • 10.
    פלוריסטם
    יודע דבר 03/02/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא להתרגש ממימוש שנעשה לאחר כמה ימי עליות בגדול המניה עם פוטנציאל משמעותי ומנסיון רב בבבורסה למדתי שמניה אוספים בירידות
    סגור
  • 9.
    תשבור בקרוב את שער 4000 .דשדשה כבר שנים
    דלק רכב 03/02/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחזיקה במובילאיי הריווחית. לחסל את השורט של אלה התקועים בעבר.
    סגור
  • 8.
    הלך על הבנקים. אם הדואליות עולות הבנקים הווסתים יורדים (ל"ת)
    בורסת עולם שלישי 03/02/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טעות בידך
    המפציץ 03/02/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 18
    היום גם הבנקים יעלו המעוף ידשדש ב1460
    סגור
  • 7.
    מה עם שרון דה סטפנו האנליסטית המוערכת חחחחחחחח
    פלוריסטים 03/02/2015 07:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    להקשיב לאנליסטים זה כמו להקשיב לקוראת בקפה ביזפורטל זה אתר צהוב
    סגור
  • 6.
    כנסו כנסו
    איציק 03/02/2015 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדווי אתמול בסיום עפה למעלה והיום תמשיך אוסף. כרגע כיטוב. רדהיל. וטאואר בערמות ההודעות בפתח לא מריץ רק משתף
    סגור
  • 5.
    אל תיקנו אצלנו את פרוטרום,ולא טאואר - הכיוון מטה (ל"ת)
    חיים הכט 03/02/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    לא לגעת בטאואר - סיימה דרכה,לא לגעת בפועלים,ולא בד.רכב (ל"ת)
    נחמן 03/02/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אתה נחנח שתקוע בשורט חסל את השורט האדיוטי
    נ נח נח נחמ נחמן 03/02/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שלך על פועלים ודלק רכב. פועלים תעלה על אפך ועל חמתך וכנל דלק רכב. אתה תקוע בטכני תתקדם.
    סגור
  • 3.
    איך דופקים אתכם בונגיפ פי 3 -בדאקס,ת"א,ונסדק= חחח (ל"ת)
    איתן 03/02/2015 07:25
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • 2.
    כאן צדקו שבזק בדרך ל 6090, פועלים זבל ועוד. (ל"ת)
    עודד 03/02/2015 07:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    הצחקתם אותנו, אנו נחליט ולא יהיה ירוק- תירשמו. (ל"ת)
    מיכה 03/02/2015 07:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור